Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko erikoislääkäri olla totaalisen väärässä?

Vierailija
02.03.2012 |

Minua on tutkittu erään asian tiimoilta tarkasti viime aikoina.Essin yliopistollisessa sairaalassa ja sitten menin vielä yksityiselle,tähän minun asiaani perehtyneelle dosentille.

Yliopistosrlassa erikoislääkärin mielestä minulla on hyvin pieni riski sairastua erääseen sairauteen.

Yksityisen erikoisläkärin,dosentin,mielestäni riskini ei ole edes kohonnut lainkaan.

Kumman sanaan luottaisin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat on varmaan oikeassa. Merkityksetön ero. Ennustamisestahan tuossa on kyse, unohda koko juttu ja ala elää.

Vierailija
22/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo sen sairaus ja shokeeraava oire! Pliis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät siis sairautta ja kuolemaa niin paljon, ettet ehdi elää sen pelkosi kanssa.

on arvioinut tilannettani ja yhteinen linja on ollut ettei tarvitse kovin huolissaan-ei lainkaan huolissaan olla.

Kyseessä on kuitenkin niin iso asia ja shokki,että on vaikea luottaa lääkäreihin.

Tiedän että olen sairaudenpelkoinen ja mietin aivan liikaa tällaisia,nyt vain on niin etten saa kierrettä katkaistua.

Vierailija
24/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ahdistuksesta, varaa aika psykiatrille.

Vierailija
25/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä yksityisen puolen lääkäristä,koska menin hänen vastaanotolleen kun en saanut rauhaa mieleeni yliopistosairaalan tutkimuksien jälkeen.

Esitin hänelle kaikki dokumentit ja hän selitti minulle tunnin verran faktoja ja lopputulos oli se että minun riskini saada tämä "sairaus" on sama kuin muillakin ikäisilläni ja että vaikka se olisi tapauksessani hitusen kohonnut,se menee samaan marginaaliin kuin yleinen riskitaso.

Lyhyesti;haluasin luottaa tähän yksityispuolen lääkäriin koska hän sai minut tuolloin pois peloistani koskien tätä asiaa,mutta nyt olen alkanut epäillä,tiesikö hän varmasti mistä puhui... toisaalta hän oli erikoistunut juuri tähän asiaan ja kun jälkeenpäin etsin hänestä tietoa,sain kuvan että on alansa huippu.

Vierailija
26/26 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hanki apua pelkoihisi! Tuosta lääkäristä spekuloiminen on aivan turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi