Trumpin ja Zelenskyn keskustelu eskaloitui
Meinasi sydän tulla rinnasta läpi kun kuunteltiin. Huhuhuh.
Kommentit (1048)
Tahallista nöyryyttämistä.
Käsittämätöntä sikailua Trumpilta. Jos joku vielä kehtaa väittää, että Trumppi ei ole Putinin puolella, niin on sokea ja kuuro.
Onneksi näitä asioita voidaan näyttää kameroille, vaikka ovatkin hankalia
Hyvää työtä. Arvasin ettei pellelle pokkuroida.
Toivoin että Starmerin ja Macronin pehmitys olisi auttanut.
Mutta Trump ja tuo &€@?€:n Vance on pahuuden kätyreitä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi alkaa varautumaan. Itse valmistaudun lähtemään nopealla aikataululla kohti Haaparantaa.
Ei ryzyn passilla.
Voi apua, mitä siellä tapahtui? En ole vielä ehtinyt katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi alkaa varautumaan. Itse valmistaudun lähtemään nopealla aikataululla kohti Haaparantaa.
Tervemenoa kaikki hysteerikko pojut
Miten kukaan amerikkalainen poliitikko voi katsoa tuota ilman inhoa Trumppia ja Vancea kohtaan?
Miksei Zelensky ottanut kääntäjää itselleen, hänellä ei ole niin vahva englannin taio kuin politiikassa tällä korkeudella tarvitaan.
Trump puhuu samalla myös koko omalle kansalleen.
Diplomatiaa on puuttunut aikaisemminkin. Z. on jäänyt tässä kuuntelijaksi koulupojaksi, vaikka riitelivät.
Ehkä keskustelut kameroiden takana jatkuvat eri tahtiin.
Nyt pitää ajatella, että Venäjä on koko sen puolen rajalle jyökännyt.
Euroopan pitäisi pian katkaista suhteet jenkkeihin. Selvästi on Venäjän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa kaikki hysteerikko pojut
ne on ihan vaan pelkkiä putnikkeja jotka muka 'pelkäää suomalaista esittäen
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta nuo Trump ja Vance ovat sekaisin! Eivät osaa yhtään käyttäytyä ja ovat selkeästi Venäjän puolella. Käy Zeleä sääliksi.
Sekaisin kuin sinkkiämpäreitä.
Kun kerran uhataan, niin sitten kunnolla. Jos Z. on yksin päättämässä maansa tulevaisuudesta. Missä ovat ulkoministeri, sodan johto.
Ainoa hyvä jonka keksin: sai nyt Zele puhua kameroiden edessä suunsa puhtaaksi, ei antanut periksi, suoraselkäistä.
Eikä lyönyt noita kahta lättyyn, siitä pisteet.
Zele piti selkärankansa hyvin. Trump ei kuunnellut. Trump sanoi että diili mineraaleista ensin, sitten voidaan puhua muusta, kuten turvallisuudesta.
Eli klassinen kusetus.
Seurasin. Herranjestas.