Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Living - verkkokauppa

Vierailija
01.03.2012 |

Onko kukaan tilannut tuolta? Saitko tilaamasi tuotteen, ja kuinka nopeasti?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tilauksen kaksi viikkoa sitten enkä ole saanut sitä vieläkään. Ja olen jo tilauksen maksanutkin. Eivät myöskään vastaa s.postitiedusteluihin :/

Vierailija
2/65 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tänään sähköisesti yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Katsotaan mitä tuumaavat...

-nelonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on aina ollut kaikkea tosi ihanaa. Tosin en ole mitään tilannut ikinä, kun ei ole moiseen rahaa.

Harmi jos ei ole kannattanut !

Vierailija
4/65 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen omistaja ainakin hoiti työnsä napakasti (tunnen hänet etäisesti), mutta nykyisestä en osaa sanoa.

Vierailija
5/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten ko. yrityksestä. En ole saanut tuotetta enkä vastausta sähköpostiini ja soitot menee vastaajaan.

Olen lähettänyt tiedon asiasta kuluttajavirastoon, en ole vielä saanut sieltä vastausta.

Otin myös yhteyttä Suomen Verkkomaksuihin, joiden kautta rahat lähtivät tililtäni. Sieltä tuli vastaus, jossa ilmoittivat ottaneensa yhteyttä liikkeeseen ja jos en saa vastausta liikkeestä pyysivät ottamaan uudestaan yhteyttä.

Ottaa sen verran päähän koko toiminta että haluan peruuttaa kaupan ja saada rahat takaisin tililleni.

Vierailija
6/65 |
23.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, haluan myös peruuttaa tilaukseni. Harmittaa kun noita Cath Kidstonin tuotteita ei saa mistään Suomesta ja heillä olisi (sivujen mukaan) niin upean kattavat valikoimat! Menin lankaan. Olen tilannut netistä vaikka mistä maasta mutta eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia. Lisäksi nuo nettisivut ja tavarat ovat niin kauniit, että luulin olevan luotettavaa toimintaa. Ei ole sentään kyseessä mikään syrjäkuja- tai autotallikauppias.

Vierailija
7/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu on kelvannut, mutta en ole saanut tilaamiani tuotteita. Kuluttajaneuvoja käski ensin lähettämään kirjallisen valituslomakkeen yritykseen tai sitten pitää tehdä suoraan rikosilmoitus!

Itse lähetän nyt ensin kirjeen ja sen jälkeen marssin poliisiasemalle.

Vierailija
8/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksu on kelvannut, mutta en ole saanut tilaamiani tuotteita. Kuluttajaneuvoja käski ensin lähettämään kirjallisen valituslomakkeen yritykseen tai sitten pitää tehdä suoraan rikosilmoitus!

Itse lähetän nyt ensin kirjeen ja sen jälkeen marssin poliisiasemalle.

...kirjeenä sen "valitus toimituksen viivästymisestä"-lomakkeen,jonka voi tulostaa kuluttaja-sivustolta. (ajattelin sen olevan hyvä tässä tilanteessa,kuluttajaneuvontaan en soittanut.)Tilaukseni lähti tasan samana pvänä matkaan,kuin tuo kirje oli perillä. Suosittelen.

Vierailija
9/65 |
22.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tänään sähköisesti yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Katsotaan mitä tuumaavat...

-nelonen

En saanut yhteyttä sähkösesti enkä liion puhelimitsekaan. Kirje vasta(josta täs ketjus kirjotinkin jo) herätti myyjän postittamaan. Ei ole moni muukaan,tai kirjoitanko kukaan muukaan saanut yhteyttä myyjään. Aiheesta on muuallakin keskustelua.

Vierailija
10/65 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko noihin selityksiin pätkääkään. Itse yritin soittaa sinne, lähetin sähköposteja ja ihan kirjeen mutta yhteenkään ei tullut vastausta. En myöskään saanut tilaamani tuotetta. Onneksi sain rahani takaisin verkkomaksujen kautta.

Vierailija
11/65 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tuotteet toimitettu parissa viikossa (täysin normaali toimitusaika) ja olen kaikin puolin tyytyväinen. Tuntuu että tässä yrittää nyt yksi ja sama tyyppi mustamaalata koko yrityksen ja bisneksen henkilökohtaisten syiden vuoksi?

Vierailija
13/65 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisistakin verkkokaupoista kannattaa tilata luotolla juuri sen vuoksi, jos tuote ei tulekaan, saat rahasi pois.

Eli jos käytit luottokorttia, ota yhteys kortin myöntäneeseen pankkiin.

Reklamaatiot pitäisi tehdä 2 kk kuluessa tilauksesta.

Vierailija
14/65 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Olin kyllä saanut tilaukseni perille pariviikkoa ennen tätä soittoa, tosin siihen vaadittiin se kuluttajariitalautakunta kirjelmä. Kuitenkin kauppias siis soitti minulle( n.kk sitten) ja selitti jotain,että oli itse ollut ulkomailla, ja palannut vasta äsken. Selitti jotain, että pakettijärjestelmässä jokin virhe, minkä takia paketit palautuu takasin kauppaan ikäänkuin asiakaspalautuksena, vaikka eivät todellisuudessa ole edes käyneet vastaanottajalla.

Olin juuri töissä sillon enkä ehtinyt sentakia jaaritella ylimääräisiä luurissa,ja kuulosti tuo ihan järkeenkäypältä ,sekä olin oman tilaukseni jo saanut...mutta nyt jälkikäteen ihmettelen, että jos kauppias on nyt takasin ruodussa,miksei kaupan sivuilla ole mitään yleistä ilmoitusta,että on ollut ongelmia postituksessa tms.. Ja nettipuoti on edelleen joulutunnelmissa, ei ole päivitetty. Muutenkaan on kyllä himpun vaikea nyt uskoa tuota selitystä postitusongelmista, varsinkaan kun kenenkään sähköposteihin/soittoihin ei sieltä vastata...

Vierailija
15/65 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin minulle tuli sähköposti, että paketti toimitettu. Olen odottanut sitä jo viikon. Mielestäni tämä on kyllä kiusaa isolla K:lla. Ensin odotat alkuperäistä pakettia viikkotolkulla ja sitten luodaan uutta toivoa, että tilaus tulee, eikä edelleenkään tule! Saanen epäillä, että vierailija joka tässä ketjussa mainitsi asioineensa ko. verkkokaupan kanssa ilman mitään ongelmia, on verkkokauppahuijari itse!

Vierailija
16/65 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siis minunkaan tilaukseni koskaan tullut perille asti. Ilmoitus on Postin seurantajärjestelmässä, mutta tavara ei ole liikkunut minnekään. Ottaa päähän kyllä tälläinen huijaustoiminta! Jos vähän lähempänä Porvoota asuisin, kävisin paikan päällä ihmettelemässä!

Vierailija
17/65 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siis minunkaan tilaukseni koskaan tullut perille asti. Ilmoitus on Postin seurantajärjestelmässä, mutta tavara ei ole liikkunut minnekään. Ottaa päähän kyllä tälläinen huijaustoiminta! Jos vähän lähempänä Porvoota asuisin, kävisin paikan päällä ihmettelemässä!

Vierailija
18/65 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mikä tilanne muilla tuolta verkkokaupasta tilanneilla on? Siis te, jotka olette tilanneet nyt keväällä 2012. Onko tavarat tulleet lopultakaan vai oletteko vain jättäneet asian sikseen ja antaneet myyjän pitää rahat?

Vierailija
19/65 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä blogista päätellen tuo nettikaupan ongelma on ollut jo joulukuusta 2011 lähtien. Ihmettelen suuresti, miksi viranomaiset eivät jo pikkuhiljaa puutu ja sulje nettikauppaa? Tälläkin hetkellä joku maksaa rahojaan tietämättään yrittäjän tilille.

Vierailija
20/65 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä tein reklamaation kuluttajavirastoon sekä rikosilmoituksen. Paketti saapui n. 3 kk tilauksesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan