Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asun ulkomailla ja onnistuin lukitsemaan avainlukulistani (op)

Vierailija
28.02.2012 |

En juuri nyt pysty soittamaan op:lle, että saisin asian hoidettua. Nettisivu sanoo, että minun pitää käydä henkilökohtaisesti omassa pankissani avaamassa lukitus, tämä ei nyt oikein onnistu.

Miten tämä hoituu?

toivoo pöljä ap

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivatkohan tehdä niin, että lähettävät vaan uuden avainlistan, eikä sitä vanhaa tarvitse avata?

Vierailija
22/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipankki sanoo vain, että avainlukulista on lukittu, ei että mulla tilit lukittu myös.

-Ap (joka tuntee itsensä täydeksi idiootiksi juuri nyt)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten, en ole varma, tuskin. Soita pankkiin :)

Vierailija
24/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipankki sanoo vain, että avainlukulista on lukittu, ei että mulla tilit lukittu myös.

-Ap (joka tuntee itsensä täydeksi idiootiksi juuri nyt)

Eli et pääse tilillesi verkkopankin kautta, mutta se ei liity mitenkään tiliisi tai pankkikortteihisi muuten.

Vierailija
25/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avuksi löytyi op:n tuttu virkailija vanhasta kotipankista Suomessa. Soitimme hänelle ja hän tunnisti äänestä, että kyseessä oli mieheni. Saimme tilin auki heti samoin tein.

Vierailija
26/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avuksi löytyi op:n tuttu virkailija vanhasta kotipankista Suomessa. Soitimme hänelle ja hän tunnisti äänestä, että kyseessä oli mieheni. Saimme tilin auki heti samoin tein.

Mulle sanoivat ettei se auta, kun eivät tiiä onko siinä joku pitämässä asetta ohimolla puhelimen toisessa päässä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi