Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asun ulkomailla ja onnistuin lukitsemaan avainlukulistani (op)

Vierailija
28.02.2012 |

En juuri nyt pysty soittamaan op:lle, että saisin asian hoidettua. Nettisivu sanoo, että minun pitää käydä henkilökohtaisesti omassa pankissani avaamassa lukitus, tämä ei nyt oikein onnistu.

Miten tämä hoituu?

toivoo pöljä ap

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiaa mahdollista hoitaa konsulaatissa, tai valtakirjalla? Mä en voi tulla Suomeen ennen kesäkuuta. Voi helvetti.

Avainlukulista oli naarmuuntunut ja laitoin sen numeron väärin. En tiennyt että se voi edes mennä lukkoon (ilman varoistusta ainakaan).

-ap

Vierailija
2/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konsulaatissa. Soita op_lle heti kun pystyt niin saatte sovittua asiasta :) t.op:ssa töissä oleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kannattaa odottaa kesään.

Onko asiaa mahdollista hoitaa konsulaatissa, tai valtakirjalla? Mä en voi tulla Suomeen ennen kesäkuuta. Voi helvetti.

Avainlukulista oli naarmuuntunut ja laitoin sen numeron väärin. En tiennyt että se voi edes mennä lukkoon (ilman varoistusta ainakaan).

-ap

Vierailija
4/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pystyy kyseleen kaikki salakoodit siitä sun avainlukukortista ja sillä ne auttaa sua, ainakin siis mua autettiin ja asun USA:ssa.

Vierailija
5/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konsulaatissa. Soita op_lle heti kun pystyt niin saatte sovittua asiasta :) t.op:ssa töissä oleva.

Vierailija
6/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen siis Briteissä ja tulee tuet tonne tilille, eli en tosiaan voi odottaa kolmea kuukautta että pääsen hoitamaan pankkiasioita...

Äiti menee käymään huomenna pankissa, mä en voi just nyt soittaa mihinkään, koska mulla ei ole suomalaista puhelinta mukana (olen reissussa).

No onneksi konsulaatti ei ole kamalan kaukana, jos sinne asti joutuu lähtemään, toivottavasti hoituu kuitenkin puhelimessa...

-ap

Vierailija
7/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, ei se voi hoitaa sun asiaasi.

Vierailija
8/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi selvittää asiaa ja mun ei tarvitse tehdä kauheaa puhelinlaskua kun soitan aspaan huomenna.

Voi siis varmasti selvittää mm. riittääkö puhelinsoitto vai pitääkö mennä konsulaattiin ja kauanko avaamisessä kestää, vaikka ei olekaan käyttöoikeutta mun tiliin.

-ap

Vierailija
9/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hukassa että miksi ja miten ihmeessä konsulaatti hoitaisi jonkun firman ja sen asiakkaan välisiä asioita?

Vierailija
10/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös ulkomailla. Soitin mun pankkiin Suomeen. Ohjeistivat mut menemään täkäläiseen pankkiin, jossa joku virkailija voisi mut tunnistaa. Mulla oli siis passi mukana. Selitin asian täällä pankissa ja he lähettivät Suomeen säästöpankkiin faxin, että ovat tunnistaneet mut jne.. Säästöpankista poistivat sitten sen lukituksen.

Vierailija
11/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös ulkomailla. Soitin mun pankkiin Suomeen. Ohjeistivat mut menemään täkäläiseen pankkiin, jossa joku virkailija voisi mut tunnistaa. Mulla oli siis passi mukana. Selitin asian täällä pankissa ja he lähettivät Suomeen säästöpankkiin faxin, että ovat tunnistaneet mut jne.. Säästöpankista poistivat sitten sen lukituksen.

Mulla tili Lloydsilla, ehka voivat sitä kautta asian hoitaa.

Vierailija
12/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte sulla on se availukukortti kun soitat sinne pankkiin.

Ne kyllä pystyy aukaseen sen uudelleen kun kyselevät ne kaikki tiedot susta. Mm. sun sos.turvatunnuksen ja sitte noi tiedot riittää niille ilman noita muita välikäsiä ja tunnistajia.

Puhelimen nyt vaan kyllä tarvitset.

Paikallispankissa eivät aina anna samoja tietoja kuin "keskuspankin" ihmiset antaa, eli äidilles voidaan antaa eri tiedot kuin sitten joku toinen antaa, eli elä usko ekaa kielteistä vastaustakaan.

Vierailija
13/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa ei tod. onnistu!

Suurlähetystö /konsulaatti on ainoa tarpeeksi luotettava taho sinut tunnistamaan.

Todennäköisesti menee ainakin viikko ja kuluja tulee.

Äiti voi kysyä neuvoja, mutta mitään sinun asioista sille ei kerrota!

Vierailija
14/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurlähetystö /konsulaatti on ainoa tarpeeksi luotettava taho sinut tunnistamaan.

Vierailija
15/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankeilla vois olla joku systeemi, että voisi ristiin tunnistautua netissä jos näin käy. Sampopankin tunnukset mulla on myös.

Vierailija
17/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankeilla vois olla joku systeemi, että voisi ristiin tunnistautua netissä jos näin käy. Sampopankin tunnukset mulla on myös.

Ei se op tiedä kuule sampo pankin tietoja! Mitä idiootteja täällä! Ei kai muutkaan yritykset keskenään asiakastietoja vaihtele!

Vierailija
18/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aivan hyvin on hoitunut kaikki asiat puhelimessa ulkomailta.

Soitat sinne ja sanot, etta hukkasit avainluvut, niin ne lahettaa sulle uuden.

Vierailija
19/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla edes sama pankki?

Itellä oli tilanne, että ulkomailla olin ja eivät avaa puhelimessa op:ssa. Hyvin tarkkoja olivat tästä viime kesänä. Toisaalta hyvä, eipä pääse kukaan pelkästään mun sotulla availemaan mun tietoja.

Vierailija
20/26 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivatkohan tehdä niin, että lähettävät vaan uuden avainlistan, eikä sitä vanhaa tarvitse avata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi