Mies laittoi mariskoolit ja puulastat tiskikoneeseen! Meneekö ne pilalle?
Mitä nyt teen? Onko skoolien ja puukapustojen menoa?
Ärh, aina saisi vahtia, mitä se touhuaa...
Kommentit (39)
ja ota pois ne Mariskoolit sieltä!
Mulla on tullut astianpesukoneessa aitoon skooliin särö, kun mies oli sen koneeseen ymmärtämättömyyttään laittanut. Siitä asti meillä ei ole skooleja yms. tiskikoneessa pesty.
Aitoon skooliin tuli särö? Eihän skoolit maksa viittäkymppiä enempää edes stockmannilla=D
Jos on sellainen, että olen sen rahalla ostanut ja sen valinnut eli siitä tykännyt, niin kyllä se kismittää.
suosittele laittamaan koneeseen puulastoja, ne menevät kyllä ajan mittaan pilalle puulajista riippumatta ja imevät tietysti hyvin pesuainetta.
Mariskoolien ei pitäisi mennä miksikään, mutta aina valmistusvirheet eivät näy päällepäin ja piilovikaiset voivat hajota. Punaisista Iittalan koristelasituotteista voi lähteä väri konepesussa, ei sitä missään kerrota asiakkaille, mutta en tiedä onko niissä konepesu sallittu merkintöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos epäilet, sammuta kone, hyvä nainen, ja ota ne sieltä pois.
Tuleeko vedet ulos?
Vierailija kirjoitti:
Kone lopetti jo. Skoolit tuntuvat olevan ihan kunnossa. Sitä nyt arvuuttelen, uskaltaako tuota puulastaa enää käyttää... Harmi, oli mun paras puulasta! Kun olen myös kuullut, että käsittelemätön puu imee tiskikoneaineen.
Heitä meneen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tullut astianpesukoneessa aitoon skooliin särö, kun mies oli sen koneeseen ymmärtämättömyyttään laittanut. Siitä asti meillä ei ole skooleja yms. tiskikoneessa pesty.
Tuntuuko ihanalta kun olet vihdoin löytänyt edes yhden asian jossa voit mollata miestäsi pätemättömämmäksi kuin sinä? Klassinen suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
minä eron ottaisin tuollaisesta. Selvää
henkistä julmuutta.
Yritä nyt vain etsiä tukea jostakin.
On ne elmän vastamäen kauheita.
Soita Kriisipuhelimeen. Älä jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Joko otit eron miehestä ja muutit kissan ja hiomattoman puudildon kanssa yksiöön?
Mikset pese astioita itse jos kyttäät kuitenkin vieressä että kaikki menee kuten SINÄ haluat...
Kyllä ne molemmat voi ihan huoletta laittaa koneeseen. Puu tietty saattaa imeä jotain, mutta onko se nyt sitten tässä kemikaalikuormassa enää mikään suurikaan juttu.
Itse olisin laittanut mariskoolit myyntiin tai lasijätteeseen.
-Mies
Aloittajan ongelma lienee 12 vuodessa jo ratkennut, mutta noille uusille epäilijöille: mun mies työnsi astianpesukoneeseen iitalan Kivi-tuikkulyhtyjä. Halkesivat ihan jokaikinen. Olin vielä lahjaksi saanut ne jo edesmenneeltä mummoltani. Pikkuisen siis harmitti.. no,mies osti sit uudet tilalle. Kiroili vielä hintoja, kun siinä oli niitä punaisia 6kpl.
Mä pesen puulastat käsin tai sitten ne on viety mökille.
Meillä pestään mariskoolit ja puulastat aina tiskikoneessa! Hyvin voivat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ongelma lienee 12 vuodessa jo ratkennut, mutta noille uusille epäilijöille: mun mies työnsi astianpesukoneeseen iitalan Kivi-tuikkulyhtyjä. Halkesivat ihan jokaikinen. Olin vielä lahjaksi saanut ne jo edesmenneeltä mummoltani. Pikkuisen siis harmitti.. no,mies osti sit uudet tilalle. Kiroili vielä hintoja, kun siinä oli niitä punaisia 6kpl.
Kyllä ne meillä ovat kestäneet kuumimmankin pesun.
Vierailija kirjoitti:
Kone lopetti jo. Skoolit tuntuvat olevan ihan kunnossa. Sitä nyt arvuuttelen, uskaltaako tuota puulastaa enää käyttää... Harmi, oli mun paras puulasta! Kun olen myös kuullut, että käsittelemätön puu imee tiskikoneaineen.
Yritä hieroa ruokaöljyä puulastaan ja anna kuivua, ehkä on vielä pelastettavissa
Mulla on kapusta, voiko sen pestä vedellä.
Eikö puulastat sitten ime pesuaineita jos pesee käsin?? Mikä logiikka tuossa on?