Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palkkaa saa esim. Citymarketin hyllyttäjä?

Vierailija
27.02.2012 |

Kävin tänään aamulla cittarissa kaupassa, ja silloin tajusin, mitä haluan työkseni tehdä. Kauppa oli täynnä työntekijöitä latomassa tavaraa hyllyihin, ja kateellisena katsoin sitä menoa. Mäkin haluan tuohon työhön!

"Ongelma" on vain se, että olen ylikoulutettu ja tällä hetkellä esimies. Kaikilla on odotuksia mua kohtaan, että etenen urallani ja saan aina vaan parempia työpaikkoja. Olen suorastaan tympiintynyt nykyiseen työhöni, mä en halua olla esimies, en halua työskennellä jatkuvan paineen alla, vaan haluan just tollasen työn kuin joku hyllyttäjä.

Tienaisikohan sillä edes kahta tonnia kuussa? Se riittäis kyllä. Mutta mitä mun mies ja kaikki muut mahtais sanoa...?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain kokemuksia transvalilla hyllyttäjänä ?

On. Okei, heidän vikansa nyt ei ollut hirveät työkaverit mutta kannattaa mennä vain jos asut vaikka vanhempiesi kanssa eikä nollatuntisopimus tai potkut ole taloudellinen katastrofi. Tiedätkö mitä tarkoittaa "kaikki poissaolot ovat tasa-arvoisia"? Sitä, että ihan sama oletko krapulassa vai makaatko sairaalassa, älä ole poissa, ja jos olet, on sinun velvollisuutesi hankkia itsellesi tuuraaja.

Vierailija
62/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin kannattaa olla nuori ja vetreä, koska asiat pitää omaksua hetkessä. Eteesi tuodaan täysin rullakko karkkia. Puolet kuuluu meille, puolet toiselle firmalle. Opithan kerrasta mitkä kuuluvat meille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vaikuttaa siltä että ap keskustelee itsensä kanssa, suurin osa kommenteista on saman kirjoittajan. Mutta ajanvietteensä kullakin.

Vierailija
64/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyllyttäjän tienaa about 1500e-1600e ja sit josa laskee esim viikonloppulisät

Miten tällä palkalla elää PK-seudulla?

Vierailija
65/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan ap on sitten keskustellut, kun ketju aloitettiin 10 vuotta sitten.

Vierailija
66/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei eläisi? Tuollainen oma palkkani on siivoojana ja vuokran jälkeen jää käteen vähän vajaa tonni. Ja monilla on kumppani jakamassa asuinkulut.

Vierailija
67/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten työttömät elää siellä?

Vierailija
68/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olis ihan ok homma, jos ei tarvis työskennellä asiakkaiden keskellä.

Vierailija
69/69 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär oli jonkun aikaa just Cittarissa, kun omassa varsinaisessa työssään ei saanut alkuun täysiä tunteja.

Teki kuorman purkamista ja hyllyttämistä, ei muuta.

Aika raskasta oli, joutui nostelemaan painavia tavaroita ylös jne. Ja tahti aika kova.

Paskaa oli se, että joskus ilmoitettiin aamulla tai jopa vasta siellä kaupalla, että tänään aloitetaankin vasta klo 10 kun kuorma ei ole tullut ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän