Paljonko palkkaa saa esim. Citymarketin hyllyttäjä?
Kävin tänään aamulla cittarissa kaupassa, ja silloin tajusin, mitä haluan työkseni tehdä. Kauppa oli täynnä työntekijöitä latomassa tavaraa hyllyihin, ja kateellisena katsoin sitä menoa. Mäkin haluan tuohon työhön!
"Ongelma" on vain se, että olen ylikoulutettu ja tällä hetkellä esimies. Kaikilla on odotuksia mua kohtaan, että etenen urallani ja saan aina vaan parempia työpaikkoja. Olen suorastaan tympiintynyt nykyiseen työhöni, mä en halua olla esimies, en halua työskennellä jatkuvan paineen alla, vaan haluan just tollasen työn kuin joku hyllyttäjä.
Tienaisikohan sillä edes kahta tonnia kuussa? Se riittäis kyllä. Mutta mitä mun mies ja kaikki muut mahtais sanoa...?
Kommentit (69)
Voiko hyllytystyötä tehdä lisätyönä myös vkloppuisin, vai onko vain arkityötä?
Voiko hyllytystyötä tehdä lisätyönä myös vkloppuisin, vai onko vain arkityötä?
Mitäs hyllyttäjille maksetaan nyt vuonna 2020?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hyllyttäjille maksetaan nyt vuonna 2020?
Oman firman kautta kierrän hyllyttämässä, 50€/h + km korvaukset
Hyllyttäminen on ihan perkeleen tylsää ja puuduttavaa. Oikeasti. Ainakin itseä alkoi turhauttaa ja tuntui että aika melkein pysähtyi. Ei ole ikävä niitä hommia. Tietysti kannattaa kokeilla, voihan olla että se onkin mukavaa vastapainoa toimistotyölle. Askelia ainakin kertyy päivän aikana ja käsivoimatkin kasvaa.
Mua kiinnostaisi, olisi opiskelujen oheen sopivan aivotnarikkaan-työtä.
Vinkkejä firmoista joiden kautta kannattaa kysellä? Ja siis pelkkää hyllytystä, en halua kassalle tms. Entä onko mielekkäämpää hakea/toivomus isoihin liikkeisiin kuten Prismat ja Cittarit ennemmin kuin pieniin kauppoihin? Jos saa valita niin ehdottomasti joku Prisma tai Cittari.
Itse olen opiskeluaikana tehnyt inventointitöitä kaupassa. Työ sinällään on mukavaa ja sopii järjestelmälliselle, mutta tuntipalkka on muihin epämukavuuksiin nähden kovin pieni. Näihin epämukavuuksiin kuuluu muun muassa se, että paikalle mentiin muistaakseni aamulla kello neljäksi ja töitä tehtiin kaupan aukeamiseen. Nuorelle opiskelijalle tämä oli erinomainen rästi työajan suhteen, ehti vielä luennoillekin tarvittaessa, mutta neljän tunnin yötyöstä tienasi keskimäärin vain päivän ruokarahat. Mutta opiskelijalle se oli iso lisä opintotukeen.
Millaiset työajat kauppojen hyllyttäjillä on esim. Citymarketissa tai Prismassa? Itse pystyisin aloittamaan työt aikaisintaan klo 7 aamulla. Ja paljonko palkka?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset työajat kauppojen hyllyttäjillä on esim. Citymarketissa tai Prismassa? Itse pystyisin aloittamaan työt aikaisintaan klo 7 aamulla. Ja paljonko palkka?
Tuttava hyllyttää juomia Cittarissa. Aamuvuoro alkaa 4.30. ei tietenkään joka aamu, mutta aina välillä. Ja töissä ollaan kaikki arjet ja pyhät. Palkkaansa en tiedä, en ole kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Työajat on aivan laidasta laitaan. Esim Espoon cittarissa hevi aloittaa jo 3.30 tai 4.30 ja iltavuoroja ei pahemmin ole, kun taas prismassa hevi aloittaa 5.30 ja on iltaa sekä yötä tarjolla.
Olen tehnyt viim. Vuoden niin K-marketeissa kassaa, hyllytystä, kuin Prismoissa, cittarissa ja s-marketeissa.
Itsellä tuntipalkka on 13.33e. (8 vuoden kokemus), iltalisä 18 jälkeen 4.10, yölisä 00 jälkeen 6e, lauantai lisä 5.35e klo 13 jälkeen ja sunnuntaisin tulee tupla palkka + iltalisä jos on klo 18 jälkeen töissä.
Nyt teen keikkaa S ryhmällä hyllytystä sekä kassaa.
Itse ensin ajattelin etten koskaan menisi ruokakauppaan töihin enkä varsinkaan rekryfirman kautta. No tällä hetkellä teen vuokrafirman kautta S ja K ryhmän kauppoihin keikkahommat. Työt itsellä ollut pelkkää hyllytystä ja pääsääntöisesti viereisessä Prismassa. Olen kyllä tykännyt hommasta ja siitä kuinka vuoroihin voi itse vaikuttaa. 4 tunnin kassa koulutuksen kävin mutta siitä en kyllä oikeen pitänyt, homma sisältää kyllä paljon muutakin kun pelkkää tavaroiden piippausta. Palkka yhteensä n. 12,9€/h (sisältää lomakorvaukset)
Itse kassalla ollu kohta puoli vuotta ja aika hmeellistä jos teet alle 9 euroo tunti kun minimi palkka kassalla on 9,37. sinuna ottaisin yhteyttä johonkin
Itse teen keikkaa k-kaupoissa ja laskuhan 35€/h plus lisät jos sattuu sellainen vuoro.
Tykkään työstä todella paljon, käyn monessa eri kaupassa.
Yleensä teen hyllytystyötä mutta muitakin vuoroja otan vastaan.
Saan tehdä työtä niinä päivinä kun haluan ja pitää vapaata silloin kun haluan. Sopii minulle😊
Vierailija kirjoitti:
ehkä maksimissaan 1200€/kk.
Puoliaikatyöllä
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttämisessä tuskin on johtotason ihmiselle tarpeeksi älyllistä haastetta.
Olen ollut monessa isossakin firmassa jossa nimenomaan johtotason älynlahjat viittasivat marketin hyllyttäjn hommaan.
Onko jollain kokemuksia transvalilla hyllyttäjänä ?
Kauppaan ei kannata hakea töihin. Kaupan alan surkealla palkalla ei tule toimeen.
Hyllyttäjän palkka on noin 9-10€/tunti osa-aikaisesta työstä. Hyllytystä tehdään arkipäivisin aamulla ja päivällä eli et saa epämukavan työajan vuorolisiä.
Olen, en erityisemmin tykännyt. Pitkälti varmaan riippuu siitä, mihin kauppaan pääsee, mutta työ ei aina ollut ihan sitä mitä piti. Saatoin varata esim. pelkän hyllytysvuoron ja päädyin koko päiväksi kassalle tai toisin päin, vaikka olin ilmoittanut, että en voi käsivamman takia hyllyttää vähään aikaan. Kassakoulutus oli pelkkä vitsi: parin asiakkaan jälkeen perehdyttäjä totesi homman sujuvan ja jätti minut yksin töihin kassalle. Tein siis 4 h töitä ilmaiseksi koulutuksen varjolla. Mutta riippuu varmaan paljon kaupastakin, miten hommat ekstraajien leivissä sujuvat.