Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko palkkaa saa esim. Citymarketin hyllyttäjä?

Vierailija
27.02.2012 |

Kävin tänään aamulla cittarissa kaupassa, ja silloin tajusin, mitä haluan työkseni tehdä. Kauppa oli täynnä työntekijöitä latomassa tavaraa hyllyihin, ja kateellisena katsoin sitä menoa. Mäkin haluan tuohon työhön!

"Ongelma" on vain se, että olen ylikoulutettu ja tällä hetkellä esimies. Kaikilla on odotuksia mua kohtaan, että etenen urallani ja saan aina vaan parempia työpaikkoja. Olen suorastaan tympiintynyt nykyiseen työhöni, mä en halua olla esimies, en halua työskennellä jatkuvan paineen alla, vaan haluan just tollasen työn kuin joku hyllyttäjä.

Tienaisikohan sillä edes kahta tonnia kuussa? Se riittäis kyllä. Mutta mitä mun mies ja kaikki muut mahtais sanoa...?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tee mitään muuta kuin hyllytä. Oon kerry kuussa viikonlopun töissä viikolla enimmäkseen aamussa.

mun brutto on 1800e

Jos rahoille haluat niin mee jonkun firman hyllyttäjäksi jos pääset ne repii 20- 30 e tunti. Mukavaa hommaa:)

Vierailija
22/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahoille haluat niin mee jonkun firman hyllyttäjäksi jos pääset ne repii 20- 30 e tunti. Mukavaa hommaa:)

Jep, Ankkalinnassa vaan ei oikeassa elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mitä mun tilinauhassa luki silloin kun niitä hommia tein.

Vierailija
24/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat kuukausipalkaksi jotain 1200-1300 €/kk

Vierailija
25/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän mitä mun tilinauhassa luki silloin kun niitä hommia tein.

Vierailija
26/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuotteiden hyllyttäjillä on kilsakorvaukset ja niiden kanssa palkka voi hyvinkin olla tuota luokkaa. Yleensä on koko maakunta ajettavana ja kymmenittäin kauppoja hyllytetävänä, esim korttifirmoilla jne. Kaikkia tuotteita ei firmojen omat tt:t hyllytä, vaan edustaja käy sen homman tekemässä. Siihen työhön tosin vaaditaan muutakin kuin hyllyttämistä, esim raportointia yms.

Vierailija
27/69 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa firmaa, hoidin esille panon, varaston ja tilaukset ja silloin tällöin esittelypäiviä.

29e tunti + kilometrit tuntimäärät oli 10 tunnin luokkaa viikossa, mutta kun firmoja oli 3 ja siihen päälle esittelypäivät niin mukavasti sillä tienasi siihen nähden että työ oli tosi leppoisaa. Kolme tuntia hyllytystä ja kahvit ja seuraavaan pisteeseen ja siellä sama ja sit kotiin:)

Vierailija
28/69 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyllyttäjänä aikuisopiskelujen ohessa ja palkka 12,30 €/h + tietysti verottomat kilometrikorvaukset (joita ei tuloiksi voi laskea) noin 35 €/päivä. Kilometrikorvausten kanssa (joita en tuloksi laske) jää käteen 2200 €/kk. 

Vierailija
29/69 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut extraajien kautta tekemässä keikkaa?

Vierailija
30/69 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2012 klo 12:23"]

ehkä maksimissaan 1200€/kk.

[/quote]

Vierailija
31/69 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:36"]Onko kukaan ollut extraajien kautta tekemässä keikkaa?
[/quote]
Mä olen tälläkin hetkellä. Hyvin pyörii hommat, ja töitä on riittänyt. Mulla palkka sen 11 e/tunti, kokemusta kaupan alalta nelisen vuotta ennen Extraajia. Olen siis ollut Cittarissa elintarvikkeen puolella, ja käytännössä kaikki kaupan hommat hoituvat. Mulla myös erityisosaamista, esim. palvelutiski, osastonvastaava yms., että senkin takia vuoroja riittää.

Vierailija
32/69 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2012 klo 17:34"]

työmarkkinatuki ja 9€:n ateriakorvaus.

[/quote]Sama juttu. Noita työllistettäviä käytetään melko yleisesti.

Vierailija
33/69 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tes mukainen myyjän Harjoittelija palkka 9.12€ nii missä sä oot ollu oikeen myyjänä? Taidat puhua pa..aa

Vierailija
34/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hylkyttäjänä vuokrafirman kautta. Marketeissa hylkyttäjänä 30 v. Ikälisiä tullut. Teen joka päivä 7.5 h työtä alkaen klo 6.00. töistä pääsen klo 13. Tuntipalkka 12.90 eli kk tienaan noin 2000e + mahdolliset pyhälisät. Hyvin olen toimeen tullut.

Vierailija
35/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon paskaakaan mutta paidan alla ja housuissa teen  tukevan tilin. Ruuasta en maksa mitään.

Vierailija
36/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamaa firmaa, hoidin esille panon, varaston ja tilaukset ja silloin tällöin esittelypäiviä.

29e tunti + kilometrit tuntimäärät oli 10 tunnin luokkaa viikossa, mutta kun firmoja oli 3 ja siihen päälle esittelypäivät niin mukavasti sillä tienasi siihen nähden että työ oli tosi leppoisaa. Kolme tuntia hyllytystä ja kahvit ja seuraavaan pisteeseen ja siellä sama ja sit kotiin:)

Miten tälläiseen homaan pääsee ja millaisia tuotteita siis kyseessä? Vinkkejä firmoista?? Olis just niin mun juttu..

Vierailija
37/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einesosastovastaavana mulla oli brutto 2300€, toki työkokemusta monta vuotta.

Sain neljältä eri firmalta hyllyttäjän työtä joten otin sen vastaan ja teen toiminimellä töitä. Laskutan 37€/h ja töitä on vain arkisin. Teen siis massoja kauppoihin esim. Koiranruuista ja hoidan tilaukset sekä esillepanon. Mukavaa hommaa ja joustava työaika:)

Vierailija
38/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tälläiseen homaan pääsee ja millaisia tuotteita siis kyseessä? Vinkkejä firmoista?? Olis just niin mun juttu..

Vastasinkin äsken mutta itsellä siis paikallinen panimo, eläinruokayrirys, sipsit sekä makeiset..

aika suhteilla nuo menee. Itse tutustuin kaupoissa kys. Hyllyttäjiin ja ilmaisin kiinostukseni ja siitä se lähti..

Vierailija
39/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun hyllyttäjäksi!

Vierailija
40/69 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasinkin äsken mutta itsellä siis paikallinen panimo, eläinruokayrirys, sipsit sekä makeiset..

aika suhteilla nuo menee. Itse tutustuin kaupoissa kys. Hyllyttäjiin ja ilmaisin kiinostukseni ja siitä se lähti..

Kiitos vastauksesta! :) Niin mä vähän ounastelin, että suhteita tarvis olla.. Tykkäisin just tuosta itsenäisyydestä ja liikkuvuudesta, sais ajella eri paikkoihin ja duunata hommat omaan tahtiin. Nykyinen konttorirotta homma tylsistyttää, liian monta vuotta istunut perseellään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi