NAISET! Kuinka pitkiä olette ja paljonko painatte?
Olen itse 165 cm ja 57 kg. Mieheni sanoo että olen pieni nainen mutta miksi itsestä tuntuu aivan eriltä?
Kommentit (161)
170 cm ja 69 kg. Rasvaprosentti 23 ja olen aika muskeli 😁 jonkun kilon voisin tiristää pois.
153 cm, 45 kg. Painoon olen ihan tyytyväinen, mutta lyhyys on aina ottanut päähän.
145cm/35kg ja ihan aikuinen olen.
Vierailija kirjoitti:
169 cm ja 71,5 kg. Olen laihtunut pätkäpaastoilun ja parempien unien myötä 76 kilosta nykyiseen ja tavoitteena on painaa 68 kg heinäkuun alkuun mennessä. 65-68 kg on ihannepainoni.
Hei! Tää on mun viesti kahden vuoden takaa! Onnistuin ja nykyään painan 68 kg!
165,9cm pitkä ja 103kg eli aika normaali ilmeisesti. Laihduttaa pitäs, mutta aika vaikeeta.
160 cm, 55 kg. Paino on ok, kiinteytyä vois vähän.
Nuorempien naisten on helpompaa olla hoikkia, minäkin olin nuorena.
177 pitkä ja paino 85. Lääkkeet vuosien aikana nosti painoa, mutta alkaa hiljalleen laskea.
170cm ja paino vaihtelee 58-62kg välillä.
Miellän itseni hoikaksi, ainakin tuossa 58 painossa.
171/58. Kolme kiloa on tullut koronan aikana. Oon kyllä treenattu mutta en saa lihasta kovin helposti ja mulla ylimääräinen tulee vyötärölle. Jos sen pari kiloa saisi vain siitä pois niin sitten olisi hyvä, harmi kun täsmälaihdutus ei ole mahdollista.
156cm, 60kg.
Mä oon aina jotenkin painava pituuteeni nähden.
Joskus painoin pienen hetken 53kg, täysin normaali paino mulle kun olen näin lyhyt, mutta näytin HIRVEÄLTÄ. Siis ei tissejä, ei yhtään rasvaa poskissa.
Mulle ideaalipaino olisi n. 56-57kg omasta mielestäni, mutta nuo pari kiloa eivät lähde enää niin helposti.
N 38v.
172/79, tosin viimeisillään raskaana. Normaalipaino siinä 58 kilon paikkeilla.
182cm,61kg