NAISET! Kuinka pitkiä olette ja paljonko painatte?
Olen itse 165 cm ja 57 kg. Mieheni sanoo että olen pieni nainen mutta miksi itsestä tuntuu aivan eriltä?
Kommentit (161)
166cm ja 68kg
Piäis 10 kiloa laihduttaa, että olisin ennen raskautta -mitoissa.. Ei vaan jaksa :P Ihan hyvä näinkin.. tai ehkä jos viisikin sais pois niin... :DDD
Kun haluisit painaa vielä vähemmän???? Itse painan tuon verran ja olen saman pituinenkin ja mua "haukutaan" liian laihaksi.... Monet sanoo että aikuisen naisen pitäisi näyttää NAISELTA eikä miltään luukasalta! Ja kyllähän sitä näyttää jollain tavalla ryppysemmältäkin esim. kasvoista kun on hoikka tämän ikäisenä (36v). Niin arvelin että et sinäkään ole enää mikään teini? Oletko muutes painanut koskaan enempää? Mä painoin vuosia noin 62 kiloa ja kun katson noita vanhempia kuvia niin näytän mielestäni aika hyvältä :) Sitten laihduin sairastelujen vuoksi alle 60 kiloiseksi ja nyt näytän tosiaan aika luiselta......
Täällä on kyllä tosi hoikkaa porukkaa! Onkohan kaikilla näillä vastanneilla ihan ok, normaali kuva itsestään?
159 cm ja 55 kg
Eikö enää ole voimassa 'sääntö', että paino olisi ihanteena sen verran, mitä olet päälle metrin...?
Toki kaikki ovat eri mallisia jne, mutta silti, ihme, kuinka moni pitää itseään liian painavana.
Vähän ylimääräistä siellä täällä eli en ole tyytyväinen. 58 olisi kivempi.
olen 159 cm pitkä ja painan 51-52 kg.
Mitat on rinnanympärys 86cm, vyötärö 62 cm, lantio 91 cm.
Pidän itseäni pienenä.
Kummallista. Onkohan kroppaani sitoutunut ilmaa? Vai olenko joskus imaissut vappupallosta heliumia väärään kurkkuun?
Kukaan ei ole minua liian laihaksi sanonut. Näytän 5kg painavammalta, vaikken ole mikään laiha-löllö, ihan tavallinen lihaskuntokin on.
Haluaisin tiputtaa muutaman kilon ja vahan kiinteytya.
Pidän itseäni tällä hetkellä isohkona. 4kg hoikempana olisin tyytyväinen ja siihen ollaan matkalla. Näytän nytkin vaatteet päällä ihan hyvältä, moni sanoo, että olen hoikka ja naisellinen, mutta ilman vaatteita peppu on niin kamala etten uskaltaisi näyttäytyä rannalla.
Pidän itseäni tällä hetkellä isohkona. 4kg hoikempana olisin tyytyväinen ja siihen ollaan matkalla. Näytän nytkin vaatteet päällä ihan hyvältä, moni sanoo, että olen hoikka ja naisellinen, mutta ilman vaatteita peppu on niin kamala etten uskaltaisi näyttäytyä rannalla.
"mummuikäinen", joka on 170cm ja n.68kg. Voi olla kyllä, että pituus on jo alle tuon, kun ikää on tullut. Harmittaa, kun kasvoistani tulen kovin ryppyiseksi,jos vähänkään laihdun. Ihannepainoni olisi n. 63kg; nyt on tuossa keskivartalossa hiukan liikaa. Onneksi reidet ja jalat ovat sutjakat!
186 cm, painoa 90 kg
pitäisi saada pois 10 kg, lihasta minulla on tosin paljon, maha on ruma synnytysten ja keisarinleikkauksen jäljiltä.
Keskity elämään äläkä murehtimaan jostasin kahdesta kilosta. Mitä järkeä?
Olet ihannepainossasi.
T. 162/62, tyytyväinen
162cm/104kg
jep, jotain pitäis itselle tehdä... inhoan läskejäni. Hemmetti kun se vaan on niin vaikeeta... :(
Tarkoitukseni on pudottaa painoa muutama kilo kevään kuluessa. Takana vasta vajaa kilo.
Läski on kerääntynyt ( vielä pienehköiksi ) jenkkakahvoiksi ja lantion seudulla on muutenkin aivan liikaa tavaraa. Käsivarteni tutisevat kuin kalkkunan heltta.
En vielä tistaiseksi näytä mistään kohdasta lihavalta, mutta lötköltä ja turpealta kylläkin - ja mua yököttää, koska näissä läskeissäni on kyse vain ja ainoastaan laiskuudesta.
Ihannepainoni on aina aikuisiällä ollut 66kg ja siitä alempaa painoa en tällä iällä edes halua tavoitella ( 40v ).
Eli mielenrauhani ( painon suhteen ) on nyt kiinni noin neljästä kilosta. Ja jos en siihen pysty niin...oon säälittävä.
olen 160cm pitkä ja painoa 51kg.
3 lasta (3v.4.v ja 8v.)
Ikää minulla 28v.
täällä 168/115..ehkä vois muutaman kilon hankkia jonnekkin pois. ei oikein tunnu itsestä enää kauheen kivalta, mut en vaan saa akaiseksi. mikä avuksi?!
159 cm ja 55 kg
Eikö enää ole voimassa 'sääntö', että paino olisi ihanteena sen verran, mitä olet päälle metrin...?
Toki kaikki ovat eri mallisia jne, mutta silti, ihme, kuinka moni pitää itseään liian painavana.
että naiset pituus miinus 110 ja miehet pituus miinus 100.
169 cm ja 69 kg