NAISET! Kuinka pitkiä olette ja paljonko painatte?
Olen itse 165 cm ja 57 kg. Mieheni sanoo että olen pieni nainen mutta miksi itsestä tuntuu aivan eriltä?
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
182 cm ja n. 100 kg
Veikkaanpa, että harva ulkonäköni perustella arvaisi painoani. En toki ole rimpula, vaan jokseenkin lihaksikas.
Raavas mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
182 cm ja n. 100 kg
Veikkaanpa, että harva ulkonäköni perustella arvaisi painoani. En toki ole rimpula, vaan jokseenkin lihaksikas.Raavas mies!
Vähän liian iso mies mun makuun.
Olen 180 cm pitkä ja painoindeksini on 21. Olen tyytyväinen. Tuota alemmas en painoindeksiäni halua.
170/70
Pari kiloa pitäis pudottaa. Tämä paino ollut jo monta vuotta.
175 cm ja 108 kg
Painoa on ihan liikaa, mutta vyötäröni on silti vain 81 cm. Eli pääosa läskistäni on raajoissani.
N31
162cm ja n130kg
ja ennen ku kukaan tulee määkimään, TIEDÄN, olen erittäin lihava. Suorastaan hengenvaarallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miten kaikki painaa noin vähän? Kuitenkin hoikat alkavat olla vähemmistöä.
En lihoa vaikka söisin miten paljon
178cm 58kg. Pitäs saada pari kiloa lisää jossain vaiheessa.
168cm ja 54kg, 34v urheileva nainen.
167 cm ja 53 kg, ikä 50 v.
Olen ruumiinrakenteeltani siro ja perinyt hyvät geenit. Isoimmillani olen painanut 56,5 kg, pari kuukautta sitten 51 kg, kun kova stressi vei ruokahalut. Nyt olen onneksi saanut taas pari kiloa lisää.
Taas niin ihana ketju. Miksi vertailla itseään toisten pituuteen tai painoon.
177cm. Laihimmillani 48kg, lihavimmillaan ehkä 62kg. Nyt jotain 56-57kg.
34 vuotta. "Ihannepaino" (onko se haitallista ajattelua, kolinaa menneisyydestä, vai vieläkö sitä käytetään?) olisi noin 60kg.
160cm ja n.66kg
Liikaa on kun kiinnostusta laihdutukseen ei ole löytynyt. Mutta suht tyytyväinen vielä. Olen ollut myös 85kg joskus mikä oli qivan kauheeta ja onneksi sain itseäni niskasta kiinni että sain painoa alemmas.
Alin aikuisiän paino on tainnut olla 58kg.
Tekeekö se ihmisestä paremman jos on jotain tiettyä kokoa? Olen ollut anorektikko sekä ylipainoinen. Vasta viime vuosina olen terapian avulla oppinut että mun suhtautuminen ruokaan on ollut sairasta teinistä lähtien.
181/75
152,5 ja 44,5kg punkero. Pitäisi saada 2kg pois, niin tuntisin oloni hyväksi enkä turpeaksi porsaaksi, koska näin lyhyellä yksikin kilo näkyy ja tuntuu. Ikä 36.
Miten kaikki painaa noin vähän? Kuitenkin hoikat alkavat olla vähemmistöä.