Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät ovat valmiita antamaan vähistäänkin toisille ihmisille

Vierailija
26.02.2012 |

kun taas ahneet rikkaat eivät luopuisi ainoastakaan pennosestaan. On ne hienoja ihmisiä nuo isotuloiset!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa pienempää asuntoa, on jatkuvasti jonossa. Siis asuu tyttärensä kanssa.

Meiltä meni asunto alta ja mietin ääneen mitä tehdään ja oikeesti, työkaveri sanoi hänen tyttärensä voi muuttaa hänen kanssaan samaan huoneeseen, me voidaan väliaikaisesti muuttaa toiseen makkariin.

Mä olin ihan ihmeissään !

Vierailija
2/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eräs eläkepariskunta antaa meille koko vuoden mehut, perunat, porkkanat, itsetehtyjä hilloja, marjoja. On heidän oman maan tuotteita. Siis siivouspalkan lisäksi kaikki tämä.

Sitten on todella rikas kauppiaspariskunta ja en ole kertaakaan saanut siivousmaksun lisäksi muuta. No joulutähden saan jouluisin :D Sekin varmaan menee kaupan hävikkiin.

En kyllä odotakaan mitään palkan lisäksi, mutta arvotan suuresti saamiani ruokatarvikkeita. Viisi lapsiselle perheelle luksusta. Monesti olen ajatellut, että köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei siitä paljosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisäni kahdesta lapsesta menee suoraan pienituloiselle yksinhuoltajaserkulleni.

Vierailija
4/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisäni kahdesta lapsesta menee suoraan pienituloiselle yksinhuoltajaserkulleni.

Vierailija
5/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän kuin tarpeeksi...

Vierailija
6/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä vastaavaa pienituloisemmiltakin.

Vierailija
7/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei kaverit saa edes mehua!

Kuvitelkaa!

Itse taas olen työtön,yksinhuoltaja ja ruokin jopa tätä rikasta kaveria jos sattuu meillä olemaan ruoka-aikana ja saa kyllä mehua jos janottaa ! !

Rikas lapsi toi yhden kynän synttärilahjaksi lapselleni!

Siis halvan monivärimustekynän...

Okei,eihän siinä mitään mutta sitten köyhät kaverit toi paljon hienompia lahjoja:D

Vierailija
8/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö siellä joku köyhä on kateellinen siitä että toinen köyhä saa jotain?

Ei vittu teidän kanssa.

Vierailija
9/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat auttaisivat mielellään, vaikka heillä ei siihen olisikaan varaa.

Miehen vanhemmat taas ostelevat varakkaalle pojalleen ties mitä, meitä eivät auta millään tavalla. Eipä kyllä olla pyydettykään, mutta tietävät kyllä kuinka tiukkaa meillä on.

No tiedetäänpä keitä autetaan kun saadaan talous kuntoon!

Vierailija
10/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ihminen joka tietää millaista taloudellinen ahdinko on, osaa ajatella toisen asemaa niin pitkälle että ymmärtää auttaa tarvitsevaa. Isäni on hyvätuloinen mutta erittäin antelias. Hän on itse työläisperheestä ja omalla kovalla työllään asemansa saavuttanut.

Että en nyt demonisoisi kaikkia joilla hyvät tulot. Minunkin koulukiusaajilleni olivat vanhemmat kotona opettaneet että rikkaat on saatanasta. Ole siinä sitten luokan ainoa joka ilman omaa syytään asuu omakotitalossa.

Vierailija
11/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette sitten antaneet?

Vierailija
12/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että kun olin köyhyyden huipulla ja rahaton, ei ollut rahaa aina edes ruokaan, niin apua ei herunut mistään. Ei edes sosiaalihuollosta. Itkin nälkää ja kysyin, että kynsiäkö pitää syödä, sanottiin vain että no niin kai täytyy. Omat vanhemmat sanoi vain, että niin makaa kuin petaa ja itsensä saa hoitaa, kun on kotoa lähtenyt (17 v. olin). Hengissä selvisin ja nyt on minulta tyhjä ruinata kenekään apua. Kaikki mitä tienaan, pidän itse ja säästän toki omille lapsilleni.

Vierailija
13/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pienituloisten.

Keskituloisia verotetaan Suomessa raskaimmin koko Euroopassa.

Vierailija
14/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurituloisten verotus on Suomessa Euroopan kevyintä.

Samoin pienituloisten.

Keskituloisia verotetaan Suomessa raskaimmin koko Euroopassa.

Vierailija
15/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturistiriidat ovat hölmöjä palstalla.

Vierailija
16/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hoitaa hyväntekeväisyytensä täysin ns. salassa. Ei niitä viitsi kailotella eteenpäin.

Vierailija
17/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakosta, vapaaehtoisesti ei tippuisi muille penniäkään ;)

Itse olen keskituloinen ja olen ollut köyhä, joten tiedän miltä se tuntuu. Yritän aina auttaa heikommassa osassa olevia, mikäli vain pystyn. Kun annan apua, olen myös tarvittaessa saanut apua. Ihminen ei pärjää tässä maailmassa ilman toista ihmistä.

Vierailija
18/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat auliimmin lahjoituksia keräyksiin yms. Toki pieni- ja suurituloisten anteliaisuudessa on variaatiota, mutta keskimäärin pienituloiset ovat anteliaampia - siis tieteellisten tutkimusten mukaan.

Vierailija
19/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat maksavat kyllä veronsa Mutta pakosta, vapaaehtoisesti ei tippuisi muille penniäkään ;)

Itse olen keskituloinen ja olen ollut köyhä, joten tiedän miltä se tuntuu. Yritän aina auttaa heikommassa osassa olevia, mikäli vain pystyn. Kun annan apua, olen myös tarvittaessa saanut apua. Ihminen ei pärjää tässä maailmassa ilman toista ihmistä.

Jokainen suurituloinen kyllä maksaa ihan mielellään kohtuullisen määrän veroja niin pitkään kuin kokee että se on hyödyllistä esim. yhteiskunnan palveluiden tai yhteiskuntarauhan vuoksi. Veroprogressiokin on hyväksytty tästä syystä. Mutta kipuraja menee jokaisella jossain ja esimerkiksi minulla se menee siinä, kun tilistä jää alle puolet itselle. Miettikääpä omalle kohdallenne vastaava.

Vierailija
20/22 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiluokkaiset kylläkin. Köyhät ovat usein helvetin kateellisia ja vievät kaiken jos mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän