Miksi Suomalainen nainen ei laittaudu ihmisten ilmoille mennessään??
Eikö olisi mukava olla huoliteltu ja vähän miettinyt minkälaisissa tamineissa ulkoilmoille astuu..
Kommentit (108)
ei talvella voi laittautua ulos lähtiessään kun aina on kylmä ja sataa/tuulee sen verran että meikit levii vaan ja pää jäätyy ilman pipoa ja jalat hameessa:( eikä oikeen jaksa aina meikata vaan sen takia että käy ruoka kaupassa.
meille ap, että miten pysyt huolitellun näköisenä kun poljet 4 km räntäsateessa ja loskassa kaupungille?
Miten pukeudut nätisti ja naisellisesti kun poljet kaupungille -32 asteessa?
Miten pidät meikin siistinä ja naisellisen kampauksen ojennuksessa pipon ja pyöräilykypärän alla?
Saattepahan aatella, et onpa siinä taas ruma suomalainen nainen.
Olen aika paljon matkustellu ulkomailla ja en voi sanoa, että missään olis sen erityisemmän kauniita ja laitettuja naisia liikkeellä.
Joka maassa on laitettuja ja ei laitettuja :D En usko massasta erottuvani.
eipä tarvi mennä kuin naapurimahamme Ruotsiin, niin kyllä ne naiset siellä vaan aika paljon naisellisemmilta näyttää kaupungilla liikkuessaan, euroopan maista puhumattakaan.
Ja sitä vaan en ymmärrä miks haluaa näyttää nukkavierulta kun ei maksa nähdä vaivaa olla vähän huolitellumpikin. Joudut silti pukemaan vaatteet ylle, miksi siis et pukisi kauniita vaatteita.
Mutta kuten jo tämä ketjukin osoittaa, suomalainen nainen tykkää näyttää homssuiselta. -AP
ei kyllä ainuttakaan polkupyörää näkynyt parkissa. Autoja tosin oli satoja, joten empä usko että kovin moni sinne on pyöräillen tullut kypärä päässä.. :)
-AP
mä en tunne oloani yhtään sen paremmaksi vaikka laittautuisin, siis jotain kaupoissa käyntiä varten. Olen mielestäni ihan tarpeeksi hyvännäköinen ilman meikkiä ja laitettuja hiuksia ja ilman sen kummempia vaatteita kuin farkut ja siistinnäköinen takki. Aina ei tartte sitäkään vaan voin ihan hyvin mennä kaupungille tuulitakissa ja muussa vähemmän hehkeässä asukokonaisuudessa. Mua ei yhtään haittaa, vaikka ap pitäisi mua homssuisena, mitä ihmeen väliä sillä on? Työpaikka ja juhlat ja sellaiset on eri juttu, vaikken niihinkään mitään hirveää pakkelikerrosta laita mutta jotain kuitenkin. Siltikin oma ulkonäköni on mulle tärkeä ja sitä varten harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti, mutta ehkäpä sitten tosiaan vaan pidän itseäni riittävän hyvännäköisenä vähemmän pynttäytyneenäkin. Jos olisin mielestäni kamala kummitus ilman meikkiä niin sitten varmaan meikkaisin.
et osaa vastata. Arvasin.
ei kyllä ainuttakaan polkupyörää näkynyt parkissa. Autoja tosin oli satoja, joten empä usko että kovin moni sinne on pyöräillen tullut kypärä päässä.. :)
-AP
eipä tarvi mennä kuin naapurimahamme Ruotsiin, niin kyllä ne naiset siellä vaan aika paljon naisellisemmilta näyttää kaupungilla liikkuessaan, euroopan maista puhumattakaan.
Ja sitä vaan en ymmärrä miks haluaa näyttää nukkavierulta kun ei maksa nähdä vaivaa olla vähän huolitellumpikin. Joudut silti pukemaan vaatteet ylle, miksi siis et pukisi kauniita vaatteita.
Mutta kuten jo tämä ketjukin osoittaa, suomalainen nainen tykkää näyttää homssuiselta. -AP