Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomalainen nainen ei laittaudu ihmisten ilmoille mennessään??

Vierailija
25.02.2012 |

Eikö olisi mukava olla huoliteltu ja vähän miettinyt minkälaisissa tamineissa ulkoilmoille astuu..

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaisia ihmisiä olemassa. ulkonäkö merkkaa, ja näköjään erityisesti se että onko meikkiä ja hiukset laitettu. varmaan on katsonut liikaa julkkiselämää punaisella matolla missä varsinkin naiset näyttää nukeilta varsinkin kun kuvanmuokkaus on suoritettu.

mä en ymmärrä mitä joku meikkaus merkkaa tuolla katukuvassa ap:n kaltaisilla ihmisillä? hävettääkö häntä muka niiin paljon meidän muiden puolesta, jolla on sen verran hyvä itsetunto että pärjää ilman meikkiä. kyllä mä ihan omaa naamaani arvostan enkä halua tunkea esim silmäluomiin vieraita värejä kun ihonvärisinä näyttävät aidommilta eikä joltain intiaanin sotamaalaukselta.

eipä sillä .kyllä joskus tykkään laittautua ja meikata kun sopii kokonaisuutena ulkomuotoon mutta en ymmärrä sitä tosiaan että meikkiä pitää olla joka tilanteessa. monesti se päivän mittaan tuhraantuu ja suttaantuu ja varisee ja sitten sitä saa olla korjailemassa stockan vessassa

Vierailija
2/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten niin on kysymys muiden huomiosta tai siitä mitä muut ajattelee? Kyse on itsen ja naiseuden arvostamisesta.

ja samalla oman itsen arvostaminen lähtee ihan muista asioista kuin ulkonäkö. Ulkonäön korostamisellahan haetaan muiden (yleensä miesten) arvostamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin kulkea ilman pakkeleitakin ihmisten ilmoilla ;) Saatan vetästä dimexit päälle, maiharit ja painella pihalle. :)

Vierailija
4/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopan siskot ovat viettäneet lokoisia päiviä kotona kun lapsoset aloittaa koulun viimeistään 4-vuotiaina.

lauantairuuhkassa ostoskeskuksessa kuinka kulahtaneen näköisiä useimmat suomalaiset 30-40 vuotiaat naiset on, valitettavasti. Ja tämä olis korjattuna ihan sillä että vähän olis sipastu väriä kasvoille, hieman päivitetty vaatetusta tälle vuosituhannelle, kampauksesta puhumattakaan.

Jo pelkästään korkeampi korko kengissä parantaa ryhtiä. Ja kaiken kruunaa hymy kasvoille, niin a´wot sitähän näyttäis jo ihan eriltä!! -AP

Vierailija
5/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä näkyvästi meikattuja ja laitettuja naisia korkokengissään ollenkaan kauniina, viehättävinä edes, saati mielenkiintoisina.

Vierailija
6/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sen mukaan, miltä _pitäisi_ näyttää. Tänään olin ihmisten ilmoilla toppahousuasusteissa, ilman meikkiä ja pipo päässä. Olin aamun treenaamassa koiria, joten ei oikein ollut tolkkua pynttäytyä sitä varten, että käyn kaupassa myöhemmin.

Töihin pitää tosiaan laittautua viitenä aamuna viikossa, joten viikonloppuna tasan relaan ja pyörin verkkareissa meikittä.

Vierailija
7/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohun aiheuttamana matkustaessani kytänny kanssasisarten tälläytymistä ja havainnu, että ihan samallalailla hiippaa verkkari-veeraa ja tuulipuku-tuulaa englannin isoissa citeissä, budapestissa, berliinissä, frankfurtissa, köpiksessä, tukholmassa, tallinnassa...

Ei pahaa sanaa suomalaisten pukeutumisesta.

Vierailija
8/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mitä ihmmeen merkitystä sillä on mitä muut ajattelee? Onko teillä niin huono itsetunto, ettette voi lähteä ulos ilman pallelikerrosta?

[/quote]

eikö sulla mene jakeluun, että naiset laittaa itseään itsensä vuoksi, ei muiden?!

Vierailija
9/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä näkyvästi meikattuja ja laitettuja naisia korkokengissään ollenkaan kauniina, viehättävinä edes, saati mielenkiintoisina.

näähän kaikki saa just naisen näyttämään kauniilta ja naiselliselta. Korkokengätkin tuo ryhtiä siihen kävelyyn, eikä mitään linttaanpoljettuja lenkkareita mitä näkee kaikki kadut pullollaan.

Vierailija
10/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "Suomalainen nainen" on niin kouluttamaton ja sivistymätön, ettei edes ymmärrä yksinkertaisia oikeinkirjoitussääntöjä? Eikö olisi mukavaa esiintyä edukseen nettipalstoilla ja vähän miettiä, minkälaisessa kieliasussa sanoo sanottavansa?

(Koska luultavasti ap:lta myös tekstinymmärrystaito puuttuu, paljastan viestilläni implikoivani, että ap:n tulisi hetkeksi jättää ulkokuoren tuijottelu ja kiillottaminen ja aloittaa remontti päänsä sisällä.)

Vierailija
11/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin -20 asteen pakkasella todella silmä lepää, kun joku kärvistelee ilman pipoa (ettei kampaus mee pilalle), tyylikkäässä jakkupuvussaan ja ohutpohjaisissa korkkareissaan ja sit näillä suojasää-pikkasenpakaksta-suojasää keleillä niillä korkkareilla sipsutetaan vähemmän tyylikkäästi peilijäällä, ettei mäjähdä vielä vähemmän tyylikkäästi pyrstölleen tai lumisateen sattuessa upotaan sinne hankeen kantapää edellä...

Todella tyylikästä.

Miksi sen pipon/karvahatun alle pitäisi väkertää joku kampaus? Lätyksi menee kumminkin. Tai miksi vartin kauppareissun ajaksi pitäs laittaa ripsaria nassuun? Töihin laitankin vähän jotain, mutta että vapaa-ajallakin?

Kesällä nyt ehkä voi sit vähän jo panostaa. Talvisaikaan mulla ainakin on joka tapauksessa toppatamineet niskassa ja tukevat (jä lämpöiset!) popot jalassa. Ihan sama miten päin kieroon kanssaihmiset kattoo. Tosin kesälläkin sen laittautumisen kanssa saattaa olla vähän niin ja näin täällä kotikulmilla, kun asuu 8000 asukkaan tuppukylässä :D Mut jos sit kun lähtee kerran kuussa tonne isoo sitiin... :P

Vierailija
12/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja totesin sukulaiselle kuinka mahtava on ollut viettää viikko ilman rintsikoita ja meikkejä! Enkä edes käynyt suihkussa joka päivä. Aah!

Repikää siitä. Olen työkseni jokaikinen päivä ihmisten tuijoteltavana, aina hillitty ja huoliteltu meikki naamassa, siistit vaatteet.

On niin vapauttavaa joskus olla vaan luomuna, aamulla pesaista kasvot ja laittaa hiukan kosteusvoidetta, sukia tukka ponnarille ja ei kun olla öllöttämään.. eipä paljon sureta venakkojen yms. mielipiteet :)

Vierailija
13/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mielestä kaunis ole se, jolla on eniten meikkiä. Kiinnittättekö oikeasti huomiota ostoksilla, miten kukakin on pukeutunut/meikannut?

Vierailija
14/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mielestä kaunis ole se, jolla on eniten meikkiä. Kiinnittättekö oikeasti huomiota ostoksilla, miten kukakin on pukeutunut/meikannut?

useinkin ollessani liikenteessä; kaupoissa, kahviloissa, missä vaan ja täytyy sanoa että kyllä mun mielestä -ihan näin heteronaisenakin- on huoliteltu, kivasti pukeutunut nainen ilo silmälle. Ja sama miehissä.

Vierailija
15/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monelle se on sitä että töistä tullessaan käy suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet ja menee luonnollisena ja pirteänä ulos ilman sen kummempia kotkotuksia. mä itse joka olen asiakaspalvelussa töissä arvostan sekä asiakkaissa että myyjissä yleisilmettä ja siisteyttä ja vaatteiden/työasun puhtautta, enkä sitä onko hirveässä tällingissä

Vierailija
16/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin ollessani liikenteessä; kaupoissa, kahviloissa, missä vaan ja täytyy sanoa että kyllä mun mielestä -ihan näin heteronaisenakin- on huoliteltu, kivasti pukeutunut nainen ilo silmälle. Ja sama miehissä.

Vierailija
17/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuissa ja lenkkareissa yms. Koska en jaksa kuluttaa arjessa energiaa tälläytymiseen. Jos vartavasten lähden shoppailemaan, syömään tms niin sitten joo, mutta arjen työt ja pakkatyö vievät niin paljon etten viitsi jonkun ruokakasiin takia ruveta pukeutumaan ja siistiytymään sen kummemmin. Mikä tässä on niin ihmeellistä? Sitäpaisti suomalaisen naisen niskassa on niin monta roolia, että ihan turha vaatia enää mitään naisellista sipusttelua miesten tai jonkun tyylin takia. Arki on arki ja juhlana sitten panostetaan siihen persoonaan. Työtäkin on erilaista- joku tällää joka päivä töihin, toisten työt ei sellaista vaadi, niin aika hullua sit kauppaa tms varten alkaa väkertää!

Vierailija
18/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin ja tilaisuuksiin on pakko tietenkin, mutta kaupassa ei maitopurkki siitä kummoseks tuu jos sen poimin kärryyni meikattuna tai meikittä.

Vierailija
19/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin -20 asteen pakkasella todella silmä lepää, kun joku kärvistelee ilman pipoa (ettei kampaus mee pilalle), tyylikkäässä jakkupuvussaan ja ohutpohjaisissa korkkareissaan ja sit näillä suojasää-pikkasenpakaksta-suojasää keleillä niillä korkkareilla sipsutetaan vähemmän tyylikkäästi peilijäällä, ettei mäjähdä vielä vähemmän tyylikkäästi pyrstölleen tai lumisateen sattuessa upotaan sinne hankeen kantapää edellä... Todella tyylikästä. Miksi sen pipon/karvahatun alle pitäisi väkertää joku kampaus? Lätyksi menee kumminkin.

Siellä on kovempia pakkasia, mutta naiset laittaa turkin päälle ja turkislakin päähän.

Siellä ei tosin jonotetakaan metroa ja busseja pakkasessa, vaan liikutaan takseilla ja autoilla.

Vierailija
20/108 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi mukava olla huoliteltu ja vähän miettinyt minkälaisissa tamineissa ulkoilmoille astuu..

jos piipahdan lasten kanssa hakemassa kaupasta pari maitoa yms niin ei maksa vaivaa. Sitten on erikseen ne hetket kun itseäni esittelen kanssaihmisille. Näillä leveysasteilla muutenkin käytännöllisyys on viisauden merkki. Tuntui kauhealta katsoa kun pakkasta -20 ja ladyt tosiaan paljaspäin kipsuttelivat ja muutenkin ykkössijalla katu-uskottavuus. Vaikutelma ihmisestä on tyhmä ja pinnallinen ja jos aivotoimintaa on, niin ei kauaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän