Miksi Suomalainen nainen ei laittaudu ihmisten ilmoille mennessään??
Eikö olisi mukava olla huoliteltu ja vähän miettinyt minkälaisissa tamineissa ulkoilmoille astuu..
Kommentit (108)
Typerää väittää, että naiset laittautuisivat omaksi ilokseen, kun kuitenkin samassa lauseessa on "kun lähdet ihmisten ilmoille".
Minä laittaudun tasan silloin kun siltä tuntuu ja jaksan. Lähikaupassa käyn esim lähes päivittäin, joskus monta kertaa päivässä. Jos olen esim. juuri käynyt saunassa ja alkaa tehdä sen jälkeen mieli jotain herkkua, niin todellakin marssin sen 50m sinne ihan naama saunan kuumuudesta helottaen ja hiukset märkinä. Ei kiinnosta tipan vertaa mitä naapurit tai myyjä minusta ajattelevat :D Usein käydään kaupassa myös lasten kanssa ulkoilun jälkeen, vaatteet lumisina ja posket pakkasesta punoittaen.
Eiköhän tässä laittautumisjutussa pohjimmiltaan kuitenkin ole kyse puhtaasti siitä, mitä muuta minusta ajattelevat. Minua se ei kiinnosta, joten laittaudun silloin kuin itse haluan. Ja se haluaminen ei ole kiinni siitä, käynkö esim. kaupoilla, kirjastossa vai lenkillä.
pitää pään lämpöisenä tulipalopakkasilla ja silti sisätiloissa näyttää edelleen tyylikkäältä! Tahdon nähdä sen ihan oikeesti. Vai pitääks sit vaihtaa karvahattu sisämyssyyn?
Siellä on kovempia pakkasia, mutta naiset laittaa turkin päälle ja turkislakin päähän.
Siellä ei tosin jonotetakaan metroa ja busseja pakkasessa, vaan liikutaan takseilla ja autoilla.
[/quote]
Siitä ainaisesta pörrötekoturkisreunuksesta hupun ja hihan suissa. Ei kovin sexyä muiden kuin heidän itsensä mielestä. Ja nenä punottaa pakkasessa niin irinalla kuin minnalla.
Ja kyllä vaan Pietarin ja Moskovan metropoleissa ihmiset, ne pörröturkisnaisetkin jonottavat ja liikkuvat metrolla.
Ja mistä tunnistaa alastoman itänaisen? Ukkovarvas on vääntynyt seuraavan varpaan päälle kun se on pienestä pitäen ahdettu naiselliseen korkokenkään.
joka usein tykyttää päässäni antaa nytkin kuulua itsestään. Tuo kysymys on: MIKSI?
Olen tällainen hajamielinen taiteilija. Olisit onnellinen jos tulen vastaan yleensä jotain muutakin ylläni kuin alkkarit.
Kävin teini-iässä läpi vaiheen jolloin en voinut edes roskia viedä ilman täyttä tällinkiä. Kun opin päästämään tuosta irti olen tullut sinuiksi itseni kanssa. Meikkaan joskus mutta vain kun olen menossa paikkaan jossa minun odotetaan olevan huollitellumpi. Ylläni on arkena omaa makuani edustavat vaatteet, sellaista kulkuriromantiikkaa, ja ne menevät keskustassa sekä koiralenkillä. Satun asumaan ihan keskustassa joten lähikauppani on takuulla sellainen jota varten jotkut vetävät täyden tällingin päälle. Onhan sellaisia naisia mukava katsella, mutten huomaa heitä yhtään sen enempää kuin naapurin Merjaa tuulipuvussa tukka pystyssä. MIKSI pitäisi laittautua?
Ja tissit sekä härpäke viestivät minun olevan nainen, olen siis auttamattakin naisellinen. Pitäisikö minun vielä sen lisäksi pukeutua naiseksi? Ikään kuin naamiaisasuun?
Jaa,no mä meikkaan ainakin joka päivä töihin ja ihan huvikseni muutenkin,koska se on vaan niin kivaa.Panostan meikkeihin ja kosmetiikkaan rahaa ja meikkaaminen ja hiusten laittaminen on mulle itsensä hemmottelua.
-20 asteessa räntäsateessa pyöräilijöitä? :D :D Jep jep. Ja sateenvarjoa ei osata käyttää, annetaan naaman ja hiuksien vaan kastua.
mä voin olla ihan oma itseni. Asun tasa-arvoisessa maassa eikä minun tarvitse tälläytyä miellyttääkseni miehiä.
Mulla riittää myös itsetuntoa olla sellainen kuin haluan. Tunnen itseni, olen tasapainoinen ja onnellinen.
mä voin olla ihan oma itseni. Asun tasa-arvoisessa maassa eikä minun tarvitse tälläytyä miellyttääkseni miehiä.
Mulla riittää myös itsetuntoa olla sellainen kuin haluan. Tunnen itseni, olen tasapainoinen ja onnellinen.
Mutta joskus voisi ajatella myös muita kuin itseään. Miksei miestä saisi miellyttää? Miksei rakaastamaansa ihmistä haluaisi miellyttää?
Erakot on asia erikseen, heidänhän ei tarvitse olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä joten turha katsoa peiliinkään.
haluattepa myöntää sitä tai ette. Jos te ette viitsi hoitaa kauneuttanne miehenne vuoksi, seurauksena on että mies hakee sen kauneuden muualta.
Korkeintaan käymällä suihkussa, radikaaleimmat ajavat partansa ja vaihtavat puhtaan paidan ;). Siinä sitä onkin naisille silmänruokaa, jepjep...ai niin mutta naisen tehtävä olikin olla kaunis miehille. Just.
Mies, joka ei osaa sisustaa eikä valita edes oikeita värejä vaatteisiinsa, on VISUAALINEN. Nainen, joka lähes poikkeuksetta osaa sommitella, on värisilmää, sisustaa ja meikkaa jne. mutta kukaan ei puhu naisista visuaalisina olentoina.
Korkeintaan käymällä suihkussa, radikaaleimmat ajavat partansa ja vaihtavat puhtaan paidan ;). Siinä sitä onkin naisille silmänruokaa, jepjep...ai niin mutta naisen tehtävä olikin olla kaunis miehille. Just.
Katseiden kohde, ei mies. Pitääkö miehen laittaa sun mielestä huulipunaa ja kihartaa hiukset?
Heteronaiselle ei tarvitse olla mikään mallipoika.
Visuaalisia, hahaha! Mies, joka ei osaa sisustaa eikä valita edes oikeita värejä vaatteisiinsa, on VISUAALINEN. Nainen, joka lähes poikkeuksetta osaa sommitella, on värisilmää, sisustaa ja meikkaa jne. mutta kukaan ei puhu naisista visuaalisina olentoina.
...Miehet saattavat kiihottua enemmän visuaalisista eli näköhavaintoon liittyvistä kiihokkeista kuin naiset, kun taas naisille verbaaliset eli sanalliset tai auditiiviset eli kuulohavaintoon liittyvät kiihokkeet voivat olla tärkeämpiä kuin miehelle.
Toivonne ei kuitenkaan ole menetetty! Minä olen elävä esimerkki siitä, että ulkomaille muutto avasi silmäni.
Sitä ennen minäkin olin feministisempi enkä niin paljon välittänyt ulkonäöstäni. Ulkomaisten naisten naisellisuus tuntui aluksi liioitellulta ja naurettavalta. Mutta tajusin pian että he ovat oikeassa. He eivät kärsi mistään alistetusta asemasta vaan nauttivat naiseudestaan täysillä :) He ovat tyytyväisiä ja miehet ovat tyytyväisiä.
Suosittelen asennemuutosta!
Mutta joskus voisi ajatella myös muita kuin itseään. Miksei miestä saisi miellyttää? Miksei rakaastamaansa ihmistä haluaisi miellyttää?Erakot on asia erikseen, heidänhän ei tarvitse olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä joten turha katsoa peiliinkään.
Minun ei ole koskaan tarvinnut vetää naamaa täyteen pakkelia, en ole sitten lapsuusajan jälkeen käyttänyt edes mekkoa/hametta. Korkokenkiäkään en käytä. Silti on niitä miehiä riittänyt. Tiedätkö miksi? Koska olen oma itseni :) Nykyinen mieheni, aviomieheni, rakastaa minua ilman laittautumistakin :) Joskus kyllä vähän meikkaan, mutta ei se miestä muuta mitenkään, samallalailla se kehuu minua muutenkin :)
Mistä tulee ajatus, että kaikki miehet tykkäävät naisista, mitkä meikkaa koko ajan, käyttävät korkokenkiä yms?
Kokeilkaa joskus ihan millaista olisi olla oma itsensä. Jos itsensä vuoksi rakastaa laittaa itseään, niin sittenhän olette oikealla tiellä, mutta jos miesten takia itsenne muutatte, ette te sitä aitoa rakkautta löydä, kun se mies on rakastunut teidän esitykseenne :)
Miksi Suomalainen nainen ei laittaudu ihmisten ilmoille mennessään?? Eikö olisi mukava olla huoliteltu ja vähän miettinyt minkälaisissa tamineissa ulkoilmoille astuu..
Toivonne ei kuitenkaan ole menetetty! Minä olen elävä esimerkki siitä, että ulkomaille muutto avasi silmäni.
Sitä ennen minäkin olin feministisempi enkä niin paljon välittänyt ulkonäöstäni. Ulkomaisten naisten naisellisuus tuntui aluksi liioitellulta ja naurettavalta. Mutta tajusin pian että he ovat oikeassa. He eivät kärsi mistään alistetusta asemasta vaan nauttivat naiseudestaan täysillä :) He ovat tyytyväisiä ja miehet ovat tyytyväisiä.
Suosittelen asennemuutosta!
Toivoa ei ole menetetty? :)
Entä jos täällä suomalaiset ovat sellaisia kuin itse haluavat olla? Onko se paha juttu? :O
Menkää kyselemään tuonne kadunvarteen miehiltä, millaisen naisen he haluavat. ;) Tykkäävätkö he kaikki korkkareissa sipsuttelevista hienohelmoista :)
miehen mielestä oma nainen on kaunis vain meikattuna, korkokengissä ja jakkupuvussa, niin eikö se akka ole sitten hirveä pettymys aina kun on alasti ja käynyt suihkussa, eli juuri silloin kun pitäisi harrastaa seksiä?
ja toppavaatteet kera kunnollisten talvikenkien oli päällä. Sääliks kävi katella niitä 20 v tyttöjä, jotka pienissä vaatteissaan ja korkokengissään palelivat pakkasessa sen kaksi tuntia, jotka oltiin ulkona.
Ei pipoa (hiukset olis varmaan menny piloille) ja meikki viimesen päälle. Mut kait se sitten oli kauneus ennen kaikkea :D Siinä oli sitten vissiin oikeanlaisia Suomi naisia.
kanssakin voi olla tyylikäs! :)
Ettekö te nyt sitä tajua?