Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?
Nainen, voisitko seurustella 38-vuotiaan miehen kanssa, jonka palkka (tuet) on 1350e/kk, eikä näkyvissä ole palkankorotuksia?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
kerro toki sinunkin tulot
Palkka (tuet) on 1350e/kk
Ap
Tuet ei ole palkkaa. Palkkaa saadaan tehdystä työstä, tukia saadaan säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuet ei ole palkkaa. Palkkaa saadaan tehdystä työstä, tukia saadaan säälistä.
Ihan itse haen tukeni se on työtä
Ap
Jos PALKKA olisi 1350e/kk eli todellakin tekisi TYÖTÄ ja saisi siitä palkkaa, niin voisin seurustella jos mies olisi mukava ja minun tyyppiäni.
Mutta sinulla on joku outo käsitys että saamasi yhteiskunnan tuet ovat jotenkin "palkkaa". Eivät ole, ja yhteiskunnan elätin kanssa en seurustelisi ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?
kerro toki sinunkin tulot
Palkka (tuet) on 1350e/kk
Ap
Aajaajaa
Olet mies ja kysyt voisiko nainen seurustella kanssasi?
Ihan sama. Mulkero miljonääri ei kelvannut. Jos oot kiva ja hyvä, tuloilla ei ole väliä.
Miehen palkalla ei ole väliä, koska olen itse hyvätuloinen. Haluaisin kuitenkin miehen käyvän töissä, jos on terve keski-ikäinen. Yrittäjäkin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos PALKKA olisi 1350e/kk eli todellakin tekisi TYÖTÄ ja saisi siitä palkkaa, niin voisin seurustella jos mies olisi mukava ja minun tyyppiäni.
Mutta sinulla on joku outo käsitys että saamasi yhteiskunnan tuet ovat jotenkin "palkkaa". Eivät ole, ja yhteiskunnan elätin kanssa en seurustelisi ikinä.
Ap
Olet kerjäläinen ja loinen, joka elää muoden armeliaisuudesta. Miksi kukaan haluisi olla kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja vitut on.
Vierailija kirjoitti:
Olet kerjäläinen ja loinen, joka elää muoden armeliaisuudesta. Miksi kukaan haluisi olla kanssasi?
Raha tai työ ei ole elämän tarkoitus
Ap
Jos olisit palkkatöissä ja tuo olisi netto, niin olisi ok. Työnvieroksujaa en ikinä huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Elämän tarkoitus ei ole myöskään loisia toisten kustannuksella.
En ikinä. Sensijaan jos käy töissä ja palkka ei ole korkea, voisin seurustella koska olen itse hyvätuloinen. Loisien ja laiskojen kanssa en halua olla missään tekemisissä. Meidän suvussa ei ole ainoatakaan emmekä sellaisia hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Elämän tarkoitus ei ole myöskään loisia toisten kustannuksella.
Ihan omilla rahoilla johon olen oikeitettu elän
Ap
Kuule Konala, kaikki tunnistaa sut aloituksesta. Ei sua kukaan huoli, edes ilmaiseksi.