Mun mies todellakin kyykkyvatkaa
Itse asiassa mun mies on melkein koko ajan kyykyssä käydessään suihkussa.
Siis mies menee suihkuun, avaa hanan, menee HETI kyykkyyn. Siinä suihkuttelee aikansa ja kurottautuu kyykkyasennossa ottamaan shampoon ja suihkugeelin ja sitten pesee itseään kyykyssä. Niin pään, kropan kuin alapäänkin.
Onkohan tämä muinainen jäänne ajoilta, jolloin suihku oli vain seinässä kiinni ja sitten alhaalla oli hana, ja oli joskus helpompaa pestä itsensä sen hanan alla?
Kommentit (77)
Nonni, löysihän tännekin joku kun linkitin tän toiseen ketjuun :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 03:11"]
[/quote]
Miksi halusit että joku löytäisi tänne? Oletko tämän ketjun aloittaja? Jos olet niin aika noloa mainostaa omaa keskusteluaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 03:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 03:11"]
[/quote]
Miksi halusit että joku löytäisi tänne? Oletko tämän ketjun aloittaja? Jos olet niin aika noloa mainostaa omaa keskusteluaan.
[/quote]
en ole aloittaja... liitin toiseen keskusteluun kun liittyi siihen aiheeseen.
Hommahan menee näin. Ensin taivutetaan vehjettä alaspäin ettei osu pöntön reunaan. Sitten hoidetaan tavara pönttöön. Sen jälkeen pyyhkäistään hepin päästä ylimääräiset pois ja nostetaan se takapuolen pyyhkimisen ajaksi siihen pöntön reunalle. Ja jos ollaan yleisissä vessassa, niin pöntön renkula on tietty vuorattu paperilla.
-Mies-
[quote author="Vierailija" time="25.02.2012 klo 15:02"]
Oikein oksettaa mennä kenenkään luona enää saunaan tai suihkuun, kun nyt ajattelen, että siellä ne ämmät ja äijät istuskelevat perseet levällään lattialla. Ja sit mun pitäisi laittaa jalat samaan kohtaan! Hyi saakeli. Hankin kyllä ne sellaiset siniset muoviset jalkatossut.
Tykkään ottaa oikein kovat löylyt, mutta sitten tulee yleensä heiveröinen olo ja sen vuoksi useimmiten istun suhkussa käydessä. Toki nousen sitten lopuksi, kun pesaisen haarat...
Ihanko jalkatossut? Onkos muitakin olemassa?
en ookkaan aiemmin kuullu kyykkyvatkauksesta :)
täällä oppii aina jotain uutta
Taitaa olla enempi miesten juttuja koko kyykkyvatkaukset. En ole kenenkään naisen nähnyt pesevän kyykyssä itseään kuin pienten tyttöjen.
Oletko koskaan kysynyt, miksi hän on aina kyykyssä?
Mutta mies itse joskus saunan jälkeen valittelee, että huimaa - ja sen varjolla menee kyykkyyn. Mutta olen nähnyt hänen olevan kyykyssä suihkussa myös silloin kun hän ei ole ollut saunassa.
Ei mua tämä nyt haittaa, mutta ihmettelen vain, että miksi.
Iso seisoviltaan pesevä mies saa kyllä suihkutilan ikävään kuntoon! KYYKKYYN SIIS! Sanon sille, että kaikki muutkin ... ;-)
Se tietenkin leikkii munamiestä:)
nämä asiat tulivat mieleen:
- Eikö esim. mahan kohdalle jää likaa, jos on koko ajan kyykyssä?
- Eikö tuosta tule peräpukamat? Vai käykö miehesi suihkussa vain esim. kerran viikossa? Päivittäin tuo kuulostaa sulkijalihasten kannalta aika raskaalta.
Iso seisoviltaan pesevä mies saa kyllä suihkutilan ikävään kuntoon! KYYKKYYN SIIS! Sanon sille, että kaikki muutkin ... ;-)
Minuakin on risonut, kun puolet kylppäristä on märkä miehen suihkussa käynnin jälkeen. Siitä vain kyykkyyn ja ainoastaan sen seinässä olevan hanan alla saa pestä. Näin ei roisku.
Tykkään ottaa oikein kovat löylyt, mutta sitten tulee yleensä heiveröinen olo ja sen vuoksi useimmiten istun suhkussa käydessä. Toki nousen sitten lopuksi, kun pesaisen haarat...
en usko, etä jää mahan kohdalle likaa, koska hän on hoikka ja hän muistaakseni kyllä seisookin hetken. Peräpukamista en tiedä, ei ole valittanut.
Mä muistan joskus lapsena, että pesin itseni sen kiinteän hanan alla, koska mahduin kyyykyssä sen alle :) Ei tuo äijä kyllä sen hanan alle enää mahdu millään, että en tosiaan tajua, miksi tekee näin.
Selvästi tuntuu vähän häpeilevän asiaa. Nimittäin joskus hän jää saunan jälkeen seisoskelemaan suihkuun, ja kun MENEN POIS, hän MENEE KYYKKYYN.
Aivan kuin mies itsekin tietäisi näyttävänsä hassulta. Mutta tuleeko siitä jotain erilaista nautintoa, kun on kyykyssä?
Istualtaan olon ymmärtäisin paremmin, mutta jalkalihasten varassa kyykyssä kymmenen minuuttia?
nämä asiat tulivat mieleen:
- Eikö esim. mahan kohdalle jää likaa, jos on koko ajan kyykyssä?
- Eikö tuosta tule peräpukamat? Vai käykö miehesi suihkussa vain esim. kerran viikossa? Päivittäin tuo kuulostaa sulkijalihasten kannalta aika raskaalta.
Oikein oksettaa mennä kenenkään luona enää saunaan tai suihkuun, kun nyt ajattelen, että siellä ne ämmät ja äijät istuskelevat perseet levällään lattialla. Ja sit mun pitäisi laittaa jalat samaan kohtaan! Hyi saakeli. Hankin kyllä ne sellaiset siniset muoviset jalkatossut.
Minuakin on risonut, kun puolet kylppäristä on märkä miehen suihkussa käynnin jälkeen. Siitä vain kyykkyyn ja ainoastaan sen seinässä olevan hanan alla saa pestä. Näin ei roisku.
Niin just, sanotaan niille, et hei haloo, eihän KUKAAN enää seisovilteen kuse eikä suihkuta, se on ihan mennyttä aikaa, nyt kyykitään. Kyl sinäkin ku muutkin!
pakkohan se on. Ei tässä mun kämäsessä työsuhdekämpässä ole muuta vaihtoehtoa kuin pieni amme, semmoinen puoliamme. Siellä sitten kyykitään suihkun alla.Suihkuletkun pidikettä ei ole. Hiusten pesu on vaikeaa, kun täytyy pidellä suihkuletkua toisella kädellä ja hieroa päänahkaa toisella ;)
Ja mä kun luulin, että mun mies on outo!