Mun mies todellakin kyykkyvatkaa
Itse asiassa mun mies on melkein koko ajan kyykyssä käydessään suihkussa.
Siis mies menee suihkuun, avaa hanan, menee HETI kyykkyyn. Siinä suihkuttelee aikansa ja kurottautuu kyykkyasennossa ottamaan shampoon ja suihkugeelin ja sitten pesee itseään kyykyssä. Niin pään, kropan kuin alapäänkin.
Onkohan tämä muinainen jäänne ajoilta, jolloin suihku oli vain seinässä kiinni ja sitten alhaalla oli hana, ja oli joskus helpompaa pestä itsensä sen hanan alla?
Kommentit (77)
Meillä oli etelässä hotellihuoneessa amme ja suihkuseinä ja sitä suihkuseinää pitkin valui vedet lattialle, eikä siellä ollut lattiakaivoa.
Sukulaiseni asunnossa on ammeen ja seinän välissä rako. Kävin siellä kerran suihkussa enkä tiennyt onko ammeen alla vesieristystä tai kaivoa eli oli pakko suihkutella kyykyssä.
Ja pitää kuulemma kakatessaan kädellä kalleuksistaan kiinni, etteivät ne heilu pöntössä.
Mutta töissä kuulemma pissaa seisaallaan, vain kotona istuviltaan.
Kyykkysuihkusta en ole kuullutkaan ennen. Onko se mies siis kyyryssä jotenkin vai ihan oikeasti polvillaan niinkuin kosioasennossa?
Kyykkyvatkaus kuulostaa runkkaukselta...
rakko tyhjentyy parhaiten istuen.
ite kusen istualtani usein aamuisin, kun olen vielä puoliunessa ja väsynyt, ja tosiaan ei roisku kuset pitkin reunoja tai lattialle, eikä kuulu lorotus naapuriin. t. mies
miten tiedätte edes miten teidän miehet kusee? Olen ollut 12 vuotta uhdessä mieheni kanssa, enkä ole koskaan nähnyt hänen kusevan
Ette sitten ikinä käy yhtä aikaa vessassa? Meillä useinkin toinen pissaa, ja toinen pesee hampaita, Tai seksin jälkeen mennään pesulle ja pisulle yhtä aikaa. Tuntuu aika etäiseltä, jos sen kaikkein läheisimmän nähden ei voi edes pissata!
Jokainen käy yksin vessassa, lapsikin on käynyt heti kun on oppinut, kolmivuotiaana.
miten tiedätte edes miten teidän miehet kusee? Olen ollut 12 vuotta uhdessä mieheni kanssa, enkä ole koskaan nähnyt hänen kusevan
Ette sitten ikinä käy yhtä aikaa vessassa? Meillä useinkin toinen pissaa, ja toinen pesee hampaita, Tai seksin jälkeen mennään pesulle ja pisulle yhtä aikaa. Tuntuu aika etäiseltä, jos sen kaikkein läheisimmän nähden ei voi edes pissata!
Jokainen käy yksin vessassa, lapsikin on käynyt heti kun on oppinut, kolmivuotiaana.
Estoisia ootte!
Estoisia ootte!
En ymmärrä miksi toisen nähden paskominen ja kuseminen olsii jotenkin tarpeelliseta saati hienoa.
Estoisia ootte!
En ymmärrä miksi toisen nähden paskominen ja kuseminen olsii jotenkin tarpeelliseta saati hienoa.
Kuka tässä paskomisesta on puhunut pissalla käynistä oli kyse. Ja se on rakkaimman nähden ihan luonnollista. Säästää aikaa, kun ei tarvitse odottaa vessavuoroa, samalla voi jutella yms.
Estoisia ootte!
Kuka tässä paskomisesta on puhunut pissalla käynistä oli kyse. Ja se on rakkaimman nähden ihan luonnollista. Säästää aikaa, kun ei tarvitse odottaa vessavuoroa, samalla voi jutella yms.
Mulla ei ole ihan noin kiire. Enkä halua jutella pöntöllä istuessa. Enkä myöskään halua seurata toisten ruumiintoimintoja, ei se niin mieltäylentävää ole.
Tai ehkä niin että mies ajaa partaa ja mä laitan dödöä. Mutta pissalla/kakalla emme ole toistemme nähden. Mukavampi näin. Ja meidän vessa on kyllä niin pienikin ettei sinne kahta kunnolla mahdu. Ja oven läpi voi huutaa jos on kovin tärkeää asiaa.
Mutta edelleen, onko kyykkyvatkaus suihkussa sitä, että ollaan kosioasennossa vai vain kyyryssä?
nostetaan pytyllä istumisen ajaksi? Siis miten valtavia vehkeitä teidän miehillä oikein on, jos siitä haarovälistä voi heittää vehkeet pytyn reunalle lepäämään? 30cm?
Ihan siksi, että kun ponnistaa kakkaa niin pissaakin voi lirahtaa.
haarovälistä voi heittää vehkeet pytyn reunalle lepäämään?
viitti käyttää pytyn reunaa. Meikäläisellä onkin silloin tapana heittää vehje olan yli.
haarovälistä voi heittää vehkeet pytyn reunalle lepäämään?
viitti käyttää pytyn reunaa. Meikäläisellä onkin silloin tapana heittää vehje olan yli.
ap siis suihkussa käymistä tai suihkuttelua vatkaamiseksi?
Tää oli kyllä yks kaikkien aikojen legendaarisimmista ja oudoimmista aloituksista.
että vatkaamisesta kun puhutaan niin kyse olisi masturboinnista, mutta eipä näköjään...
Itsekin kyllä suihkussa istun lattialla, varsinkin talvisin. Seison kyllä sen aikaa kun varsinaisesti peseydyn, mutta usein sitten haluan vilukissana vielä lämmitellä kuuman suihkun alla pitkään ja se käy helpoiten ja mukavammin kun istuu lattialle ja päästää kuumaa vettä päälleen siinä.
Tää on todellakin uskomaton ketju!
Ootko ihan tosissas?
Mies joka pissaa ja käy suihkussa kyykyssä? Onko teillä amme, siellä voisi kyykkiä siellä vedessä rauhassa?
meillä mies jos on kakalla niin taivuttaa sitä pippeliä sinne pönttöön ettei osu reunaan. Muistaisin että sanoi laittavansa vessapaperia julkisissa vessoissa tai vieraissa vessoissa ettei pippeli osu sinne seinämään kakatessa.