Mun mies todellakin kyykkyvatkaa
Itse asiassa mun mies on melkein koko ajan kyykyssä käydessään suihkussa.
Siis mies menee suihkuun, avaa hanan, menee HETI kyykkyyn. Siinä suihkuttelee aikansa ja kurottautuu kyykkyasennossa ottamaan shampoon ja suihkugeelin ja sitten pesee itseään kyykyssä. Niin pään, kropan kuin alapäänkin.
Onkohan tämä muinainen jäänne ajoilta, jolloin suihku oli vain seinässä kiinni ja sitten alhaalla oli hana, ja oli joskus helpompaa pestä itsensä sen hanan alla?
Kommentit (77)
Sairasta säästöä hygienisyyden hinnalla.
Inhoan niitä.
pakkohan se on. Ei tässä mun kämäsessä työsuhdekämpässä ole muuta vaihtoehtoa kuin pieni amme, semmoinen puoliamme. Siellä sitten kyykitään suihkun alla.Suihkuletkun pidikettä ei ole. Hiusten pesu on vaikeaa, kun täytyy pidellä suihkuletkua toisella kädellä ja hieroa päänahkaa toisella ;)
Mutta sä vaikutat vähän pöljältä. Kuka kyttää miehensä kusemisia ja suihkussa käymisiä noin tarkkaan? Ja miksi ne kiinnostavat? Kenellähän tässä on anaalifiksaatio?
Mun mies kusee istualtaan. Ei seisaaltaan. Olen tätäkin ihmetellyt, mutta on sanonut, että siten ei roisku. Jessus, kun alkaa nyt vaikuttaa epänormaalilta. Vai kuseeko jonkun muun mies istualtaan???
Mulle tulee jotain ihme anaalifiksaatio- tai alistuvainen mies -juttuja mieleen nyt.
t. ap
Minuakin on risonut, kun puolet kylppäristä on märkä miehen suihkussa käynnin jälkeen. Siitä vain kyykkyyn ja ainoastaan sen seinässä olevan hanan alla saa pestä. Näin ei roisku.
Niin just, sanotaan niille, et hei haloo, eihän KUKAAN enää seisovilteen kuse eikä suihkuta, se on ihan mennyttä aikaa, nyt kyykitään. Kyl sinäkin ku muutkin!
Mä en ole huomannut mitään ongelmaa ison miehen suihkussa käymisessä. Mutta meillä on tällainen ongelma:
Taloyhtiöön asennettiin sellainen joku pieni juttu hanaan, jonka seurauksena vesi ei tule kunnon paineella. Naapuritkin kuulema kärsivät, mutta eivät aio valittaa.
Tämä on erityisen hankalaa kun tarttis saada pitkä tukka huuhdeltua. Toinen ongelma on alapään pesu, koska vesisuihku kääntyy liian pienen paineen vuoksi väärään suuntaan eli alaspäin. Olen todellakin pannut vesihanan päälle joitakin kertoja ja käyttänyt sitä huonon suihkusuihkeen takia.
Tulisiko miehesikin mielestä vesi teidän hanasta hänelle jostain syystä liian pienellä paineella. Jospa vaikka haluaa pestä kakkareikänsä kunnolla jotakin aktia varten?
Liioitteletko kenties nyt hiukan...? Miten tuosta saa revittyä jotain alistuvaa miestä? Senkö takia, että on kyykyssä? Siis kyykkääkö se aina sinunkin edessäsi ja puhuu valtaiatar-juttuja?
Mulle tulee jotain ihme anaalifiksaatio- tai alistuvainen mies -juttuja mieleen nyt.
kusee istualtaan, mutta seisoo suihkussa. Eli noilla ei varmaan ole mitään linkkiä keskenään..
pönttöbasillit ovat sitten pian sun sisällä.
Kyllä se kykkiminen on naisten juttu eikä miestä voi laittaa minnekään kykkimään.
Minne ne muuten laittaa sen vehkeensä kun menevät kakalle? Roikkuuko se siellä pöntössä vai haarojen välissä. Ajatuksissa on isovehkeiset miehet.
Ja sille joka kysyi veden paineesta - mies siis pitää suihkua kädessään ja pesee sillä, mutta joskus myös hanan alla vähän, mut pääosin suihkun avulla.. jos en tätä selittänyt siis oikein.
Ihmettelen, että miksi pitää olla kyykyssä, vaikka käyttää irtonaista suihkua, kun ei ole pointtia. Vai peseekö se salaa itsensä sen hanan alla, ei ainakaan minun nähteni kuin vähän.
ap
Haluaisin nähdä miehen, joka kakkii vehkeet ulkona pöntöstä!
pönttöbasillit ovat sitten pian sun sisällä.
Kyllä se kykkiminen on naisten juttu eikä miestä voi laittaa minnekään kykkimään.
Minne ne muuten laittaa sen vehkeensä kun menevät kakalle? Roikkuuko se siellä pöntössä vai haarojen välissä. Ajatuksissa on isovehkeiset miehet.
Mun mies kusee istualtaan. Ei seisaaltaan. Olen tätäkin ihmetellyt, mutta on sanonut, että siten ei roisku. Jessus, kun alkaa nyt vaikuttaa epänormaalilta. Vai kuseeko jonkun muun mies istualtaan??? Mulle tulee jotain ihme anaalifiksaatio- tai alistuvainen mies -juttuja mieleen nyt. t. ap
Minuakin on risonut, kun puolet kylppäristä on märkä miehen suihkussa käynnin jälkeen. Siitä vain kyykkyyn ja ainoastaan sen seinässä olevan hanan alla saa pestä. Näin ei roisku.
Niin just, sanotaan niille, et hei haloo, eihän KUKAAN enää seisovilteen kuse eikä suihkuta, se on ihan mennyttä aikaa, nyt kyykitään. Kyl sinäkin ku muutkin!
ottaa suohkun seisaaltaan. Eikä ole mitenkään alistuvainen.
Ihme kyylältä ja ahdistelijalta kuulostatat ap. Ei ihme, että miehesi ei halua sinulle kyykkyään näyttää, sillä aistii paheksuntasi.
Mut se oli sen takia sille jäänyt päälle, kun oli asunut sellaisessa paikassa, jossa ei ollut kunnon suihkutilaa ja halus säästellä koko wc:tä kastumasta yhden suihkun takia. :D
(Oli se kyllä muutenkin outo...)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kusee istualtaan. Ei seisaaltaan. Olen tätäkin ihmetellyt, mutta on sanonut, että siten ei roisku. Jessus, kun alkaa nyt vaikuttaa epänormaalilta. Vai kuseeko jonkun muun mies istualtaan???
t. ap
Kyllä minäkin olen kussut jo vuosikymmenet istuen....minkä ihmeen takia pitäisi seisten. Pysyy pönttö puhtaanpana. Samoin kusi isäni aikoinaan ja nyt kusevat myös aikuiset poikani istuen. Yleisissä käymälöissä aina seisten ja samoin puskapissit.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla enempi miesten juttuja koko kyykkyvatkaukset. En ole kenenkään naisen nähnyt pesevän kyykyssä itseään kuin pienten tyttöjen.
Hyh. Helpompihan se peräreikä on kyykyssä pestä kuun seisaallaan.
Siis jos oikeasti haluaa puhdasta.
Itsehän myös kusen suihkun lattiakaivoon ja pehmittävän saunan jälkeen pureskelen suihkun lattialla kynnet varpaista.
Siis jos ei ole kukaan katsomassa.
Kyykky masturbointi on hyvä asento siinä näkyy jalkoväli kunnolla pääsee syvälle jalkoväliin ja lihakset näkyy lantio näkyy kunnolla
t. ap