Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumia vai Iphone vai ei kumpikaan?

Vierailija
23.02.2012 |

Mietinnässä ensimmäisen älyluurin osto, mahdollisimman helppokäyttöisen sellaisen. Mikähän kannattaisi ostaa? Oletteko tyytyväisiä omaan puhelimeenne ja mikä se on?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjun nro13

Jos nyt ne Nokian työntekijät poistuisivat keskustelusta, niin voitaisiin pysyä asiassa :)

Uskon, että Lumia on hyvä. Ja itsekin olen sitä mieltä, että suomalaista on hyvä tukea. Mutta perus kengänkuluttajalla ei ole varaa harrastaa hyväntekeväisyyttä vain Nokian menestyksen vuoksi.

Itselläni on mäluuraan4, mikä on mielestäni laadukas paketti ja jokaikinen sovellus mikä ikinä näinäpäivinä keksitään tulee siihen ihan varmasti saataville.

Molemmilla lapsilla on HTC Desire S, eikä ole pahaa sanottavaa tuosta. Tyttärellä oli myös Legend ennen desireetä sekä myös android -samsung. Sekin oli aikansa helmi, siis se legend.

Työpaikalle hankittu Lumia testikäyttöön. Se on ihan ok puhelin, ei mitenkään mykistävän erilainen. Hoitaa hommansa varmasti, ja toisaalta toivon että se menestyy.

Itsellä ollut nokialaisia symbianeita ja N9 edeltäjä N900, olivat hienoja aikanaan.

Mutta, kuten sanottua. iPhone ei ole mikään täydellisyys, mutta peruskäyttäjälle paras, mun lapset haluaa käyttää joka ilta mun puhelinta vaikka niillä on desiree ässät. muutama peli ja sovellus on iphonelle, mitä ei ole androidille, mm booxtv, kaikki suomalaiset tv-ohjelmat kuin nauhoitettuna digiboxista ja peleihin parempi näyttö ja tuntuma. ja mitä vain voit keksiä löytyy iphoneen.

Silti mun mielestä tuo desiree s on ihan kelvollinen puhelin, sensation varmaan vielä parempi. Eikä tuolta android-marketista paljoa puutu verrattuna applen vastaavaan. en vain käytä sitä päivittäin nykyisin.

Lumialle todella toivoisin menestystä, mutta jos ei ole rohkeutta toimia nokia sponsorina menestystä odotellessa, niin hinta/laatusuhteeltaan paras on htc:n android, miksei joku ylemmän hintaluokan samsung myös... mutta mun mielestä htc on laadukkampi rakenteeltaan ja helppokäyttöisempi.

En edelleenkään julista mitään totuutta, kunhan kerron omia kokemuksia

:)

Tulevaisuudessa kaikki toimii pilvestä, ja siinä kannattaa olla Mikrosoftin leirissä.

Vierailija
22/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loogisin käyttää, lisäksi siinä on varmaan paras nettiselain ja musiikkisoitin + itunes.

Itellä on HTC:n Desire, joka puhelimena on kyllä laadukkain ihan rakenteellisestikin, mitä mulla on ikinä ollut: jämäkkä, sopii hyvin käteen ja kestää, ei natise eikä rutise. Androidiin on lisäksi todella hyvin hyödyllisiä sovelluksia ja Googlen pilvisovellukset + Dropbox on aivan huippua..

Lumiasta tai yleensäkään Windows-luureista en osaa sanoa vielä yhtään mitään, testaa ainakin nettiselain hyvin.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlen pilvisovellukset + Dropbox on aivan huippua..

Tero

Microsoftin tekniikkaa.