Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on voinut tulla puhelinlaskuun datansiirtomaksua vaikka en edes käytä puhelinta!?

Vierailija
22.02.2012 |

DNA:n laskussa oli 26e datansiirtomaksua, vaikka tuo puhelin on ihan vaan varapuhelin, jossa on se halvin 0,69e kk-maksu enkä käytä sitä ikinä. En edes kanna sitä mukana että olisi vahingossa painanut jotain nappulaa. En edes osaa mennä sillä nettiin!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittää itse itsensä netistä automaattisesti. Voisihan johtua tästä?

Vierailija
2/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskun, jossa oli vähän yli 20€ data-siirtomaksua, vaik omasta milestäni en oo sitä käyttänytkään. En jaksaut alkaa soitteleen, kun sile on karseet jonot. Nyt harmittaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hommasin älypuhelimen, data-maksu on ilmaista johonkin asti ja sittenkin vain 2,5€ siirtomaksu.

Vierailija
4/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä jne.

Ne on just niitä päivityksiä, joita puhelimet tekee omia aikojaan. Onnea vaan tyhmät. Niistä laskuista ei pääse eroon, sen kun maksatte.

Vierailija
5/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin hieno puhelin ja sul viisas pää mut ihan paska luuri.

Vierailija
6/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti ottaa liittymään se kaikkein halvin datasiirtopaketti, maksaako se muistaakseni 2,90e/kk? On kuitenkin pienoinen ero tuohon yli pariin kymppiin mitä tulee laskua mikäli mitään datasiirtosopimusta ei ole olemassa...

Vierailija
7/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mun puhelin on Nokian E71, en minä tiedä onko se itsestään päivittävä älypuhelin :D

Vierailija
8/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallisesti vastaavia ja auttavaisia ihmisiä.

Vierailija
9/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä jne.

Ne on just niitä päivityksiä, joita puhelimet tekee omia aikojaan. Onnea vaan tyhmät. Niistä laskuista ei pääse eroon, sen kun maksatte.

sinähän se fiksu olet :/

Miten edes viitsit kirjoittaa näin ärsyttävän kommentin?

Vierailija
10/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitoista vuotta sitten, kun ostin uuden "älypuhelimen". Tyhmää ostajaa ei viisas myyjä sitten muistanut varoittaa tästä, että puhelin todellakin hakee itse päivityksiä ja siitä tulee datasiirtomaksu. Koska itse en lopultakaan halunnut nettiä puhelimella lainkaan käyttää enkä siis ottaa mitään (edes halvinta) nettipakettia operaattorilta, päädyin ottamaan puhelimeeni dataeston. Tällä ongelma ratkesi.

Vierailija
11/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhelin päivittää juttuja

Sen netin saa pois päältä ja silloin noita maksuja ei tule.

Itse olen laittanut sekä omaani että lasten älypuhelimiin asetukseksi sen, että nettiyhteys otetaan vain luvan kanssa.

Vierailija
12/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja tiedonsiirron ymmärtämättömyys...

Vierailija
13/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että tuo puhelin on ollut mulla varapuhelimena jo kaksi vuotta. Haluan pitää liittymän ja numeron voimassa, vaikka käytössä onkin pääasiassa työnantajan maksama puhelin (uusi duuni haaveissa)

Nyt tuli ekan kerran datansiirtomaksuja, joita ihmettelen kyllä suuresti. Siis ei niitä ole aiemmin tullut tämän kahden vuoden aikana.

Täytyy soittaa huomenna DNA:lle ja kysyä asiasta.

Vierailija
14/14 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylläreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi