Miksi Bemari-,Mersu- ja audikuskit törttöilevät eniten liikenteessä?
Eivät anna jalankulkijoille tietä, tekevät törkeitä ohituksia jne
Kommentit (16)
Tietynlaisen mielenlaadun omaavat hankkivat noita merkkejä.
Älä sotke sivistyneitä mersumiehiä noiden kallujen joukkoon.
Mersumies on teiden aatelia.
On harvinaista, jos Audi liikkuu taajama-alueella nopeusrajoituksen mukaan.
Mulla on bemari. Ei ole tullut tötöiltyä. Skodalla olen kolarin ajanut.
Osa ihmisistä on m*lkkuja. Osa niistä m*lkuista ostaa jonkin kyseisen merkin auton. Osa ostaa jotain muuta ja törttöilee sillä ihan samalla tavalla. Se vaan pistää perus corollakuskille silmään enemmän, kun se on BMW eikä skoda.
Itselläni on ollut ainakin 6 erimerkkistä autoa, myös pari Mersua ja useampi Audi. Ajoin ja ajan niillä ihan samalla tavalla muut kulkijat huomioonottaen, kuin Fordilla, Toyotalla tai Volkkarillakin. Ei se automerkki suoraan vaikuta ajotyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Älä sotke sivistyneitä mersumiehiä noiden kallujen joukkoon.
Mersumies on teiden aatelia.
Kallujen?? Voi hyvää päivää. Mulla on mersu JA audi, oonko mä sit kallu vai sivistynyt?
Ap sulla on kateelliset silmät. Onko sulla fillari?
Yleensä kuskina on sellainen keskivartalolihava, keski-iän kriisistä ja verenpainetaudista kärsivä insinöörimäinen henkilö, joka yrittää elää nuoruuttaan ja samalla korjata erektiohäiriötään kaahaamalla liikenteessä. Kysymys tosin kuuluu että lähteekö senttinen sapeli enää kotikonstein nousuun, vai onko nöyrryttävä ja mentävä lääkärin puheille.
Minulla on ollut useampi automerkki, joista viimeisimpänä Audi. Ajotyyli ei ole vaihtunut, mutta 10cm on ollut pituutta lisää.
Vierailija kirjoitti:
On harvinaista, jos Audi liikkuu taajama-alueella nopeusrajoituksen mukaan.
Ylinopeutta myös taajaman ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuskina on sellainen keskivartalolihava, keski-iän kriisistä ja verenpainetaudista kärsivä insinöörimäinen henkilö, joka yrittää elää nuoruuttaan ja samalla korjata erektiohäiriötään kaahaamalla liikenteessä. Kysymys tosin kuuluu että lähteekö senttinen sapeli enää kotikonstein nousuun, vai onko nöyrryttävä ja mentävä lääkärin puheille.
Nuoret miehet niitä kolareita aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuskina on sellainen keskivartalolihava, keski-iän kriisistä ja verenpainetaudista kärsivä insinöörimäinen henkilö, joka yrittää elää nuoruuttaan ja samalla korjata erektiohäiriötään kaahaamalla liikenteessä. Kysymys tosin kuuluu että lähteekö senttinen sapeli enää kotikonstein nousuun, vai onko nöyrryttävä ja mentävä lääkärin puheille.
Mielipidettäsi voisi luonnehtia vahvistusharhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuskina on sellainen keskivartalolihava, keski-iän kriisistä ja verenpainetaudista kärsivä insinöörimäinen henkilö, joka yrittää elää nuoruuttaan ja samalla korjata erektiohäiriötään kaahaamalla liikenteessä. Kysymys tosin kuuluu että lähteekö senttinen sapeli enää kotikonstein nousuun, vai onko nöyrryttävä ja mentävä lääkärin puheille.
Toinen tyypillinen vaihtoehto on nuorehko juippi lippis päässä takaperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuskina on sellainen keskivartalolihava, keski-iän kriisistä ja verenpainetaudista kärsivä insinöörimäinen henkilö, joka yrittää elää nuoruuttaan ja samalla korjata erektiohäiriötään kaahaamalla liikenteessä. Kysymys tosin kuuluu että lähteekö senttinen sapeli enää kotikonstein nousuun, vai onko nöyrryttävä ja mentävä lääkärin puheille.
Nuoret miehet niitä kolareita aiheuttaa.
Nuorilla ei olekaan niin hyvää liikennesilmää kuin Pertti 50 veellä. Eikä myöskään varaa yhtä uusiin autoihin, vaan joutuvat ajamaan vanhoilla pommeilla.
Sä vaan huomaat ne tietyt merkit. Oman kokemuksen mukaan eniten törttöilee Nissan ja Kia kuskit.