Rehellisesti: tunnetko kivan muslimin?
Kommentit (115)
naisia ja miehiä. reiluja, rehellisiä, todella auttavaisia. kiltit ja kohteliaat lapset.
naisia ja miehiä. reiluja, rehellisiä, todella auttavaisia. kiltit ja kohteliaat lapset.
Mitä mieltä ovat homoista?
Polta muslimin edessä koraani. Niin tulee suvaitsevaisuus testattua.
tosi rakentava lähestymistapa alkaa pilkata toisen uskontoa. Lisäksi islamissa se koraani ei ole pelkästään pyhä kirja ja jumalan sanaa, itse se esine on pyhä, ei vain se, mitä se edustaa.
Oikeasti, voi vittu sun kanssas.
tää ihminen, joka kyselee muslimien mielipidettä homoseksuaalisuuteen, on se sama, joka teki niitä ruskean reiän ritari -tyylisiä avauksia Pekka Haavistosta.
Olen tuntenut jokusenkin muslimin. Kaikki ovat olleet pahoja. Usea on ollut koraanimölisijä. Normaali elämä on ollut mahdotonta, koska koraani. Aina jotain pieniä tai isoja juttuja (ei voi syödä/juoda sitä sun tätä; suututaan, kun kysytään ihan perusjuttuja; erikoisjärjestelyt sun jonkin asian mukaan, koska on muslimi). Yksi oli melkein kuin normaali ihminen, mutta tuli ilmi, että kävi moskeijoissa ja uskoi. Eli lähtökohtaisesti paha.
Uskon kyllä, että suomentataarit ja useat Venäjän muslimit ja bosnialaiset on ok, koska ei ne oikeasti mitään muslimeita oo.
Tässähän tuli jo mainio testi esille:
esimerkiksi siitä, miten penaalin terävimmät kynät eivät osu rasistien joukkon :D.
Täällä ilmeisesti yksi penaalin epäterävä kynä, muttei rasisti. Voisitko tarkentaa, koska en ymmärrä, mitä haluat sanoa. Minusta tuo oli 100-% asiaa.
Pidän heistä, he ovat ystäviäni. En silti pidä kaikista kristityistä, muslimeista, juutalaisista tai hinduista.
kato ei se uskonto vaan se ihminen...
Pidän yleensä hauskoista, älykkäistä ihmisistä joiden kanssa minun on helppo olla. Uskonnolla ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.
tosi rakentava lähestymistapa alkaa pilkata toisen uskontoa. Lisäksi islamissa se koraani ei ole pelkästään pyhä kirja ja jumalan sanaa, itse se esine on pyhä, ei vain se, mitä se edustaa.
Siis puolustelet mielikuvitusolentoihin uskomista? Mikä sinussa on vikana?
niin kristitty hymyilee nätisti? Tuskin.
Siis mukavuuden testaamiseksi? Minulla on yksi ateistikaveri, jonka mukavuudesta en ole ihan varma.
Näiden viestien perusteella pidän kuitenkin ateisteja ylipäätään mukavampina kuin uskiksia, koska ateistit eivät reagoi painotuotteiden polttamiseen kovin väkivaltaisesti.
vika jos se vielä aikuisena uskoo satuihin ja pitää satukirjoja ja satuhahmoja niin pyhinä, etteivät ne saa palaa eikä niistä voi piirtää kuvia.
Kasvatusoppaissa sanotaan, että lasten mielikuvitusystävyyksiä ei pitäisi tukea eikä harhoihin saisi mennä mukaan. Mutta kun aikuinen ihminen sekoilee satuhahmojen kanssa, sitä pitäisi kunnioittaa. Voi elämän kevät.
että voiko rimaa enää alemmas laskea?
Olen ateisti, mutta kunnioitan toisten uskonnollisia tunteita, enkä ehdoin tahdoin halua ihmisiä loukata millään tavalla. Varmaan sun mielesä on hyvää käytöstä huomautella vaikkapa toisen selluliitista tai finneistä.
Siis puolustelet mielikuvitusolentoihin uskomista? Mikä sinussa on vikana?
Sama kuin kysyisi kristityltä että mitä mieltä olet siitä kun poltan tämän alttaritaulun tms. Vastaus on varmaan juu ei haittaa.
Täällä ilmeisesti yksi penaalin epäterävä kynä, muttei rasisti. Voisitko tarkentaa, koska en ymmärrä, mitä haluat sanoa. Minusta tuo oli 100-% asiaa.
tollo, jonka mielestä tämä tarhaikäisen vuodatus on asiaa:
"Yksi oli melkein kuin normaali ihminen, mutta tuli ilmi, että kävi moskeijoissa ja uskoi. Eli lähtökohtaisesti paha."
Mikä on näin kirjoittavan henkinen ikä? Onko viisivuotiaatkaan enää näin ääliöitä?
vika jos se vielä aikuisena uskoo satuihin ja pitää satukirjoja ja satuhahmoja niin pyhinä, etteivät ne saa palaa eikä niistä voi piirtää kuvia.
Kasvatusoppaissa sanotaan, että lasten mielikuvitusystävyyksiä ei pitäisi tukea eikä harhoihin saisi mennä mukaan. Mutta kun aikuinen ihminen sekoilee satuhahmojen kanssa, sitä pitäisi kunnioittaa. Voi elämän kevät.
Aivan! Kun sanon, että mielikuvitusystäviä pitävissä on jokin vika, _minä_ olen rasisti!?!
Kun sanon, että minulla on vain huonoja kokemuksia muslimeista, _minä_ olen rasisti.
Itse asiassa minulla on ollut työ- ja opiskelukavereina neekereitä, aasialaisia yms. yms.. Ihan ok-tyyppejä. Ainoastaan sitten, kun Allah tulee kuvaan mukaan, niin alkaa viirata (kenellä enemmän, kenellä vähemmän).
niin kristitty hymyilee nätisti? Tuskin.
Mitähän ateistin edessä kannattaisi polttaa? Siis mukavuuden testaamiseksi? Minulla on yksi ateistikaveri, jonka mukavuudesta en ole ihan varma.
Ateisteilla on tapana (tosin yleistämisessä on riskinsä) hermostua nimenomaisesti vapaamielisen ja tieteellisen kirjallisuuden tuhoamisesta. Jos ap haluaa testata myös ateistien mukavuuden, hän voisikin ehkä tehdä rovion mm. seuraavista teoksista: Henry Millerin, Simone deBeavoirin sekä Nietzschen tuotanto, ja valikoidut tieteen klassikot. Jos ateisti ei loukkaannu, hän on mukava.
on ainuttakaan kivaa muslimia. Tämänkö ap halusit sinne tynnyriisi kuulla?
Miksi olet ilkeä? Olisin voinut julistaa siinä tapauksessa, että yksikään muslimi ei ole kiva. En tunne yhtään muslimia eikä mediassa ole esillä yhtäkään järkevää muslimia koskaan (vrt. brittien raiskaajat jne). On siis minusta ihan perusteltua kysyä, että tunteeko ihmiset kivoja islaminuskoisia olleenkaan.
Mitäs medioita sinä luet?
Aivan! Kun sanon, että mielikuvitusystäviä pitävissä on jokin vika, _minä_ olen rasisti!?!
Kun sanon, että minulla on vain huonoja kokemuksia muslimeista, _minä_ olen rasisti.
Itse asiassa minulla on ollut työ- ja opiskelukavereina neekereitä, aasialaisia yms. yms.. Ihan ok-tyyppejä. Ainoastaan sitten, kun Allah tulee kuvaan mukaan, niin alkaa viirata (kenellä enemmän, kenellä vähemmän).
Kristityt uskovat samoin satuihin ja mielikuvituskavereihin, eikös heilläkin sitten"viiraa" yhtä paljon?
Hyväksyn kyllä, että kukin noudattakoon sitä uskontoa jota haluaa, mutta kunnioituksen vaatiminen on vähän paksua. Miten kukaan täyspäinen aikuinen voisi kunnioittaa sitä, että joku uskoo satuja? Ei siinä ole mitään kunnioitettavaa, mieluummin huolestuttavaa.
Ateisteilla on tapana (tosin yleistämisessä on riskinsä) hermostua nimenomaisesti vapaamielisen ja tieteellisen kirjallisuuden tuhoamisesta. Jos ap haluaa testata myös ateistien mukavuuden, hän voisikin ehkä tehdä rovion mm. seuraavista teoksista: Henry Millerin, Simone deBeavoirin sekä Nietzschen tuotanto, ja valikoidut tieteen klassikot. Jos ateisti ei loukkaannu, hän on mukava.
Absurdia. Ei se tieto niissä kirjoissa ole vaan luonnossa. Jos kaikki Darwinin teokset poltettaisiin, ja kaikki 200 vuoden aikana kertynyt jatkotietämys evoluutiosta, niin ei se silti evoluutiota poistaisi =). Kohta siitä olisi joku muu jotain kirjoittanut.
tollo, jonka mielestä tämä tarhaikäisen vuodatus on asiaa:
"Yksi oli melkein kuin normaali ihminen, mutta tuli ilmi, että kävi moskeijoissa ja uskoi. Eli lähtökohtaisesti paha."
Mikä on näin kirjoittavan henkinen ikä? Onko viisivuotiaatkaan enää näin ääliöitä?
Jos ihminen on muslimi, hän on hihhuli, ja lähtökohtaisesti paha. Se ei tarkoita murhaajatason pahuutta, mutta mielikuvitusolentoihin uskova aikuinen on vaan lähtökohtaisesti paha ihminen. Ei se mitään, voin ja olenkin pahojen ihmisten kanssa tekemisissä, minulla on varmasti omat pahat piirteeni, muttei kuitenkaan lähelläkään mielikuvitusolentoihin uskomista.
Mikä olikaan ongelma? Mene ulos, tapaa ihmisiä, rauhoitu, ajattele asiaa järjellä! Kyllä se siitä.
Kerrotko heidän kantansa homoihin ja homoavioliittoihin