Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lääkäriä vois kiittää?

Vierailija
12.03.2012 |

enää ei ole tarvetta mennä millekään vastaanotolle. miten voin saada yhteyden? olis kakskin lääkäriä, toinen itse sanoi haluavansa tietää meidän vauvasta syntymän jälkeen ja toinen lastenlääkäri josta tykkäsin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitetta noin ja kun en tiedä tarkalleen ku tässä saattaa olla toimipaikka ja työnantaja eri niin ei viitti lähtee arpoo.. mut joissain paikoissa vaan tiettyjen nimettyjen yhteyshenkilöiden tiedot ja nekin lankapuh nro.

ehkä vois lähettää jotain, mmuty entiedä olisko vähän yliampuvaa.. hmm.. täytyy vielä miettiä.

Vierailija
2/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumarra syvaan, han on zen-mestari. Lahjoja ei tarvita. Vie vain terveiset minulta ja meidan perheelta. Taysi salkku mukaan, kaikki tallenteet. Minun todistukset ylin kirkas. En teitittele. Ala sinakaan.

Tarkein on saari, eras saari meren takana, naen oranssin koitteen. Tiedat, han on sen alan laakari. Ehkapa tuttavuutenne kestaa ja syvenee aikojen kierrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paassa siis ihan soi, ehka menen sinne viela minakin kiertojen hetkissa tms. kun tentit ohi ja noin.

Vierailija
4/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä osoite on tiedossa.

Vierailija
5/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen osoitteen saa?

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. nettisivuilta näät, mitä muotoa sähköpostit siellä on. Näin pääsääntöisesti sekä yksityisellä että julkisella puolella. Siis tyyliin maija.meikalainen@hus.fi tai matti. virtanen@pikkujatti.fi

Vierailija
7/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksei vois lähettää vaikka kukkakimpun tai suklaarasian :) kiitoskortin kera.

mä esim kerran vein kukkakimpun meidän lapsen terveydenhoitajalle kiitoksena hyvästä hoidosta :

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme