Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys Lääkärille tai lääkärin kumppanille:

Vierailija
21.02.2012 |

tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen:

missä olet tavannut kumppanisi?

Mikä/(tai minkä tason) ammatti sinulla on?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumppanini on tekniikan tohtori. Tapasimme harrastuksen parissa.

Vierailija
2/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ammattikoulupohjalta on työelämässä. Miksi siis kysyt eli mitä toisessa ketjussa juteltiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sairaanhoitaja.

Vierailija
4/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen LT ja ekonomi, Chamonix:ssa ollessani laskettelemassa tapasin puolisoni. Hän on OT ja DI, sekä viimeistelee tekniikan väikkäriä.

Vierailija
5/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sairaanhoitaja ja mieheni on

anestesialääkäri-huom ei koskaan kotona !

ainakin joskus tuntuu siltä...

Vierailija
6/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen sairaanhoitaja ja mieheni on

anestesialääkäri-huom ei koskaan kotona !

ainakin joskus tuntuu siltä...

Vierailija
7/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri, mieheni on diplomi-insinööri ja tutustuttiin yhteisen harrastuksen kautta kun oltiin samassa opiskelijoiden yhdistystoiminnassa mukana.

Vierailija
8/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tapasimme toisemme lääkiksessä. Tulin tänne palstalle etsimään erästä asiaa vauvaan liittyen, mutta en löytänyt vastausta. Sen sijaan olen aidosti ja syvästi hämmästynyt tämän palstan aiheista ja keskusteluista! En varmaankaan tule enää toista kertaa, huh huh.

Vierailija
9/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tapasimme toisemme lääkiksessä. Tulin tänne palstalle etsimään erästä asiaa vauvaan liittyen, mutta en löytänyt vastausta. Sen sijaan olen aidosti ja syvästi hämmästynyt tämän palstan aiheista ja keskusteluista! En varmaankaan tule enää toista kertaa, huh huh.

Vierailija
10/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen jonkun mielestä säälittävä "köyhä-yksinhuoltaja-luuseri" jota toisessa ketjussa "Älyttömän ihastunut lapsen korvalääkäriin." mainittiin.

Tapasin elämäni rakkauden tavanomaisesti netissä ja melko pian keskustellessa kiinnostus nousi..

Hän sattui olemaan lääkäri ja minä siivooja.

Toista sopivampaa kumppania en voisi kuvitella tapaavani koskaan.. Samoin tuntee hän.

Vierailija
11/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ei varmaan ole vielä(?) lapsia... :)

Vierailija
12/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri, mies DI, tavattu opiskelijaympyröissä yhteisten tuttujen kautta.

Vierailija
13/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuen eräästä huvittavasta välikohtauksesta vuosi sitten :D (Toimittaja soitti sairaalaan av-keskustelun pohjalta)

Vierailija
14/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään kurssikaverinsa pariutumisesta (lääkäreitä siis molemmat):

Kaksikymppisenä hankki itselleen kaksikymppisen puolison, joka oli isäni vanha luokkatoveri. Samoihin aikoihin isäni avioitui äitini kanssa ja minä synnyin.

Kun minä olin avioitumassa noin 22v, niin tämä tyyppi avioitui vanhan luokkakaverini kanssa.

Nyt on tyttäreni suunnittelemassa häitä. Arvatkaapas kenenkä luokkatorin kanssa tuo isäni kurssikaveri juuri avioitui?

Vierailija
15/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakaan oli mitään ammattia. Hän on ammattikoulusta hankkinut kaksi eri tutkintoa joiden eräänlaisella yhdistelmäalalla hän tekee töitä.

Millään tavalla suhteessamme ei tule esiin että ei ole koulutuksellisesti samantasoiset ammatit meillä, jos sitä ajattelit :)

Vierailija
16/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään kurssikaverinsa pariutumisesta (lääkäreitä siis molemmat): Kaksikymppisenä hankki itselleen kaksikymppisen puolison, joka oli isäni vanha luokkatoveri. Samoihin aikoihin isäni avioitui äitini kanssa ja minä synnyin. Kun minä olin avioitumassa noin 22v, niin tämä tyyppi avioitui vanhan luokkakaverini kanssa. Nyt on tyttäreni suunnittelemassa häitä. Arvatkaapas kenenkä luokkatorin kanssa tuo isäni kurssikaveri juuri avioitui?

Vierailija
17/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattiin miehen kanssa, kun hän oli intissä ja minäkin vielä hoitsu. Luin jälkeenpäin itseni lääkäriksi.

Vierailija
18/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka intellektuelli lukijakunta, ihanaa ja ispiroivaa! Arvon kollegat, aloitettaisiinko hedelmällinen keskustelu uusista peroraalisita diabeteslääkkeistä ja niiden korvattavuudesta, kenties mielenkiitoisista näkökannoista melanoman immunoterapiahoidoista tai solutason kertaus Crebsin syklistä? Edes Fimnetin keskustelupalstoilla ei ole näin suurta kollegakuntaa :)

Vierailija
19/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä nollaamassa aivojani, ei todellakaan voisi vähempää kiinnostaa kirjoitella täällä peroraalisista diabeteslääkkeistä! Sitä varten on se Fimnetin palsta!

Vierailija
20/27 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitettaisiin kysely sairaanhoitajille, heitä tulisi varmasti ainakin viisinkertainen määrä.