Lue keskustelun säännöt.
hormoonikierukka ja raskaus..panikoinko turhaan?
19.03.2012 |
vuoden nyt ollut kierukka ja menkat olleet tähän asti aika säännölliset ja normaalit. Nyt kuitenkin tulee vaan muutama tippa jotain tuhrua! voiko nuo näin vuoden jälkeen yhtäkkiä loppua? vai onko tuo kierukka mahdollisesti nyt pettänyt?
Kommentit (2)
Kuukautiset voi siis lopahtaa vasta vuosi mirenan laiton jälkeen. huh! olin jo aivan paniikissa tästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mirena kierukan käyttäjä raskautunut. Ainakin näin olen päätellyt täältä lukiessa.
Itselläni oli 7 vuotta Mirena ja en tullut sen aikana raskaaksi. Kun poistettiin, niin sitten kylläkin ja olen heti raskautuja.
Vuotoja mulla ei ollu ollenkaan kierukan käytön aikana. Jospa ne sullakin nyt loppui. Eli et välttämättä ole raskaana.