Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin miehelle

Vierailija
19.02.2012 |

ja jäin kiinni.

Käyn ulkona (siis baarissa) ehk 1-2 kertaa vuodessa. Mies suhtautuu tähän aina nurjamielisesti, kiukuttelee pari päivää etukäteen kun tietää että oon lähdössä ulos. En tiedä onko mustasukkainen, syytä ei tod ole. Aiemmin mies oli ihan hullun mustasukkainen, mutta se on laimentunut kun mies tajuaa etten ole häntä pettämässä.

No, valehtelin miehelle siitä kenen kanssa olin ulkona. Väitin olevani erään toisrn ystäväni kanssa, vaikka olin eri kaverin kanssa. Mieheni ei voi sietää tuota kaveriani jonka kanssa olin oikeasti ulkona joten keksin valehdella.. Sinänsä pikkujuttu mutta valehtelin.

mies oli sitten yöllä kun olin nukkumassa tutkinut puhelimeni, lukenut facebookviestini joissa suunnittelimme tätä reissua sen kaverin kanssa jota mieheni vihaa.

Mies on syvästi loukkaantunut ja ilmoitti että olen pilannut avioliittomme, hän ei voi enää luottaa minuun jne.

Itse taas olen loukkaantunut siitä että mies tutki puhelimeni jne.

Teimme molemmat väärin, mutta puolustuksekseni on sanottava että mieheni on mustavalkoinen, ehdoton ihminen joka ei tykkää yhdestäkään kaveristani, joitakin sietää mutta useimpia ei. Tuntui vaan helpommalta valehdella, kun kertoa totuus ja saada mieheltä pahemmat kiukut ja päänaukomiset.

Äh, mites tästä nyt jatketaan? Mies on harrastuksessa nyt ja sanoi että keskustelemme vakavasti asiasta kun hän palaa. On ottanut sormuksensa muuten pois, eli on ihan sairaan vihainen mulle.

Kommentit (133)

Vierailija
102/133 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies löi eilen mua nyrkillä otsaan...:S" On ainakin ihan samanlainen tarina siitä, että mies suuttui kun meni baariin väärän ystävän kanssa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
22.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se henkissäkän ennää. Voi hyvä isä sentään. Lähdetään ettiin sitä heti jos sen vois vielä pelastaa!

Vierailija
104/133 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ON TILANNE?

Pidä meidät ajantasalla, ihmiset on oikeesti huolissaan.. :(l

NIIN JUST AP, kerro kuulumiset, oletko saanut tehtyä päätöksiä?

Vierailija
105/133 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös tällä palstalla puhelimen tutkiminen ole ihan oikein, kunhan tutkija on nainen ja puhelimen omistaja on mies. Loukkaannuit turhasta.

Vierailija
106/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi sana sun miehestä: HULLU.

Vierailija
107/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain yksi sana sun miehestä: HULLU.

Eli olet sitä mieltä että mies ylireagoi?

Ap

Vierailija
108/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU

Vierailija
109/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sydämestäni ettei teillä ole lapsia. Jos on ota ne ja lähde ja lujaa. Miehesi tarvitsee terapiaa ja lääkityksen, kohta saadaan lukea kuinka yksi hullu taas mustasukkaisuus raivossaan tappoi perheensä.

Siis oikeasti, ei ole normaalia, ei millään mittapuulla.

Vierailija
110/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinun pitäisi saada ilman ruikutusta nähdä omia ysträviäsi, jotka ovat sinulle tärkeitä. ja vielä että jos miehesi ei heitä siedä, hänellä ei pitäisi olla valitettavaa kun sinä menet heidän kanssaan eikä hänen tarvitse niitä nähdä. älä anna miehesi liikaa hallita sinua!

Vierailija
111/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiempia vastaajia.

Vierailija
112/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ei ole koskaan hyvä asia, mutta ymmärrän, miksi teit niin. Miehesi on kontrollinhaluinen kyylä. Oletko oikeasti onnellinen hänen kanssaan? Tuleeko sinun hyvä olla hänen lähellään vai oletko jännittynyt ja joudutko suunnittelemaan sanojasi ja tekemisiäsi? Voitko olla rehellinen hänelle yleensä?

Vierailija
113/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki teit väärin kun valehtelit kenen kanssa olet lähdössä ulos, mutta mies vois vähän miettiä että miksi joudut tuollaisesta valehtelemaan. Aika hullulta tosiaan kuulostaa miehesi... =/

Mitä mies olisi tehnyt jos olisit suoraan kertonut kenen kanssa olisit lähdössä ulos?

Vierailija
114/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette oikeassa. Mul on vaan tosi paha olla kun olen valehdellut. Tiedän että mies tulee ottamaan kaiken ilon irti mokastani.

Mies itse kyllä saa roikkua baareissa, olla pois yötä kotoa (kertomatta mulle) mutta mun menemisiäni kyttää kyll tarkkaan.

Aiemmin tarkasti mun puhelimen säännöllisesti samoin kun sähköpostini jne. Luulin että olisi jo lopettanut, vaan ei näköjään. Säälittävää.

Ap

Vierailija
115/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehen omat menot. Kerro hänelle, että lasket, kuinka monta omaa menoa sinulle on luvassa ja TOTEUTA ne. Jos se ei miehelle käy, teidät olevasi alistettu ja henkisen väkivallan uhri. Sitten pakene. Ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
116/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki teit väärin kun valehtelit kenen kanssa olet lähdössä ulos, mutta mies vois vähän miettiä että miksi joudut tuollaisesta valehtelemaan. Aika hullulta tosiaan kuulostaa miehesi... =/

Mitä mies olisi tehnyt jos olisit suoraan kertonut kenen kanssa olisit lähdössä ulos?

Olisi varmaan tiuskinut, pyörutellyt silmiään, haukkunut kaveriani ja mua kun jaksan olla hänen kanssaan tekemisissä. Ei mitään sen ihmeempää varmaan, mutta halusin päästä helpommalla, ja siksi en ollut rehellinen.

Ap

Vierailija
117/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luki facebookiasi ja tutki puhelimesi. Ne ovat viestintäsalaisuuden piirissä, eikä edes aviomiehellä ole lupa niitä tutkia salaa.

Joten miehes on aika turha ottaa iloa irti sinun valehtelemisestasi kun itse rikkoo surutta lakia.

Vierailija
118/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miehesi kuulostaa todella sairaalta! Ihan oikeasti, ystävä rakas: OTA ERO! Pliis mä rukoilen sua.

Vierailija
119/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain pahenee kun kerrot lisää!

Minä en olisi päivääkään!

Kyllä säännöt pitää olla samat molemmille, yhdessä sovitut, eikä kukaan voi määrätä toisen ystävistä.

Mies ottaa kaiken irti sinun valkoisesta valheestasi, itse tekee kuitenkin huomattavasti raskaampia mokia koko ajan, ota sinä niistä kaikki irti.

Vierailija
120/133 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi toisekseen: olet aikuinen, jolla on aikuisen oikeudet, ja miehelläsi ei ole mitään oikeutta määräillä tuollaisista asioista.

Minä olen jättänyt tuollaisen miehen parin vuoden jälkeen, koska määräily ja komentelu ei ole aikuisen ihmisen hommaa ja tuollainen uhkailu, että sitten kyllä keskustellaan kun tulet kotiin.

Mieheni ei pidä kaikista ystävistäni, mutta ei todellakaan komentele, kenen kanssa kuljen ja missä. Kuten minäkään en komentele häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän