Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehtelin miehelle

Vierailija
19.02.2012 |

ja jäin kiinni.

Käyn ulkona (siis baarissa) ehk 1-2 kertaa vuodessa. Mies suhtautuu tähän aina nurjamielisesti, kiukuttelee pari päivää etukäteen kun tietää että oon lähdössä ulos. En tiedä onko mustasukkainen, syytä ei tod ole. Aiemmin mies oli ihan hullun mustasukkainen, mutta se on laimentunut kun mies tajuaa etten ole häntä pettämässä.

No, valehtelin miehelle siitä kenen kanssa olin ulkona. Väitin olevani erään toisrn ystäväni kanssa, vaikka olin eri kaverin kanssa. Mieheni ei voi sietää tuota kaveriani jonka kanssa olin oikeasti ulkona joten keksin valehdella.. Sinänsä pikkujuttu mutta valehtelin.

mies oli sitten yöllä kun olin nukkumassa tutkinut puhelimeni, lukenut facebookviestini joissa suunnittelimme tätä reissua sen kaverin kanssa jota mieheni vihaa.

Mies on syvästi loukkaantunut ja ilmoitti että olen pilannut avioliittomme, hän ei voi enää luottaa minuun jne.

Itse taas olen loukkaantunut siitä että mies tutki puhelimeni jne.

Teimme molemmat väärin, mutta puolustuksekseni on sanottava että mieheni on mustavalkoinen, ehdoton ihminen joka ei tykkää yhdestäkään kaveristani, joitakin sietää mutta useimpia ei. Tuntui vaan helpommalta valehdella, kun kertoa totuus ja saada mieheltä pahemmat kiukut ja päänaukomiset.

Äh, mites tästä nyt jatketaan? Mies on harrastuksessa nyt ja sanoi että keskustelemme vakavasti asiasta kun hän palaa. On ottanut sormuksensa muuten pois, eli on ihan sairaan vihainen mulle.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on hengissä?

Vierailija
82/133 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan nykerretty sinne kotikeittiöön ja makuuhuoneen väliin, minne akat kuulukin. Tai sitten ap kuuluu niihini pieniin uutisiin jossa lukee, että "poliisi hälytettiin asuntoon naapureiden toimesta" , kun ap:ta pahoinpidellään ja meteli kuuluu niin pahana jo naapureillekin että ne tekee jotain.
Sitä on vaikea uskoa, kuinka moni elää kärvistelee jossain ihan järjettömän törkeessä suhteessa ja luulee että tämä on ihan normaalia ja niin se muillakin. Ei ole muuten. Sääliksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tilanne??

Vierailija
84/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen kimpaantuu miehelle mistään niin että lähtee moneksi päiväksi baariin, ottaa sormuksen pois ja kääntää selkänsä miehelle ja LAPSELLE ja on monta päivää poissa lähetellen vihaviestejä.

Tässä jutussa mikään ei viittaa siihen että olisi provo taikka että osat olisi toisinpäin. Jos joku näin luulee niin ihme tynnyreissä olette kasvaneet... teillä ei ole hajuakaan kuinka moni suomessa kärsii perheväkivallasta, ennenkaikkea siiitä henkisestä. Tässähän on myös fyysistä.

Se on ihan totta ympäri maailmaa, myös täällä suomessa. Teidänlaistenne provohuutelijoiden vuoksi harva väkivallan uhreista uskaltaa kenellekkään mitään kertoa koska kauheinta olisi se ettei uskota.

Hienoa jos itse ei koskaan ole tarvinnut kokea parisuhteessa minkäänlaista väkivaltaa mutta älkää tulko huutelemaan "ei me uskota" niille jotka siinä helvetissä elää tai on elänyt.

Vierailija
85/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joko elämä on tarua ihmeellisempääa tai erittäin taitava provo.

50/60 provon puolella.

Vaikka onhan noita hulluja maaulma pullollaan, ne vaan aina sattuu tänne av:lle.

Vierailija
86/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohuutelijoista. Tekis mieli kirjoittaa että toivon teille saman helvetin mutta ei, en toivo. Ennemmin toivon teille ymmärrystä ja aivot sekä ripauksen empatiaa. Tuntuu että itse yritätä ärsyttää ja provota ja saitkin ainakin minut kuvotuksen partaalle, iloitse.

Paljonko luulette av:lla käyvän naisia?? Tämä on varmasti yksi vilkkaimmista keskustelupalstoista suomessa jossa käy paljon naisia. Miettikää omalle kodalle jos tulet purkamaan omaa pahaa tilannettasi ja toiset huutelee provoa?!

Olet ilmeisesti joku keskenkasvuinen teini jolla ei vielä ole kokemusta oikeasta elämästä, siihen kun kuuluu myös se nurja puoli. Nautit sairaalloisesti siitä että huutelet provoa ja saat toiset hermostumaan. Sittenkö on kivaa?! Noh, nautihan olostasi.

74

Vierailija
87/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohuutelijoista. Tekis mieli kirjoittaa että toivon teille saman helvetin mutta ei, en toivo. Ennemmin toivon teille ymmärrystä ja aivot sekä ripauksen empatiaa. Tuntuu että itse yritätä ärsyttää ja provota ja saitkin ainakin minut kuvotuksen partaalle, iloitse.

Paljonko luulette av:lla käyvän naisia?? Tämä on varmasti yksi vilkkaimmista keskustelupalstoista suomessa jossa käy paljon naisia. Miettikää omalle kodalle jos tulet purkamaan omaa pahaa tilannettasi ja toiset huutelee provoa?!

Olet ilmeisesti joku keskenkasvuinen teini jolla ei vielä ole kokemusta oikeasta elämästä, siihen kun kuuluu myös se nurja puoli. Nautit sairaalloisesti siitä että huutelet provoa ja saat toiset hermostumaan. Sittenkö on kivaa?! Noh, nautihan olostasi.

74

En ole keskenkasvuinen enkä teini ja elämän nurjaa puolta on tässä koettuna itse kullakin. On sitli kumma että ap:la löytyy koko ajan lisää ja lisää ja on kumma ettei jo lähde moiesta suhteesta. Mitä suosittelin jo ensimmäisten joukossa, enkä silloin vielä epäillyt mitään.

Nyt hieman epäilen ja jos se ei sinua miellytä niin se on voi voi ja hyvin ikävää. Mielipiteeseeni on minullakin oikeus.

-114-

Vierailija
88/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty, joten mene sinä mielipiteinesi jonnekkin muualle. Ja minun mielipiteeni on että olet keskenkasvuinen kakara jolla ei ole mitään kokemusta elämästä, sitähän sä kysyit.

Ja ihan sillä perustelen ettei ole kokemusta mistään jos luulet että tuollaisesta suhteesta noin vain lähdetään... ei ole sinulla mitään käsitystä mistään.

Ja jos mietit miksi vedin herneen niin voin sen sulle kertoa. Tiedätkö että pahin pelko tuosta suhteesta lähtemisessä on juuri se ettei kukaan usko sinua vaan kaikki uskoo sitä hullua miestä, se mies osaa kertoa kaikille kaikki niinpäin että sinä oletkin se hullu ja hän on vain liian kiltti kun jaksaa kaltaistasi hullua.

Itse sanoin silloin miehelle että kerron kaikille mitä hän on minulle tehnyt ja en ikinä unohda sitä paskasta naurua kun hän nauroi ja sylki päälleni ja ivasi että "kuka sua uskoo!!??" "Ei kukaan!!" Hän oli pedannut jo aiemmin joka paikkaan että minulla on mielenterveysongelmia jne.

Jos itse olisi kirjoittanut tarinani tänne ja etsin ulospääsyä ja joku huutelee provoksi niin se olisi vain vahvistanut sitä että näin se menee, ei kukaan usko.

Ja mitä itse saat siitä että huutelet provoa? Kerro, tuoko se sinulle jotain tyydytystä että saat epäillä toisten elämää, tuoko?

Vierailija
89/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidempään odotat eroamisen suhteen, sitä vaikeammaksi ja vaarallisemmaksi toteuttaminen muuttuu. Niin aggressiivinen ja kontrolloiva kuin miehesi onkin, hänestä saattaa paljastua aivan uusia, vielä pahempia puolia siinä vaiheessa, kun hän tajuaa että olet tällä kertaa ihan oikeasti lähdössä. Sinuna pitäisin asian visusti omana tietonani niin pitkään kuin mahdollista, suunnittelisin kaiken valmiiksi ja sitten lähtisin salaa.

Onko niin, että oma äitisi on myös elänyt alistettuna? Usein vääristyneet parisuhteen mallit siirtyvät vanhemmilta lapsille. Sinun on nyt näytettävä omalle tyttärellesi, miten toimii vastuullinen, itsestään huolehtiva aikuinen nainen tullessaan alistetuksi: hän ei vain siedä ja ota vastaan, vaan nostaa kytkintä ja elää mieluummin yksin kuin sairaassa suhteessa! Et saa siirtää tuota sairasta parisuhdekäsitystä enää eteenpäin tyttärellesi. Jos et itsestäsi välitä riittävästi, niin välitä sentään lapsestasi!

Yritäthän ymmärtää, että ne itseinhon tunteet, joita sinulla kokemuksistasi johtuen on, eivät ole pysyvä osa sinua, vaan ympäristösi ja läheisesi voivat joko vahvistaa niitä tai sitten auttaa sinua käsittelemään asioita ja pääsemään niistä yli. Voit valita elää joko vahingollisessta ja kuihduttavassa ympäristössä, tai voit valita lähteä sieltä ja aloittaa elämän, jossa jo muutaman vuoden kuluttua olet kuin eri ihminen, ja opit rakastamaan itseäsi! Rakkautta ei sinun ja miehesi välillä ole, kuten monikin on täällä sanonut. Et ole vielä oppinut rakastamaan itseäsi, joten et voi rakastaa muitakaan. Miehesi tilanne on vielä surkeampi, ettekä te voi tässä asiassa toisianne auttaa.

Lähde kun vielä voit, ja pyydä rohkeasti apua ystäviltäsi (kun sinulla sellaisia vielä onneksi on!), kunnalta, seurakunnalta ja mistä vain pystyt apua saamaan. Olet vastuussa sekä omasta että tyttäresi onnellisuudesta! Voimia!

Vierailija
90/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty, joten mene sinä mielipiteinesi jonnekkin muualle. Ja minun mielipiteeni on että olet keskenkasvuinen kakara jolla ei ole mitään kokemusta elämästä, sitähän sä kysyit.

Ja ihan sillä perustelen ettei ole kokemusta mistään jos luulet että tuollaisesta suhteesta noin vain lähdetään... ei ole sinulla mitään käsitystä mistään.

Ja jos mietit miksi vedin herneen niin voin sen sulle kertoa. Tiedätkö että pahin pelko tuosta suhteesta lähtemisessä on juuri se ettei kukaan usko sinua vaan kaikki uskoo sitä hullua miestä, se mies osaa kertoa kaikille kaikki niinpäin että sinä oletkin se hullu ja hän on vain liian kiltti kun jaksaa kaltaistasi hullua.

Itse sanoin silloin miehelle että kerron kaikille mitä hän on minulle tehnyt ja en ikinä unohda sitä paskasta naurua kun hän nauroi ja sylki päälleni ja ivasi että "kuka sua uskoo!!??" "Ei kukaan!!" Hän oli pedannut jo aiemmin joka paikkaan että minulla on mielenterveysongelmia jne.

Jos itse olisi kirjoittanut tarinani tänne ja etsin ulospääsyä ja joku huutelee provoksi niin se olisi vain vahvistanut sitä että näin se menee, ei kukaan usko.

Ja mitä itse saat siitä että huutelet provoa? Kerro, tuoko se sinulle jotain tyydytystä että saat epäillä toisten elämää, tuoko?

Ei tuo minulle tyydytystä, senkin pässi. Ja kuule, kyllä se lähteminen on hyvin yksinkertaista, on tullut lähipiirissä todettua. Mutta heikot naiset tuollaisissa suhteissa roikuu, se on myös yksi mun mielipiteistä.

Ja vuosiä täällä palstailleena, voin sanoa myös sen että on tullut esiin juuri tälläisiä provoja, todella kekseliäitä ja taitavia ja tavallaan toivonkin että on provo, koska tilanne on millainen on. Mutta jos on niin ap on aika helvetin typerä. Älä sinä pura kuule minuun sun huonoa suhdettas, mene terapiaan.

Vierailija
91/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hallitsevalta päsmäröijältä, joka ei ole vielä huomannut, että muunkinlaisia ihmisiä on olemassa. Sinulle ei varmaankaan olisi mikään ongelma jättää ap:n miehen kaltainen hullu, koska omat ongelmasi ovat toisenlaisia - empatiakyvyttömyys nyt esimerkiksi. Jollekulle toiselle ei puolestaan tuota mitään vaikeuksia olla empaattinen, mutta hallitsevan miehen kontrollin alta pois pääseminen voi olla hyvinkin suuri haaste.

Se, että katsot asiaksesi tulla tänne sättimään ap:ta, kertoo yhtä ja toista sekä persoonallisuudestasi että onnellisuudestasi. Onnellinen, hyvinvoiva ihminen ei saa mielihyvää herkempien tyrkkimisestä. Siis ennen kuin alat suositella terapiaa muille, mietipä kannattaisiko sinun kokeilla sitä itse.

Vierailija
92/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hallitsevalta päsmäröijältä, joka ei ole vielä huomannut, että muunkinlaisia ihmisiä on olemassa. Sinulle ei varmaankaan olisi mikään ongelma jättää ap:n miehen kaltainen hullu, koska omat ongelmasi ovat toisenlaisia - empatiakyvyttömyys nyt esimerkiksi. Jollekulle toiselle ei puolestaan tuota mitään vaikeuksia olla empaattinen, mutta hallitsevan miehen kontrollin alta pois pääseminen voi olla hyvinkin suuri haaste.

Se, että katsot asiaksesi tulla tänne sättimään ap:ta, kertoo yhtä ja toista sekä persoonallisuudestasi että onnellisuudestasi. Onnellinen, hyvinvoiva ihminen ei saa mielihyvää herkempien tyrkkimisestä. Siis ennen kuin alat suositella terapiaa muille, mietipä kannattaisiko sinun kokeilla sitä itse.

mietippä sitä. Mä en ehkä eläydy tähän palstaan niin kovasti kuin sinä, mikä on ihan hyvä. Sinulla ei taida olla enää siellä oikeassa elämässä mitään, mitä miettiä. Tää on kuitenkin vain tälläinen viihdepalsta, en voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Etkä voi sinäkään, tiedoksesi vaan. Esimerkiksi minusta et ole saanut lainkaan oikeanlaista kuvaa, mutta se ei mua haittaa, koska olet vain joku anonyymi ihminen siellä surkeassa elämässäsi, joka kenties ihan tahallaan provoaa mulle siellä ;)

Mutta mulla ei ole tarve selitellä mun elämästäni, koska mulle on ihan sama mitä joku av-palstan hysteerinen lukija minusta ajettelee, enkä muutenkaan levittele tietoa itsestäni.

Vierailija
93/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ehkä eläydy tähän palstaan niin kovasti kuin sinä, mikä on ihan hyvä. Sinulla ei taida olla enää siellä oikeassa elämässä mitään, mitä miettiä. Tää on kuitenkin vain tälläinen viihdepalsta, en voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Etkä voi sinäkään, tiedoksesi vaan. Esimerkiksi minusta et ole saanut lainkaan oikeanlaista kuvaa, mutta se ei mua haittaa, koska olet vain joku anonyymi ihminen siellä surkeassa elämässäsi, joka kenties ihan tahallaan provoaa mulle siellä ;)

Mutta mulla ei ole tarve selitellä mun elämästäni, koska mulle on ihan sama mitä joku av-palstan hysteerinen lukija minusta ajettelee, enkä muutenkaan levittele tietoa itsestäni.

Kun kerran ei voi tietää onko tämäkin aloitus totta, niin loogisesti tästä seuraa että se _saattaa_ olla totta. Eikös? Tällaiset asiat ovat niin vakavia, että itse otan ne ilman muuta totena, ellei ihan selvästi ole provo kyseessä. Tämä siksi, että olisi aivan karmeaa olla ap:n tilanteessa ja saada epäuskoista mölinää vastaukseksi, kun uskaltautuu tilanteestaan kirjoittamaan. Mitään haittaahan minulle ei ole siitä, jos johonkin provoon tulen joskus vastanneeksi tosissani.

Joko havaitset, mistä puhuin kun sanoin sinua empatiakyvyttömäksi?

Vierailija
94/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että kaikki nuoret miehet ja miksei naisetkin olisi syytä pakottaa lukemaan tämmöisiä tarinoita. Kyllä sitä ihmisten kohtelemista parisuhteessa voi myös oppia, vaikka olisikin vähän päässä vikaa.

Vierailija
95/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko te 2 aiempaa nillittäjää mennä hiekkalaatikolle tappelemaan, varmaan on ap:lle paljon hyötyä teidän riitelystä siitä, onko tää provo vai ei... Huvittavinta on se, ettei kumpikaan teistä tule ikinä sitä faktana tietämään!

Vierailija
96/133 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko te 2 aiempaa nillittäjää mennä hiekkalaatikolle tappelemaan, varmaan on ap:lle paljon hyötyä teidän riitelystä siitä, onko tää provo vai ei... Huvittavinta on se, ettei kumpikaan teistä tule ikinä sitä faktana tietämään!

Minusta sillä ei ole mitään merkitystä, onko tämä aloitus provo vai ei. Näitä tapahtuu oikeassa elämässä, ts. aloitus voisi olla totta. Vaikka juuri tällä kertaa kyseessä olisi provo, ketjua voi lukea joku, joka on oikeasti vastaavassa tilanteessa.

Ylipäänsä kaikki provohuutelijat ja palstalta viihdettä etsivät voisivat minun puolestani pysyä poissa sellaisista aiheista, jotka ovat oikeasti vakavia. Jos se oma viihde on saatava muiden äärimmäisen onnettomuuden äärellä (eli on valittava juuri tällainen ketju niille omille huuteluille), niin suositan pientä nettilomaa ja lähempää tutustumista oman pään sisältöön.

t. 120

Vierailija
97/133 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo minulle tyydytystä, senkin pässi. Ja kuule, kyllä se lähteminen on hyvin yksinkertaista, on tullut lähipiirissä todettua. Mutta heikot naiset tuollaisissa suhteissa roikuu, se on myös yksi mun mielipiteistä.

Ja vuosiä täällä palstailleena, voin sanoa myös sen että on tullut esiin juuri tälläisiä provoja, todella kekseliäitä ja taitavia ja tavallaan toivonkin että on provo, koska tilanne on millainen on. Mutta jos on niin ap on aika helvetin typerä. Älä sinä pura kuule minuun sun huonoa suhdettas, mene terapiaan.

Oli provo tai ei niin tuossa tilanteessa ei ole fiksua sitä provoa huudella - ja juuri siksi, mitä joku tuossa aiemmin syyksi sanoikin: usein näissä tilanteissa mies hoitaa asiat niin, ettei naista hevillä uskota. Ja usein tällainen anonyymki avautuminen on se ensimmäinen avautuminen, jolla haetaan perspektiiviä tilanteeseen.

Heikot naiset? :) Se on varmasti kiva uskotella itselleen noin, varsinkaan kun tilanne ei ole sattunut omalle kohdalle.

Olen kokenut hieman vastaavan parisuhteen ja voin kertoa, että olen henkisesti kaikkea muuta kuin heikko. Jos olisin heikko, en olisi ko. suhteessa järjissäni selvinnyt.

On hyvin helppoa ulkoapäin huudella "helppo se on lähteä jne." , toista on tilanne sen tilanteen sisällä.

Vierailija
98/133 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki kunnossa? Mikä on tilanne nyt?

Ärsyttää noi kaikki provtrolliplaaplaa-tyypit. Joillekin ap:n kuvailemat tapahtumat ON arkipäivää - elämä on siis kai provoa.

Vierailija
99/133 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä mies oli lyönyt otsaan. Ap lähde tuosta sairaasta suhteesta pois heti! Miehesi on selkeästi pahasti häiriintynyt. Suomessa on ollut jo ihan liikaa perhesurmatapauksia. Pelasta itsesi ja lapsesi ja lähde nyt kun vielä voit!

Vierailija
100/133 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes todeksi tätä - ihan tosissaako tällaista on olemassa,ja vielä monia kohtalotovereita.

Yhdyn kaikkiin muihin, tuosta ei hyvä seuraa. Tai anna edes lapsesi huostaan että hän saisi normaalin lapsuuden - kai tajuat ettei sinulla ole kuin yksi oikea toimintatapa. Sinä ja lapsi olette nyt jo vaarassa, tulevaisuudessa vielä enemmän, erositte tai ette.

Parasta olisi kaikkien kannalta jos miehes sammuu lumihankeen jää sille tielleen, ennenkuin ehtii lahdata lapsesi ja sinut.