Yleisin käytösnumero?Onko se 8?
Lapseni sai 8 käytöksestä ja olen vähän pettynyt. Siihen siis pettynyt että lapseni osaa käyttäytyä vain 8 arvoisesti.
Kommentit (43)
Koulussa töissä yli 9 vuotta. Ei voi olla 8,9,10 lasta , todistuksesta näkee miten on menestynyt, eli miten on koulussa kuunnellut , oppitunnilla, ja opetusta, siitä todistus kertoo, ei voi olla kovin häirikkö ,jos opettaja arvioi , erinomaista suoritusta todistukseen ,niin missä välissä ,on tapahtunut 8 käyttäytymistä , jos oppilas on koulun hoitanut hyvin ja erinomaisin arvosanoin ,ja hyvin ,niin minusta on suoritunut, silloin koulussa hyvin ,siinä mitä koulu on vaatinut,oppilaalta, niin onko sitten numerot käyttäytyminen ,henkilöön liittyvää, että opettaja ei ihan itse tykkää oppilaan persoonasta,itse. Ei voi olla häirikkö ,eikä vähän hulehtiva ,oppilas , jos koulun suorittaa koko vuoden , 8 ,9 10 numeroin niin on tähän vaadittu oppilaalta itse kuria ,että on saanut näin hienon todistuksen. Ei voi olla mikään laiska tyyppi. Siellä on nyt jokin vittumainen opettaja, ja mistä tämä kertoo.
Meillä meni myös näin, tytöillä 9-10 ja aillä luokan pahimmalla häirikköpojalla 7.
Itse sain kerran 8 ja hävetti.