Heräätkö öisin? Miksi?
Kommentit (12)
Raskauden takia... Milloin on kusihätä ja milloin sattuu selkään.
Noin neljältä monesti. Olen vähän huolissani saanko kokea rakkauselämää koskaan.
Heräilen monta kertaa ja en tiedä miksi . En muista milloin olisin nukkunut yhteen putkeen koko yön .
Usein herään kerran yössä vessaan, varsinkin jos juon illalla teetä.
Mutta nukahdan heti sänkyyn palattuani uudelleen.
Herään kun pitää kääntyä toiselle kyljelle.
Herään monta kertaa yössä, jos nukun makkarissa. Jos nukun toisessa päässä taloa takkahuoneessa, nukun kuin tukki aamuun asti.
Mies kääntää kylkeä, herään. Mies käy vessassa, herään. Yötyöläinen tulee töistä, herään.
Herään toisinaan koska naapurin vauva rääkyitkee joskus öisin.
En ollenkaan. En herää edes lapsen itkuihin, puoliso joutuu hoitamaan tai tökkimään hereille. Mutta, jos satun syystä tai toisesta heräämään lapsen huutoon, en saa unta enää välttämättä ollenkaan.
Kahvin juonti illalla tai teekupillinen vähän ennen nukkumaan menoa aiheuttaa yöheräilyä minulla. Silloin herään helpommin yöllä kuuluviin ääniin ja pitää käydä vessassakin.
Joinakin öinä taas olen nukkunut niin sikeästi, etten ole herännyt edes kovaan ukonilmaan.
Nukun noin kuuteen, käyn pissalla ja palaan takaisin jos ei ole aamuvuoroa. Nukahdan saman tien uudestaan
Riippuu stressitasoista. Olen tyytyväinen, jos herään yöllä vain kerran, ja nukahdan heti uudestaan. Joskus tosi stressaavissa elämäntilanteissa on ollut jatkuvaa heräilyä ja pissahätä puolen tunnin välein.
Kolmelta. Olen masentunut fyysisen sairauden vuoksi.