Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun kohta taas pakkohoitoon, koska ei ole varaa syödä psykoosilääkkeitä.

Vierailija
23.11.2012 |

Lääkkeet maksavat kuukaudessa 250€, uusi lääke, ei vielä kelakorvattava.

Vanhoja paskalääkkeitä en vapaaehtoisesti syö.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa päästä eroon Suomalaisesta psykiatriasta on muuttaa muualle vaikka Hollantiin ehkä, jos haluaa saada kotirauhan ja ettei sitä tule pilaamaan kauniina päivänä paskalakit ja pari urveloa poliknikalta. Helvetin noloa ja vapaudenriistoa.

Ei tarvi olla kuin ikävä diagnoosi niin se riittää näköjään siihen että omainen soittaa tilauksen tai joku käsittää väärin ja mennään arviointiin.

Ei kukaan halua olla aikuisena yhteiskunnan silmätikkuna ja minnepä voisi valittaa ?

maassammme vallitsevat typerät säännöt tämän asian tiimoilta, ikävä kyllä.

Vai pitäisi pakkohoitoon mennä kun lääkkeet on loppu?

Mitenköhän näille psykiatri-kyrpänaamojen touhuilulle saataisiin loppu tässä valtiossa ?

Ei nimittäin näytä hyvältä meno tällaisenaan kun käsitykseni mukaan ja myös yleisen käsityksen mukaan pitää olla aika seinähullu jos kotoa haetaan.

Kuka sietää tämmöistä ?

Itse harkitsen nyt muuttoa täältä pois ja en ole ainoa joka niin on jo tehnyt.

Vierailija
2/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyteen, sen jälkeen ne maksaa 1,50/hakukerta. Ei varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se maksukatto täyteen niistäkin?

Menet sossuun ja kerrot tilanteen.

Vierailija
4/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

persaukisena. Ehkä sossu maksaa tai sitten ei.

Vierailija
5/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkinnanvarainen tt-tuki, apteekkisopimus tt-tukena. kannattaa jutella heti psykiatrille eikä hankkiutua sinne osastolle ihan turhaan. parempi vanhat lääkkeet joilla sivuvaikutuksia kun ilman lääkkeitä, vaikka sit siihen asti että uudellekin tulee kelakorvattuvuus.

Vierailija
6/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehokas ja hyvä lääke kylläkin, mutta mites ostat kun ei ole rahaa.

Vierailija
7/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietänkään. Se koskee vaan korvattuja valmisteita.

Vierailija
8/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuloja sen verran, mutta velkaakin on. Pitää valita, joko lääke vai velat, valitsen velat.

Vierailija
9/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sekopää vähemmän ihmisten ilmoilla...kyllähän kusipäitä riittää ja riittää...

Vierailija
10/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ootko sama kun toi toisen alotuksen tekijä? lamictalia käytät?

kai tiiät että se ei ole psykoosilääke eikä tasaa manioita? sulla on joko paska lääkäri tai oot keskenäs lopettanut jonkun lääkkeen ja nyt sekoilet sitten.

ärsyttävä!

Vierailija
11/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio maksaa, kun ei ole rahaa. Tulot onneksi niin pienet ettei velka lyhene ikinä.

Vierailija
12/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä aio maksaa, kun ei ole rahaa. Tulot onneksi niin pienet ettei velka lyhene ikinä.

ihan sama, mee hoitoon! voisit tänää ihan käppäillä sinne päivystykseen jo, varsinkin jos sulla se lapsikin on. ei näytä riittävän hoitovaste lääkkeellä.

Vierailija
13/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälläkin mulle kirjoitettiin 5kpl M1-lähetteitä ja vasta 6. kerta niin pakkohoitoa läpsähti. Sitä saa olla aika seko, ennenkuin hoitoon pääsee.

Vierailija
14/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälläkin mulle kirjoitettiin 5kpl M1-lähetteitä ja vasta 6. kerta niin pakkohoitoa läpsähti. Sitä saa olla aika seko, ennenkuin hoitoon pääsee.

joo mut jos sanot ettet aio syödä lääkkeitä, sekoilet ja sulla on lapsi niin kyllä pääset. tai ainakin lapsi pääsee turvaan.

ja edelleen lopeta toi typeryys ja hoida itses kuntoon! niinkun muutkin tekee, varsinkin kun on lapsia.

Vierailija
15/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee nyt sinne hoitoon tai oo edes hiljaa ja lakkaa vahvistamasta ennakkoluuloja kaikkia normaaleja vastuuntoisia bipoja kohtaan.

Vierailija
16/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minkäs teet kun avohoitokin on tunti kerran kuukaudessa. Ihan oot kuule omillasi ja vastuussa itsestäs.

Siinä sulle vastuuntuntoa.

Pitäiskö mun ryöstää ossuuspankki, että saan rahhaa lääkkeisiin?

Vierailija
17/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole yhtään parempi kuin minäkään, pelle.

Vierailija
18/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole yhtään parempi kuin minäkään, pelle.

kyllä muuten oon. sori vaan, mun sairauteni on ollut kuusi vuotta remissiossa KOSKA hain apua, otin sen vastaan, söin lääkkeet tunnollisesti, kävin tiiviin terapian. nykyään oon täysin normaali, masennustaipumus tietenkin pysyy mutta silti normaali. että pelle oot itse kun vaan jatkat sekoilua etkä hoida asioitas.

Vierailija
19/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalääkkeitä syövä.

Maksaa 1 €/kk ja pitää taudin loitolla.

Vierailija
20/41 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoraa, en käytä päihteitä, en tuhlaa rahaa, en tappele ihmisten kanssa tai muutakaan typerää.

Miksi ihmeessä aikuiset ihmiset eivät ota vastuuta elämästään? Ei kai kukaan ole niin riivattu, että vastoin tahtoaan joutuu juomaan tai huoraamaan?

Selkärankaa ystävät, niin nuo terveetkin tekevät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme