Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Kun luin otsikon, ajattelin heti että Seinäjoki on varmaan listalla, ja olihan se heti aloituksessa :D
Mikä siinä NIIN rumaa ja junttia on? Vai onko se vaan tarpeeksi iso paikka, että ihmiset sen tuntee ja tietää, mutta tarpeeksi pieni ollakseen juntti.
terv. sieltä päin kotoisi
Hyvä arvio
Vierailija kirjoitti:
ASSJOKI ELI SEINÄJOKI! YKSIKÄÄN MUU EI YLLÄ LÄHELLEKÄÄN!
Ilmeisetsi olet aika vähän suomessa matkaillut tai oletko edes asunut muualla? käyppä asumassa Sievissä tai Kainuun jossain pikku kylässä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 20:57"]
Nivala ja Ylivieska. Hyi helvetti noita paikkoja.
Mä olen asunnot molemmissa + Seinäjoella ja Seinäjoki hakkaa kevyesti sekä Nivalan että Ylivieskan.
Nivala on kyllä aika paha
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 11:09"]
Kaupunkien junttius ja rumuus kulkee kyllä usein käsikädessä.
on muuten mielenkiintoinen ilmiö. jos joku kaupunki saadaan vähemmän rumaksi, väheneekö junttius? kyllä. jos ei voida uudelleenrakentaa kokonaisia kaupunkeja, mitä voidaan tehdä? onko esim. seinäjoki menetetty tapaus, vai?
Onhan se
Onko kukaan maininnut Honkajokea tai Kankaanpäätä??? noiden kahden jälkeen Seinäjoki on ihan amerikkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisetsi olet aika vähän suomessa matkaillut tai oletko edes asunut muualla? käyppä asumassa Sievissä tai Kainuun jossain pikku kylässä.
Käyppä asumassa:) reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaus! 19v lähdin POLVIJÄRVELTÄ Seinäjoelle niin täytyy sanoa että Seinäjoella on helpompi hengittää ja kesällä kivasti tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on mielestäsi?
Seinäjoki tutkitusti perseenpaskaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on mielestäsi?
Moni inhoaa
Vierailija kirjoitti:
miehet pohjois-savosta
naiset etelä-pohjanmaalta
Todella horrormainen yhdistelmä!
Kittilä eli shittilä ihmiset on kieroja ja perseestä sisäsiittonen seurakunta
Itäkeskus
Jätkäsaari
Kannelmäki
Nyt kun kaikki paikkakunnat on haukuttu, voisi tämän ketjun sulkea:)
Itse olen asunut kahdeksalla suomalaisella paikkakunnalla ja australialaisessa miljoonakaupungissa. Kaikissa olen ihan hyvin viihtynyt, pitää vain etsiä sen paikan parhaat mahdollisuudet ja sopivimmat kaverit, eikä keskittyä turhaan ruinaamiseen.
Kaikki Kymenlaakson kaupungit, Kouvola, Kotka, Hamina. Urpoja tuppisuita möllöttäjiä.