Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
EURA,satakunnasta! Lapsuuden kotikunta. Muutin 14v sieltä pois enkä koskaan palaa takaisin sinne juntti kylään. Sisäsiittoisempaa kuntaa saatte hakea.
Siellä on niin omat piirit ja ihmiset luokitellaan. Katsotaan päästä varpaisiin ja euralaiset luulevat olevansa parempia kuin muut. Todella sisäsiitoista. Esim. Eräs nainen seurustelee setänsä kanssa,sitten he eroavat ja ovat muiden kanssa ja sama rata jatkuu.
Kaveriporukoissa kaikki ovat olleet toistensa kanssa,vaihtavat vain välillä.
Esim. Eräät sisarukset ovat seurustelleet kumpikin toistensa miesten kanssa tai ollut säätöä. Nyt heillä on lapsiakin näiden miesten kanssa.
Mikä siellä Eurassa on semmonen juttu, mikä antaa euralaisille vahvan syyn pitää itseään muita parempina?
Harjavalta on rumin, haisevin ja likaisin. Vastaavankaltaista ei Suomesta löydy
Seinäjoki on paitsi sikaruma, niin myös kummallinen iso avomielisairaala.
Perho voittaa tämän skaban! Minä ja mun 100 ystävää annetaan ääni Perholle!
Koivukylä Vantaa. Jos ei täällä masennu, niin ei missään.
Seinäjoki. Luin jonkun kommentin että Sjoen Prismassa tuijotellaan. Itse koin kesällä juuri samaa. Maakunnan turvenuija-kepulaiset käy asioimassa siellä.
Kälviä ei ole enää itsenäinen paikkakunta vaan osa Kokkolaa kuntainliitoksen jälkeen. Valitsen silti Kälviän, koska tunnen tapauksen.
Kälviän suurimmat puolueet olivat keskusta, kristilliset (helluntailaiset) ja persut. On huhuttu, että paikkakunnalta löytyisi pari kokoomuslaista ja demaria sekä yksi kommunisti.
Kälviän helluntaiseurakunta oli kunnan kokoon suhteutettuna Suomen suurin helluntailainen maa(lais)seurakunta.
Kunnan tärkein nähtävyys oli Kotkanneva, jolla esiintyvät kaikki Keski-Pohjanmaan neva- ja rämetyypit.
Viime aikaisten uutisten perusteella Ilomantsi. Ehkä tilanne on kuitenkin hiljalleen muuttumassa. Ehkä kepulaiset ja alkoholisoituneet eläkejuntit, ynnä muut kainuun kansallispukuiset ei hallitsekaan ilmapiiriä enää kauaa
Vierailija kirjoitti:
miehet pohjois-savosta
naiset etelä-pohjanmaalta
Elähän ruppee ryppyilemmään. Suattaa vielä kopsahtoo
pitää paikkaansa sekä koko pohjois-savo
Suomi, kun itse johtajat pilaa kaiken, on rumaa syytää rahaa ulos jos oma kansa elää puutteessa.
Räikeästi ja vääryydellä ketjussa on yliedustettuna Lieksa. Surullinen ja kuihtuva pieni paikkakunta on, mutta että voitaisiin yhdistää Suomen rumimpiin ja junteimpiin paikkoihin, niin ovatko nämä kommentoijat edes käyneet Lieksassa? Taitaa olla pinta-alaltaan maamme suurimpia kuntia sisältäen silmänkantamattomiin Suomen kauneimpia maisemia.
Ihmisistä sanottava se kuinka en koe missään saaneeni niin kattavan asiallista ja sivistynyttä palvelua kuin lieksalaisissa liikkeissä asioidessani. Käytös on ollut korostuneen hyvää ja henkilökunnan ulkonäkökin jäänyt mieleen hyvällä tavalla monessa paikassa. Huoliteltuja, itsensä hyvässä kunnossa pitäviä miehiä ja naisia.
Imatra