Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
pitäisin ehkä Reisjärveä tai vielä paremmin Sykäräistä. Rumia ne eivät tosiaankaan ole, vaan viehättäviä ja aivan niin umpi maaseudulla kuin voi paikkakunta olla.
Niin kauniit järvimaisemat keskustassakin, ja eläinpuistot ja kaikki!
Ja mikä vika Seinäjoessa on? Siellä käy Japanista asti turistit ihmettelemässä mahtavaa arkkitehtuuria! Ja on isoja musiikkitapahtumia, jokaiselle jotakin!
Seinäjoella, Kurikassa, Helsingissä, Ähtärissä ja Kokkolassa. Ja juntein ja rumin paikka on Helsinki. Jokapaikassa paskaista ja haisee kuselle, kaikki paikat täynnä narkkareita, juoppoja, mustalaisia ja maahanmuuttajia ja yleensä vaan kylähulluja. Sitten on vielä ne omasta mielestään "hienot" ja "coolit" ihmiset... voi huh huh!
Toiseksi huonoin paikka on Kokkola, huumorintajutonta porukkaa liikkuu paljon, ja ruotsinkielen tapainen murre ärsyttää... hehaheha skoda!
Toiseksi huonoin paikka on Kokkola, huumorintajutonta porukkaa liikkuu paljon, ja ruotsinkielen tapainen murre ärsyttää... hehaheha skoda!
mutta tähän rumimpaan tai junteimpaan se ei lukeudu. Kaupunki on aika nätti ja jotain urbaania tuulahdusta saa, kun kävelee sitä ristiin rastiin. Vähän sama tunne kuin liikkuisi jossain Albertinkadun, Fredan ja Bulevardin nurkilla. Liekö arkkitehtuuri ja putiikit?
Mutta TOIJALA on jotain niin järkyttävää. Hyi helveta.
Olen kerran siellä käynyt enkä halua toiste käydä. Hyvinkää on myös aika kauhea.
Koko kaupunki täynnä kummaa autistista porukkaa = ei katsota silmiin ja ollaan mykkiä2
Keskustan ohi kulkeneet tietävät varmasti että miksi... Tai oikeastaan tätä paikkakuntaa voisi kutsua luuserein paikkakunta.
junttiloista stadiin! Sitä se on, niille nousee oudosti nuppiin ja ne yrittää olla enemmän stadilaisi kuin stadilaiset itse. En ole juuri koskaan tavannut paljasjalkaa joka olisi tyly, aidot stadin kimmat ja kundit on reilua porukkaa. Juntit ne pullistelee, me nauretaan niille, kas juntin tunnistaa, en tiedä mistä..vaikka murre olisi kadonnut jo vuosia sitten.
Olen jo aikuinen, muistan vielä kun joskus tutkailtiin sillanalus porukkaa ja konnia,lähes poikkeuksetta olivat muualta tulleita.
Alkaa jo naurattaa tuo sama puolustus. Aina kaikki muualta tulleet siellä aiheuttaa kaiken negatiivisen esim. Ajaa kolarit, jumittaa liikenteen..
Ruma ja kusinen paikka.
SOMERO! Siis hyi saakeli, voiko rumempaa keskustaa enää ollakaan? Juntti pitää olla, että ei näe ongelmaa.
Vois sanoa, että kaikki Pohjanmaan kunnat, juntteja köriläitä täynnä, sekaan kaikensorttisia uskovaisia körttejä ja lestoja, uh!
Mutta toisaalta, Helsingissä tosi yrmeää porukkaa. Monessa ystäväpariskunnassa toinen on kotoisin Helsingistä ja ei voi kuin ihmetellä miten niin tietämättömiä ja juntteja ihmisiä on edes olemassa. Ja ihan ovat paljasjalkaisia stadilaisia. Sen epäkohteliaampia ihmisiä en ole tavannut. Toki Helsingistä löytyy mukavaakin porukkaa, ja niin löytyy joka paikasta muualtakin.
Mun suosikkipaikkakunta on kyllä Tampere. Sinne tahtoisin muuttaa.
ehdottomasti! Siellä syödä mäystetään suu auki ja arkkitehtuuri on kuin suoraan 1970-luvulta, harmaata ja väritöntä. Mikkeliläiset miehet jopa näyttävät typeriltä.
Mutta muitakin vastaavia varmasti on: ainoalla raitilla pojat rällää nuuska huulessa ja isän ostaman auton stereoista raikaa rap.
Itse tunnen parhaiten Oulun seutua (muutaman sadan kilometrin säteellä). Raahe on aivan kamala, Pyhäjoki tuppukylä, Kalajoki ruma keskustan osalta, mut Hiekkasärkät kaunis, Kokkola on tosi kivannäköinen kaupunki varsinkin kesällä ja ei todellakaan mikään junttilantia (en asu Kokkolassa). Kaikki nää pohjois-pohjanmaan pikkupaikat aivan hirveitä!
Kauhajoki! Hrrr. Sen rinnalla Seinäjokikin on ihan siedettävä.. Terveisin ex-asukas
ruminta mitä ikinä voisi kuvitella.