Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Hyvänä kakkosena Seinäjoki. Ja molemmat löytyvät Etelä-Pohjanmaalta.
hyvinä kakkosina Kerava ja Kouvola
Asukkaat perinteisesti joko kovia kommareita tai lestoja. Maisemat ei huimaa, täyttä pusikkoa. Teinipoikien huvina traktorirallit.
Olen pysähtynyt muutaman kerran Laitilan ABC:llä, ja voi sitä kyyläyksen määrää!
Katsokaa vaikka Matinkylää, Keilaniemeä tai Leppävaaraa. Wannabe-manhattaneita. Missä on tyylikäs kaupunkirakentaminen? Vaikka eihän Espoo mikään kaupunki ole, vaan moottoriteiden välinen nousukaspelto.
Ankea..
Tyrnävä, Yli-Ii, Lumijoki...
Koko maassa on kourallinen fiksuja ihmisiä, eikä paikkakunnilla siinä suhteessa ole mitään eroja. Suomesta toki löytyy kauniita maisemia, mutta kaupungithan on kaikki rumia. Joissakin kaupungeissa on nättejäkin osia, esim. Kokkolan vanha kaupunki, mutta eipä taida olla yhtään kokonaan kaunista kaupunkia.
Niuhot ihmiset. Kuvittelevat olevansa muita parempia, vaikka ovatkin paskempia.
kuin Pieksämäki. Suomen tyhmin kansa asuu Iisalmessa, se on tosi. Savonlinna on myös muina vuodenaikoina kuin kesällä ankea.
Kukaan ei huoli sitä edes pakkoliitoksella. :DDDD
Vähä-älyistä ja sisäsiittoista porukkaa täynnä!
Mun on pakko saada tietää lopullinen totuus, enkä pääse itse omakohtaisesti kokemaan näitä kaikkia paikkoja.
Mutta junteimpia paikkakuntia oli kyllä lapsuuteni maisemissa pohjoisessa Satakunnassa. En nyt yksilöi tähän noita tarkemmin, ne kaikki olivat yhtä kamalia.
ko. alueen ihmisiä henkkoht, mutta rumia osia paikkakunnista: Espoon Keskus, Merihaka ja Itä-Pasila.
niin ei tähän mitään muuta vastata voi.