Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Varmaan kouvolalaiset käy täällä huutelemassa Helsinkiä.
Sehän on jo ihan kunnon kaupunki. Itse olen kotoisin Kurikasta, jossa ei kertakaikkiaan ole mitään. Seinäjokea ympäröivät kunnat ovat huimasti surkeampia, sillä kaikki elämä keskittyy juuri Seinäjoelle.
Äänestän siis silti Kurikkaa/Ilmajokea, junttia ja muotitiedotonta persu-porukkaa täynnä.
Siellähän on tuo kaikkien junttien pyhiinvaelluskohdekin, Ideapark.
Isoksi paikkakunnaksi juntein. Mun mielestä pieniä lähikuntia kuten Ilmajokea ei tule ottaa huomioon koska tottakai ne nyt on ihan juntteja, sehän on niin ilmeistä.
Ensimmäisellä sijalla Forssa, joka täyttää kummatkin ehdot.
Hyvänä kakkosena Hämeenlinna, enemmänkin junttiutensa puolesta.
ehdottomasti Hauho. kuuluu tosin nykyään Hämeenlinnaan joka sekin on täysin juntti paikka.
Mäkin olin kyllä valinnut ehdokkaani Etelä-Pohjanmaalta, mutta ei mulle Seinäjoki ekana olisi tullut mieleen.
Ennemminkin tosiaan Kurikka, Ilmajoki, Jalasjärvi tms.
Vai pitikö tässä äänestää paikkakuntaa, joka on jotenkin yllättäen ruma ja juntti ja noi jo määritelmän mukaan rumat ja juntit pikkupaikkakunnat ei saa olla listalla?
Missään en ole tavannut nin junttia porukkaa, tynnri-ihmisiä ja muutenhan kaupunki on kuin joku pieni kaupunki Venäjällä.
Leppävirta, Iisalmi ja Kangasala.
Ei kylläkään rumin, mutta juntein. Muualta muuttaneita paljon ja he ok, samoin mökkikansa, mutta alkuperäiskansaa juntimpaa saa hakea!
t. Mäntyharjuun muuttanut
Käykää Nivalan halpa-hallissa tai s-marketissa ja todetkaa itse. enempää toppasaappaita ja mainospipoja ei voi olla missään. Säälittäviä lesta-äitejä mustine silmänaluksineen ja harmaine hiuksineen, kärryissä 100 maitopurkkia ja pihalla asuntoauto täynnä penskoja.
Seinäjoki on ylivoimainen ykkönen
Karkkila. Sen kamalampaa ei voi olla. Voittaa ylivieskan ja vorssankin.
ehdottomasti Hauho. kuuluu tosin nykyään Hämeenlinnaan joka sekin on täysin juntti paikka.
aina Rengon voittaa. Mä ehdotan siis junteimmaksi paikaksi Renkoa.
tekemällä tehty, väkisin väännetty ja lopputuloksena pian koittava konkurssi.
ja Pieksämäki.