Mitä olet syönyt tänään?
Tässä oma lista
Mukillinen kahvia
Pieni leipä jossa Keijua
Iso mukillinen teetä mustana
Pirkka thai-ruoka kuutio, sellainen pakaste
Valion uusi joku Herkkujogurtti
Kaksi kupillista kahvia mustana
Yksi jaffakeksi ja kolme Mariekeksiä
5 Edamjuustosiivua
10 Pientä Daim-karkkia
Kohta Fazerin sinistä ajattelin syödä
Kommentit (42)
-Paula vanukkaan (joo.. ryöstin lapsen vanukkaan, viekää roviolle)
-yhden roiskeläppäpitsan kun näkyi menevän vanhaksi tänään. Ihan sikaterveellisesti oon syöny siis! :D hehee..
Joo, ja salilla kävin tekemässä tunnin aerobisen treenin, kotona lisätreenausta imuroinnin muodossa. Illalla varmaan mätänkin sitten kaksin käsin kun päivän aikana ruokahommat jääneet näin retuperälle :)
Aamupala: Kahvia mukillinen maidon ja sokerin kanssa, näkkäri, voita ja keittokinkkua päällä.
Lounas: Pussikeittoa(parsa)lautasellinen, sämpylä+voita+keittokinkkua.
Välipala: Kahvia+maitoa+sokeria, 2 viipaletta ruisleipää+voita+juustoa+kinkkua
Illalla aion syödä Lidlin meksikolaista vihannessekoitusta ison annoksen kun on jääneet nuo rehut muuten vähälle tänään.
Kahvia kolmisen kuppia
Yksi ateriankorvikevanukas
Ruisleipä, jossa kaksi siivua juustoa, kaksi palaa meetvurstia ja kurkkua
Sipsejä pari kourallistaNäillä syömisillä olen ylipainoinen. Ja sä varmaankin tuolla herkuttelulla hoikka?
Söisit kunnolla säännöllisin väliajoin ja kunnon ruokaa, eikä mitään sipsejä ja ateriankorvikkeita. Missä on sulla tossakin se oikea päivällinen tms? Ei missään. Minä pysyn hoikkana syömällä riittävästi vaikka herkkuja mussutankin.
- se ylempi mokkapalanmussuttaja
tänään vapaat, töissä söin 1dl perunamuusia ja 2 nakkia
kahvia on tullut litkittyä varmaan 4 kuppia
4 siideriä on mennyt
Iltapalaksi tein tuossa salaattia jonka kanssa savulohta ja keitettyä kananmunaa :P
Juuh, tosi terveellinen päivä tänään!
3 dl kaurapuuroa
3 palaa ruisleipää
5 g oivariinia
2 siivua kalkkunaleikkelettä
2 keitettyä munaa
2 sardiinia öljyssä
125 g porkkanalaatikkoa
lautasellinen kasvissosekeittoa
jäävuorisalaattia
200 g hedelmäjogurttia
banaani
appelsiini
kupillinen mustaa kahvia
30 g suklaata
25 g sokerittomia karkkeja
yht. 1530 kcal (kulutus 1900)
Kahvia kolmisen kuppia
Sipsejä pari kourallistaNäillä syömisillä olen ylipainoinen. Ja sä varmaankin tuolla herkuttelulla hoikka?
Söisit kunnolla säännöllisin väliajoin ja kunnon ruokaa, eikä mitään sipsejä ja ateriankorvikkeita. Missä on sulla tossakin se oikea päivällinen tms? Ei missään. Minä pysyn hoikkana syömällä riittävästi vaikka herkkuja mussutankin.
- se ylempi mokkapalanmussuttaja
Syön psyykelääkkeitä ja se on ihan sama mitä muuta syön kun paisun vaan. Juurikin olen syönyt noita ateriankorvikkeita että edes jotain tulis syötyä säännöllisin väliajoin eikä huvita syödä mitään kunnollista kun pitäs laihtua. En ole vielä tähän mennessä syönyt päivällistä. En ole kyllä tänään missään liikkunutkaan, kun olen kipeä.
Aamulla kaksi isoa mukillista kahvia, 2 tilkkaa maitoa
Lounaaksi ehkä n. 1½ dl papupataa ja yhden perunan viipaleina paistettuna
Välipalaksi söin yhden suklaakeksin ja 2 päärynää.
Vielä syön varmaan toisen annoksen sitä papupataa, jos lämmittäisi pakastekasviksia kaveriksi, perunat loppuivat jo. Tosin vielä ei ole yhtään nälkä.
Neljä palaa mokkapaloja ja jaffaa ole mikään syy kritisoida toisten ruokia huonoiksi...
5
aamupalalla: kuppi teetä ja ruisleipä leikkeleellä
lounaalla: kinkkukiusausta ja kuppi teetä
välipala: yks dominokeksi ja muutama irtokarkki
päivällinen: kauhea kasa pekoni-juustopastaa ja kasviksia
iltapalaksi meinasin paistaa tunnin päästä rahkalettuja ja nauttia niitä tietenkin kermavaahdon ja mansikkahillon kanssa
2 dl kaurapuuroa
5g voita
2 dl appelsiinimehua
1 näkkäri, päällä voita, kinkkua, kurkkua
1 kiivi
2 dl sienirisottoa
2 dl salaattia
2 kuppia espressoa
illalla vielä jotain, todennäköisesti teen jotain salaattia ja sen seuraksi ehkä leipää
ai niin ja tänään 3 tuoppia olutta (tapaan ystäviä)
- terveisin satakiloinen (nää on mun normi syömingit)
Miten vähän ja huonosti moni syö ?! Miksi karkkia ja pullaa, eikä ruokaa lainkaan, kyse kai kuitenkin aikuisista ihmisistä? Mä oon syönyt 5 ateriaa, jättiannoksen vihanneksia ja proteiinia kanan ja lihan muodossa, rahkat ym ja vetänyt kovan jalkatreenin 14h duunipäivän keskellä. Normipaino, reipas mieli ja virtaa vaikka muille jakaa :D
aamulla kahvin ja leipää, töissä salaattia(vihreää sekä kasvispasta) perunasosetta ja 5 pinaattilettua ja puolukkahilloa...töiden jälkeen kahvia ja juustoleivän...
Aamupala: 3 kuppia kahvia maidolla, 2 hapankorppua juustolla, kurkulla ja tomaatilla
Päivällinen: Hernekeittoa (lihatonta)+ "ruislastuja" (sellasia rapeita pieniä leivänpalasia)
Enkä syö muuta enää tänään.
Miten vähän ja huonosti moni syö ?! Miksi karkkia ja pullaa, eikä ruokaa lainkaan, kyse kai kuitenkin aikuisista ihmisistä? Mä oon syönyt 5 ateriaa, jättiannoksen vihanneksia ja proteiinia kanan ja lihan muodossa, rahkat ym ja vetänyt kovan jalkatreenin 14h duunipäivän keskellä. Normipaino, reipas mieli ja virtaa vaikka muille jakaa :D
Syön terveellisemmin ja paremmin kuin moni täällä ja olen vielä reippaasti nuorempikin, luulisi että iän karttuessa viisastuisi syömisenkin suhteen... Raskausaikaa lukuunottamatta syön aina aamupalan, vähintään yhden lämpimän aterian, jotain järkevää välipalaa ja iltapalaa. Tulee ihan pöhkö olo jos ei esim. päivällisen jälkeen syö mitään järkevää vaan mussuttaa vain karkkia, tulee sellainen olo että kaipaa jotain "kunnollista" syömistä.
Mä kun olen kuullut väitteitä, että mä söisin kuin hevonen kun olen ylipainoinen, mutta enpä todellakaan puputa jotain pullia mennen tullen... Minulla siis huono ruokavalio tänään, kun olen saikulla, nukuin myöhään ja ruokahalu tiessään.
1 omena
tomaattikeittoa
2 jäätelöpuikkoa
broilerin koipi
riisiä
herneitä+babyporkkanoita
Kaksi kuukautta melkein nutrilettiä, mutta nyt nutrilettiä ja viiniä!
Nousee aika hyvin päähän (toinen lasi).
turkkilaista jogurttia itsetehdyn mustaherukkakiisselin ja muromyslin kanssa
päivällä puolikas greippi, teetä ja reissumies, jossa juustoa ja meetvurstia
illalla kaalikeittoa
varmaan kun lapset menee nukkumaan niin jätskiä.
oon ollut kipeänä eli ei ruoka vielä oikein maistu, normaalisti syön enemmän
turkkilaista jogurttia itsetehdyn mustaherukkakiisselin ja muromyslin kanssa
päivällä puolikas greippi, teetä ja reissumies, jossa juustoa ja meetvurstia
illalla kaalikeittoa
varmaan kun lapset menee nukkumaan niin jätskiä.
oon ollut kipeänä eli ei ruoka vielä oikein maistu, normaalisti syön enemmän
Kai te ymmärrätte, että jos kuukausitolkulla syötte ihan linnun annoksia niin kroppa menee säästöliekille eikä kuluta sitä vähääkään. Itse olen normaalipainoinen, mutta vasta kun tapasin mieheni ja aloin syödä kunnon ruokaa enkä ns. välipaloja niin paino laski useamman kilon. Nyt syön säännöllisesti 4-5 ateriaa päivässä (lapsille täytyy tehdä) ja joka päivä jotain herkkua: jätskiä, pullaa, leivoksen, karkkia... tai usein kaksikin kertaa: välipalaksi salaa lapsilta ja illalla kun he menevät nukkumaan. Eikä näytä kotiruoalla ja muutamilla herkuilla kilot nousevan.
Kahvia kolmisen kuppia
Sipsejä pari kourallista
Näillä syömisillä olen ylipainoinen. Ja sä varmaankin tuolla herkuttelulla hoikka?