Kuinka salasuhteesi päättyi?
Olen kohta ollut kaksi vuotta salasuhteessa perheellisen miehen kanssa. Olen itse perheellinen nainen. Suhde alkaa olla nyt siinä pisteessä, että tietynlainen turhautuneisuus koko suhdetta kohtaan on päällimmäinen tunne, koska yhteistä tulevaisuutta ei meillä tässä elämässä tule olemaan. Pikkuhiljaa vahvistuu tunne, että tämä olisi nyt viimeistään viisasta lopettaa. Kuinka kauan teillä muilla on salasuhde kestänyt, ja mihin se sitten lopulta on päättynyt?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Todettiin n 2 vuoden jälkeen että nyt on varmaan hyvä lopettaa. Pelin henki oli alusta lähtien molemmilla selvillä, mutta sitten toinen ihastui ja halusi enemmän...
Itselläni ei ole salasuhdetta ollut, mutta tuttavapiiristä tiedän muutamankin tapauksen, joilla se on päättynyt juuri tuohon, että toinen osapuoli alkaakin haluta enemmän, kun taas toinen ei ole valmis hajottamaan perhettään. Siinä vaiheessa vaihtoehdot alkaa olla vähissä.
Suhde alkoi kun mies oli vasta menossa naimisiin. Itse olin myös tuoreessa avioliitossa. Meillä vaan klikkasi niin hyvin, että homma lähti täysin lapasesta. Minun avioliitto kariutui koska mieheni huomasi että olen muuttunut. En koskaan halunnut salasuhteesta mitään kunnollista, tai niin luulin, mutta myönnän että olin rakastunut mieheen. Minulle tuli ero ja vaihdoin työpaikkaa. Suhde loppui koska mies ei halunnut erota uudesta vaimostaan ja tapailumme ei olisi ollut enää samanlaista kun itse olinkin vapaa. Silti näin jälkeen päin ajatellen, asiat meni niin kuin piti
Vaimon salasuhde päättyi kun työkaveri vaihtoi maisemaa. Vink vink vaimolleni, että tiedän enemmän kuin luulet.
Mulla salasuhde päättyi siihen ettei sellasta koskaan alkanutkaan. Ai että on hyvä olla kun ei tarvitse miettiä sitä että olis aiheuttanut kellekään mielipahaa, eikä oo tarvinnu rikkoa ketään eikä mitään. Kannattais kaikkien teidänkin vaan ottaa mallia, kun ei se salasuhteilu kuitenkaan kannata.
Jos joskus tulis sellanen tilanne vastaan että olis joku riitttävän mielenkiintoinen tyyppi niin kyllä mä puolisostani ottaisin ekana eron.
Todettiin n 2 vuoden jälkeen että nyt on varmaan hyvä lopettaa. Pelin henki oli alusta lähtien molemmilla selvillä, mutta sitten toinen ihastui ja halusi enemmän...