Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yli nelikymppiset. Onko vakituinen työpaikka tai onko

Vierailija
16.02.2012 |

sellaista ollut joskus? Mikä työtilanne nyt?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin olla vakituisessa työssä lähes 30 vuotta. Sitten olin sairauslomalla vuoden- potkut tuli.

Vierailija
2/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jo useampi vuosi pätkätöitä ja työttömyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen työsuhde kestänyt 10v, edellinen kesti 13v. Sitä edelliset 1v-2½v. Ikää 49v.

Vierailija
4/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne taas on hyvä ja näyttäisi siltä, että ei mun osalta enää ihan heti huononekaan.

Vierailija
5/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta tuossa työvuosien varrella tuli tehtyä. Nyt alkaa jo vähän kyllästyttää, mutta pelottaa myös tässä iässä alkaa tuttua ja turvallista vaihtamaankaan..

Vierailija
6/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut 23 vuotiaasta. Tosin sitä on tullut tässä vuosien varrella vaihdettua mutta aina lennosta suoraan toiseen vakkarityöhön.

Vierailija
7/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen oli pari vuotta kestänyt pätkätyöputki ja sitä ennen vakityö.

Vierailija
8/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut aina valmistumisesta 25-vuotiaana lähtien. Nyt tässä samassa talossakin jo töissä 11 vuotta. Kyllästyttää, täytyisi alkaa hakea muuta. Ulkomaille muutto kiinnostaisi joten ehkä haen sieltä töitä seuraavaksi.

Vierailija
9/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vakituista työpaikkaa eikä ole koskaan ollutkaan

Työtilanne taas on hyvä ja näyttäisi siltä, että ei mun osalta enää ihan heti huononekaan.

täsmälleen samat sanat täältä

Vierailija
10/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaa ovat olleet vakkaria, sitä ennen määräaikaisia, vielä en ole työttömänä ollut :o,

nykyisessä työssä olen ollut yli 10v, tosin eri tehtävissä.

Vierailija
11/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä juuri kellään ei ole ollu vakityötä alle 30-v!

Akateemisuuteen kuuluu askeettisuus, epävarmuus, hermoromahdukset, muutaman kuukauden pätkät ja apurahat.

Varoitus kaikille: tutkijaksi ei ainakaan kannata ryhtyä!!! Siitä pääsee kansaneläkkeelle ehkä joskus 70-vuotiaana, eläkettä ei ehdi kertyä yhtään. Ja muihin duuneihin olet jo aivan ylikoulutettu.

Vierailija
12/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut nyt jo 15 vuotta. Olen ollut työttömänä elämästäni vajaat 5 vuotta, tein sitten sinä aikana lapset :)

Vierailija
13/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä juuri kellään ei ole ollu vakityötä alle 30-v! Akateemisuuteen kuuluu askeettisuus, epävarmuus, hermoromahdukset, muutaman kuukauden pätkät ja apurahat. Varoitus kaikille: tutkijaksi ei ainakaan kannata ryhtyä!!! Siitä pääsee kansaneläkkeelle ehkä joskus 70-vuotiaana, eläkettä ei ehdi kertyä yhtään. Ja muihin duuneihin olet jo aivan ylikoulutettu.

Olen KTM, pankissa 25 -v lähtien, nyt 37 v. Vakityö alusta asti, työtehtävät toki vaihdelleen useampaan kertaan.

Liekö pätkätyö enemmän humanistipuolen juttu?

Vierailija
14/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä lähtien kun valmistuin on mulla ollut aina vakituinen virka tai työ. En ole koskaan ollut päivääkään työttömänä. Olen 45-vuotias ja tulen todennäköisesti olemaan tässä paikassani eläkkeelle asti.

Vierailija
15/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollut kohta kolme vuotta. Ensimmäinen ja ainoa "vakipaikka" minulla oli 4 vuoden ajan valmistumiseni jälkeen, minkä jälkeen on ollut vähän kaikenlaista - äitiyslomat mukaan lukien.

Vierailija
16/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisen työpaikan sain 25-vuotiaana ja siinä jatkoin kunnes siirryin yrittäjäksi 8 vuotta sitten... sillä tiellä yhä.

Vierailija
17/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo 25 vuoden ajan, opiskelut tehty siinä sivussa.

Nykyisessä työssäni tulee täyteen neljä vuotta.

Vierailija
18/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ollut 2 vakityötä aikaisemminkin. Tyttärellämme(24v) alkaa vakituinen työ nyt maaliskuussa kun saa paperit yliopistosta. Pojilla määräaikaiset vielä. Miniällä (22v) vakituinen työ(sai heti hoitoalalta kun pääsi koulusta) ja äitiyslomalla.

Vierailija
19/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kenkää ja siitä lähtien ollut täällä, nyt siis 5v.

Vierailija
20/24 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työ oli 19-vuotiaasta, 23 vuotta. Toki opiskelin välillä ja työpaikka vaihtunut monesti, mutta kaikki työsuhteet ovat olleet vakituisia, eivät määräaikaisia, ja kaikista olen itse irtisanoutunut, paitsi nyt tästä viimeisestä. Täytyy sanoa, että koville ottaa asennoitua uudelleen työelämään ja siihen, että työt ovat vuokratyöpaikkoja muutaman kuukauden pätkissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi