Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Te yli nelikymppiset. Onko vakituinen työpaikka tai onko
Kommentit (24)
tosin vasta aloitteleva yrittäjä.
Kaksi vakituista työpaikkaa ollut elämän aikana, molemmista olen irtisanoutunut aikoinaan. Toisesta paikasta luovuin paikkakunnanvaihdon (ja miehen )takia, toisesta lasten hyvinvoinnin takia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Edellinen määräaikaisuus mulla oli vuonna 1995, sitä ennen olin joissakin pätkäduuneissa lamavuosina 1993-94.
Tein valmistuttuani 25-vuotiaana yhden äitiyslomasijaisuuden ja sen jälkeen kaikki työni ovat olleet vakituisia. Täytyy ihan ihmetellä, mutta näin vain on.
Alue: Aihe vapaa
Työtilanne tulee olemaan hyvä, mikäli jaksan tehdä kohtuullista tulosta.
Olen provisiopalkkainen myyntineuvottelija.