Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan olit deittisovelluksessa, kunnes löysit ensimmäisen >6kk kestäneen parisuhteen?

Vierailija
03.02.2025 |

Mä olen ollut Tinderissä yhteensä (vasta) reilu 2 vuotta, tosin en putkeen vaan osissa, enkä ole vieläkään löytänyt ketään. Alan olemaan jo ihan hapoilla, vaikka ei kai tuo reilu 2 vuotta edes oikeastaan ole pitkä aika. En mä edes ole käynyt erityisen ahkerasti treffeillä, joten siinäkin mielessä voisin tsempata, ennen kuin ihan luovutan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä myös kuullut juttuja, että on miehiä, jotka ovat olleet Tinderissä vuosia eikä ikinä "päässeet" treffeille tai käyneet vain muutaman kerran. Itsekin kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että on viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi aiemmin syksyllä oli hänellä lyhyt tapailu.

Vierailija
2/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa olin. Parisataa tykkäystä sain, joista varsinaisia matchejä viitisentoista. Kolmen kanssa kävin treffeillä. M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä myös kuullut juttuja, että on miehiä, jotka ovat olleet Tinderissä vuosia eikä ikinä "päässeet" treffeille tai käyneet vain muutaman kerran. Itsekin kävin marraskuussa treffeillä miehen kanssa, joka kertoi, että on viimeksi kesällä käynyt treffeillä ja vuosi aiemmin syksyllä oli hänellä lyhyt tapailu.

Tuollaista se on tavallisen näköisille ja rumille miehille, vaikkei monet naiset sitä ymmärrä. Sovellus on "karkkikauppa" vain komeimmalle 1%:lle.

Itse kävin viimeksi treffeillä joskus 2019 ja ei ole ollut yrityksestä kiinni. Olen (objektiivisesti) rumakasvoinen ja lyhyt. Hygieniassa, vaatteissa jne. ei ole mitään vikaa.

Vierailija
4/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viikkoa olin. Parisataa tykkäystä sain, joista varsinaisia matchejä viitisentoista. Kolmen kanssa kävin treffeillä. M40

asutko sä sitten jossain isossa kaupungissa, missä asuu paljon sinkkunaisia?

Vierailija
5/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk suomi24

Vierailija
6/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on todella vaikea tavata toisia sinkkuja. Saati sitten rupatella tuntemattomien naisten kanssa, heti epäillään tarkoitusperiä. 

Vierailija
7/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudellamaalla. Naiset oli joo samalta alueelta, niin kai tuo sovellus toimii. Kaukaisin oli Lahdesta tai toiselta puolelta Helsinkiä. M40

Vierailija
8/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun 1-2 kk tinderissä seikkailin kunnes löysin miehen jonka kanssa nyt oltu 8 vuotta yhdessä. 

Vierailija
9/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudellamaalla. Naiset oli joo samalta alueelta, niin kai tuo sovellus toimii. Kaukaisin oli Lahdesta tai toiselta puolelta Helsinkiä. M40

Ai , no en mä sitten ihmettele.

Vierailija
10/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vuodesta 2003 asti eikä vieläkään pidempää suhdetta, vaikka sellainen on ollut jatkuvasti hakusessa.

Vierailija
11/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vuodesta 2003 asti eikä vieläkään pidempää suhdetta, vaikka sellainen on ollut jatkuvasti hakusessa.

Voi ei! Minulla on tuohon vielä matkaa.

Vierailija
12/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on todella vaikea tavata toisia sinkkuja. Saati sitten rupatella tuntemattomien naisten kanssa, heti epäillään tarkoitusperiä. 

Ei sun kaltaisten tarkoitusperät ole epäselvät. 

👉

Vierailija
13/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla 3kk, sitten 3vk ja viimeksi vuoden.

Eka suhde kesti vuoden, toka 2,5 vuotta, tää kolmas nyt vajaan vuoden ja jatkuu.

Olen N50+

Vierailija
14/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai , no en mä sitten ihmettele.

Maaseudulla ei vapaita naisia ole kuin +80 ikäluokassa.

Vierailija
15/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Suomi24:llä viikon. Samassa parisuhteessa edelleen. 8.vuosi menossa.

Vierailija
16/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin puolisoni Tinderistä, kun olin käyttänyt sovellusta 3,5 vuotta (ikävuodet 24-27). Pidin tosin välillä kuukausien mittaista taukoa sovelluksesta, joten en jatkuvasti treffaillut ihmisiä. Ongelmana ei ollut saada matchejä tai treffejä, vaan se, että touhuun aina välillä väsyi.

N33

Vierailija
17/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuisi oudolta treffailla ihmistä, jonka tietää selaavan naisten profiileja vuodesta toiseen.

Vierailija
18/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta, ollaan oltu nyt yhdessä reilu 6 vuotta.

Vierailija
19/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Tinderistä löytynyt suhde kesti vain kolmisen kuukautta valitettavasti, mutta silloin en ehtinyt olla siellä kuin viikon! Nyt kun menin uudestaan Tinderiin, olenkin ollut siellä pari kuukautta eikä ole juuri ollenkaan matcheja - ei toisaalta ketään kiinnostavaa eikä toisaalta ne harvat oikealle swaipatut ole matchanneet takaisin.

Vierailija
20/46 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuisi oudolta treffailla ihmistä, jonka tietää selaavan naisten profiileja vuodesta toiseen.

Yliajatteletko tätä nyt jotenkin?