Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko jaksaa miehen alakouluikäisiä lapsia nyt?

Vierailija
15.02.2012 |

lapsia (2 kpl) raskausviikolla 39+6, vai voinko nätisti ilmoittaa, että en ota heitä kotiini sinä viikonloppuna kun mulla on laskettu aika? Olen ollut tosi väsynyt, vähän väliä supistelee ja kyllähän se synnärille lähtökin voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.

Omatkin lapseni ovat ton viikonlopun mummolassa hoidossa.

Oonko ihan hirveä äitipuoli, jos sovin, että eivät sinä viikonloppuna tule meille ollenkaan?

(Normaalisti ovat joka toinen vloppu ja lomilla aika paljon, ja tykkään kyllä heistä, nyt en vaan jaksaisi yhtään mitään ja ketään)

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuutonta pyytää lapsia tulemaan jonain toisena viikonloppuna.Ja se että ikävöi vanhempiaan aina toisen luona,niin sillehän ei vaan voi mitään.Miksi olette eronneet ja satutatte lapsia näin?Miksi teitte lapsia kun kuitenkin ette yhdessä jaksaneet?Mun miehen lapset eivät enää käy ja luulen että se johtuu miehen exän tuntemuksista mua kohtaan.Tää on ainoa kokemukseni uusperhekuvioista,tosin meidän perheessä ei sellaista taida enää ollakaan.

Vierailija
122/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ette järjestänyt asiaa niin? Olet järjestänyt omasikin pois, mutta et vain ole viitsinyt tai miehesi ei ole viitsinyt hoitaa tätä hommaa fiksulla tavalla vaan sitten puhistaan synnytystuskista ja yhdestä ainoasta viikonlopusta koko elämässä...

Missäs ne lapset olivat edellisen viikonlopun? Ymmärsin jotenkin, että ovat teillä joka toinen viikonloppu ja että sen sijaan, että olisitte vaihtaneet viikonloppuja tai sopineet esim. miehen suvun kanssa, että lapset menevät sinne, päätit vain vedota raskauteen ja oikeuteen olla itsekäs lasketun ajan takia ja "pakottaa" se ex muuttamaan suunnitelmiaan.

Edelleen korostan, että sinulla on oikeus toivoa sitä viimeistä rauhallista viikonloppua pitkään aikaan. En vain käsitä, miksi et voinut järjestää sitä reilusti vaan miksi pitää heittäytyä pieneksi prinsessaksi ja vaatia muita taipumaan, kun ei itse ole viitsinyt hoitaa hommaa fiksusti. Myöhemmin ihmetellään, että miten se ex on noin joustamaton ja naama nyrpällään, kun ihan kohtuullisia pyydetään. Se kohtuullisuus menee molempiin suuntiin.Oletteko itse joustaneet viime hetkellä?

Ydinperheessä kasvaneena ja nyt ydinperheen äitinä en käsitä tuollaista marttyyriutta, jossa erotellaan lapsia ja annetaan ymmärtää niiden olevan taakka, vaikka ei mitään järjestelyjä viitsitä itse tehdä. On sietämättömän itsekästä vedota raskauteen viime hetkillä ja laittaa sillä varjolla muut joustamaan, kun näitä viikonloppuja olisi voinut vaihtaa ajat sitten, kun se la tuskin tuli tietoon juuri äsken.

Minäkin yhdyn tähän, että uusperheissä on aina ne itsekeskeisimmät aikuiset.

se ex tunkee ne lapset just lasketun ajan aikaan? Just niin itsekeskeistä kun vaan voi odottaa.

Sopimusta tai ainakin sen henkeä tulisi noudattaa siten, että ne lapset ovat pääasia. Mielestäni nyt vain on itsekästä äitipuolelta siirtää lasten ja isän tapaamista kuukauden päähän. Vain, koska ei huvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan hoitaa omansa ja jos sulla tulee lähtö niin hän on siinä tapauksessa omiensa kanssa kotona sun synnytyksen ajan. Helppoa eikö totta!

Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä. --Ap.

Jos hoitajaa ei ole niin sitten se mies hoitaa ne lapset. Ei niitä yksinkään voi jättää.

Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan? Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä.. --Ap.

yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.

Kyllä 17v. nuori on eri asia kuin kaksi pientä koululaista jaksamsen ja sohvalla röhnöttelyn kannalta. Vai onko 17v. nuori jatkuvasti lahkeessasi kiinni vaatimassa leikkimistä ja lattialla raskausmahalla konttaamista, epäilen.

Vierailija
124/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden miesten lasten äiti eli siis se exä ei edes tiedä koko asiasta mitään, että ap ei halua hänen ja miehensä kakaroita heille viikonlopuksi.

Häneltä ei ole edes kysytty koko asiasta, eikä hänelle puhuttu mitään asiasta. Ap vain täällä kiihkoilee ja haukku exää, että joutuu ottamaan kakakat, vaikka on omansa pannut pois.

Exä mistään mitään tietämättä on sopinut miehen kanssa, että isä hakee lapsensa sopimuksen mukaan viikonlopuksi. Ei ole exän tehtävä miettiä, haluaako ex-miehen nykyinen vaimo miehen lapsia nyt juuri tälle viikonlopulle. Hänen tehtävä ei ole soitella ja kysellä, että saako lapset tulla tänä viikonloppuna vai seuraavana tai tulevatko lainkaan.

Kyllä se on miehen tehtävä sopia ja jutella lasten äidin kanssa, tuleeko lapset vai ei. Turhaan te sitä exää haukutte kun se ei tiedä vielä koko asiasta mitään kun kukaan ei ole hoksannut sille sanoa, että lapsia ei haluta iskän luo nyt kun iskän uusi vaimo on raskaana.

Vierailija
125/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen lapsille reippaus ja itsenäisyys on tietysti kirosanoja, mutta kyllä normaali kouluikäinen osaa jo itse viihdyttää itseään (varsinkin kun lapsia on ilmeisesti ainakin kaksi), eikä todella vaadi huomiota ja hoivaa vuorokauden ympäri. Kouluikäinen osaa jopa tarvittaessa ruokkia itsensä, vaikka siihenhän nyt ei edes olisi tarvetta, kun lasten isä kerran on paikalla, vaikka AP haluaakin röhnöttää sohvalla eväänsä liikauttamatta. Mutta provohan tämä tietysti on, ei kukaan äiti, ei edes uusperheellinen AV-mamma, ole noin avuton ja tee omasta raskaudestaan noin suurta numeroa, että miehenkin pitää viimeisenä viikonloppuna keskittyä vain ja ainoastaan Raskaana Olevan Vaimonsa palvelemiseen.

Kyllä 17v. nuori on eri asia kuin kaksi pientä koululaista jaksamsen ja sohvalla röhnöttelyn kannalta. Vai onko 17v. nuori jatkuvasti lahkeessasi kiinni vaatimassa leikkimistä ja lattialla raskausmahalla konttaamista, epäilen.

Vierailija
126/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka kellä ois mitä, ihan sama se on mulle ja kivahan se on kun eron jälkeen löytyy uusi rakkaus, mutta anteeks vaan ku en tajuu, miksi siihen pitää alkaa tehdä lisää lapsia?! Kun lapsilla on muutenki vaikeeta ravata kahden kodin väliä ja totutella vanhempien eroon. Ja sit jo uutta vaavii pitäis ottaa kehiin ja uus isäpuoli saman katon alle. Surullinen olo lasten puolesta. Aikuisten itsekkyyden uhreja.

tästäkin kirjoituksesta paistaa läpi vanhemman omat tunteet exää ja sen nyxää ja yhteisiä lapsia kohtaan? Anteeksi vaan,mutta mun mielestä kaikki ansaitsee toisen mahdollisuuden enkä tota lasten muka kärsimystä(?siis kuka kärsii,mistä mitä hel...??)tajua ollenkaan? Ydinperheissäkin vanhemmat saattavat viedä lapset hoitoon saadakseen omaa aikaa toisilleen,miksi kaikki normijutut on niin kiellettyjä uusperheissä? Ja miksi niitä etälapsia pitää paapoa?

Jos omaat sisälukutaidon, niin eksä on kuollut. Eikä siis ole kuvioissa eksän nyksää ja liutaa lapsia. Satunpahan nyt vaan olemaan sitä mieltä, etten tajua uusperhekuvioita enkä itelle sellaista haluu. Harkinnassa on ollut, mutta olen lopettanut suhteen, koska en voisi tehdä omille lapsille sitä, että joutuvat uusperheeseen. Musta se on vanhemmista itsekästä, ku ei voida kasvattaa lapsia ensin ennenkuin muutetaan saman katon alle. Ajateltais lapsia ennen itseä.

Vierailija
127/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han voi pyytaa exalta joustoa teidan tilanteen takia, ei "natisti ilmoittaa". Nama ei ole mitaan ilmotusasioita. Joustetaan vaan puolin ja toisin.

Voisiko isa tavata lapsia vaikka perjantai-iltana tai viikonlopun aikana jossain muualla kuin kotonanne jotta lapset nakevat isansa? Ja kun synnytys on ohi ja jaat viela synnarille vauvan kanssa, ehka he voisivat viettaa paivan yhdessa ja tulla vaikka pikaisesti katsomaan uutta sisarusta?

Jos exalle ei viikonloppu sovi, voisiko miehen lapset menna miehen vanhemmille tai muille miehen sukulaisille?

Minusta on oikein etta synnyttava nainen saa kaiken mahdollisen huomion ja toiveensa toteutettua, ja sen orkestroinnin hoitaa mies. Mitaan syyllisyytta siita ei tarvitse tuntea.

Alaka valita naista palstahaahkoista.

Vierailija
128/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.

17v on kyllä ihan eri asia kuin pienet lapset =D.Röhnöttämisrauhaa ei ehkä pienten kanssa samalla tavalla jää.

Kokonaistilannehan tuossa ratkaisee, ehkää pitäisi miehen kanssa puhua asiasta? Mietin kyllä vähän niitä miehen lapsia, että miten kokevat sen, etteivät ole tervetulleita?

Vierailija
129/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUKAUDEN tapaamatta omia lapsiaan, kun uutta miestä ei syystä tai toisesta huvita olla lasten kanssa? Kyse niille lapsille ei ole viikonlopusta, kuten ap:n omilla lapsilla, vaan he ovat olleet jo kaksi viikkoa erossa isästä. Ja se on pikkukoululaiselle ihan kamalan pitkä aika.'

Minulta meni kaikki sympatia ap:tä kohtaan, kun tämä sanoi, ettei isä saa tavata lapsia edes ilman häntä. Minkälaisena sairaana hirviönä pidettäisiin miestä, joka sanoisi vaimolleen, ettei tämä saa kahden viikon erossa olon jälkeen tavata edes yksin lapsia?

Vierailija
130/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät miehet niin kamalasti välitä, vaikka eivät lapsia näekään kuukauteen. On aivan hullua alkaa vetää tähän jotain sukupuoliroolijuttuja isän ja äidin rooleista. Naiselle omat lapset on aina tärkeämpiä.

JA onahn tässäkin nyt miehellä tärkeämpää vaimo, joka on viimeisillään ja tarvitsee hellimista ja hoivaa. Synnyttävä nainen saa ja pitääkin saada kaikki helliminen kohdalleen ainutlaatuisena hetkenä. Miehellä on kyllä nyt tärkeämpää asioita miettiä kuin omat lapset. Ja onhan niillä miehen lapsilla äiti, hei haloo, ei ne lapset ole hunningolla vaan ÄITINSÄ LUONA. Ei ne siitä kärsi jos ovat turvassa hyvässä hoidossa oman äitinsä luona.

KUUKAUDEN tapaamatta omia lapsiaan, kun uutta miestä ei syystä tai toisesta huvita olla lasten kanssa? Kyse niille lapsille ei ole viikonlopusta, kuten ap:n omilla lapsilla, vaan he ovat olleet jo kaksi viikkoa erossa isästä. Ja se on pikkukoululaiselle ihan kamalan pitkä aika.'

Minulta meni kaikki sympatia ap:tä kohtaan, kun tämä sanoi, ettei isä saa tavata lapsia edes ilman häntä. Minkälaisena sairaana hirviönä pidettäisiin miestä, joka sanoisi vaimolleen, ettei tämä saa kahden viikon erossa olon jälkeen tavata edes yksin lapsia?

Vierailija
131/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät miehet niin kamalasti välitä, vaikka eivät lapsia näekään kuukauteen. On aivan hullua alkaa vetää tähän jotain sukupuoliroolijuttuja isän ja äidin rooleista. Naiselle omat lapset on aina tärkeämpiä.

JA onahn tässäkin nyt miehellä tärkeämpää vaimo, joka on viimeisillään ja tarvitsee hellimista ja hoivaa. Synnyttävä nainen saa ja pitääkin saada kaikki helliminen kohdalleen ainutlaatuisena hetkenä. Miehellä on kyllä nyt tärkeämpää asioita miettiä kuin omat lapset. Ja onhan niillä miehen lapsilla äiti, hei haloo, ei ne lapset ole hunningolla vaan ÄITINSÄ LUONA. Ei ne siitä kärsi jos ovat turvassa hyvässä hoidossa oman äitinsä luona.

yhtään, enkä missään tapauksessa ikinä haluaisi lapsia miehen kanssa, joka tuosta vaan voisi olla lapsistaan erossa kuukauden.

Oma mies on joskus viikonkin työmatkoilla, ja tiedän, miten kova ikävä lapsilla on isäänsä. Tuota en vapaaehtoisesti pidentäisi kuukauteen, en millään syyllä enkä selityksellä.

Vierailija
132/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen viesti aloittajalta. Teet niin kuin itse haluat. Et tarvitse muiden kuin miehesi suostumuksen asiaan.

Ihmettelen näitä jotka hakevat tukea päätöksilleen netistä. Vielä enemmän sitä kun mielipiteet joita saa eivät ole yhtenäisiä omansa kanssa alkaa satojen viestien puolustelu suma jossa toistetaan itseään.

(luin muutaman kymmenen ensimmäistä viestiä)

Vierailija
133/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulee teille vkonlopuksi. Isä puuhastelee ja vie heitä eripaikkoihin. Näin mamma saa levätä röhnöttää sohvalla.

Kiva muisto heillekkin että saavat olla kahden isän kanssa ilman niitä sisarpuolia.

Jos tulee lähtö niin lapset hoitoon joko äidilleen, Mille sukulaisille tai samaan mummolaan missä ne toiset

Koska raskaampahan on sitten kun vauva on syntynyt ja paljon isompia nurkassa. Voiko apn lapset jäädä sinne mummolaan?

Vierailija
134/134 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hankkii lapsia, ei voi aina olettaa että muut hoitavat. Ihan uskomattoman hassua tuo, että sun pitäisi saada levätä sohvalla viikonloppu :D Että kaikki lapset pitää viedä hoitoon, eli ovat SUN TIELLÄ.

Toivottavasti tuo johtuu vain hormooneista. Kuulostat todellakin prinsessalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän