Onko pakko jaksaa miehen alakouluikäisiä lapsia nyt?
lapsia (2 kpl) raskausviikolla 39+6, vai voinko nätisti ilmoittaa, että en ota heitä kotiini sinä viikonloppuna kun mulla on laskettu aika? Olen ollut tosi väsynyt, vähän väliä supistelee ja kyllähän se synnärille lähtökin voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Omatkin lapseni ovat ton viikonlopun mummolassa hoidossa.
Oonko ihan hirveä äitipuoli, jos sovin, että eivät sinä viikonloppuna tule meille ollenkaan?
(Normaalisti ovat joka toinen vloppu ja lomilla aika paljon, ja tykkään kyllä heistä, nyt en vaan jaksaisi yhtään mitään ja ketään)
Kommentit (134)
niin miehen lapset eikä kukaan muukaan kakara tule lähellekään meidän asuntoa. Mihin ne mukulat sitten laitetaan, kun pitääkin lähteä synnyttämään? Varmaan voi sopia asiat niin, etteivät lapset sinä viikonloppuna tule käymään.
koska uusi voi mahdollisesti syntyä viikonloppuna? Voin sanoa että harvassa on. Ihme kyllä tätä vaaditaan miehiltä ja niiden ex-suhteen lapsilta ja siihen jopa kannustetaan...
kun saa uusia ja parempia. Rajansa kai silläkin on, kuinka montaa lasta mies jaksaa rakastaa.
kun saa uusia ja parempia. Rajansa kai silläkin on, kuinka montaa lasta mies jaksaa rakastaa.
se ole miehen itsensä päätettävissä.
koska uusi voi mahdollisesti syntyä viikonloppuna? Voin sanoa että harvassa on. Ihme kyllä tätä vaaditaan miehiltä ja niiden ex-suhteen lapsilta ja siihen jopa kannustetaan...
laittoi omat lapsensa mummolaan,mikä sun ongelma on?
kun yhteisiä muksuja odotin, vaikak miehen lapsi kotonaan olikin. Tädille vietiin sairaalaan mennessä, aika simppeliä ja pitäisi onnistua kahdelta aikuiselta.
piikojaan ja eivät ole välittäneet niistä äpärälapsistaan.
Miksi ihan oikeasti miehen pitäisi jaksaa hoitaa sitten entisiä lapsiaan. Eikö exä muka jaksa hoitaa omia lapsiaan yksin, vai? Miksi miehen pitää vielä uudessa liitossa huolehtia entisen akkansa hyvinvoinnista ja hoitaa näitä lapsia joka toinen viikonloppu.
En ymmärrä ihan oikeasti.
se ole miehen itsensä päätettävissä.
Antoi kyllä aika selkeän kuvan uusperheen äideistä. Yritän kaivaa esille niiden ketjujen linkit. Oli aika mieltä avartavia ketjuja.
En tiedä miten naiivi täytyy olla, että luulee, että KAIKKI äitipuolet on tuollaisia. Eihän nuo kirjoitukset anna mitään muuta KUVAA kuin millaisia ihmisiä juuri niiden tekstien kirjoittajat ovat!
laittoi omat lapsensa mummolaan,mikä sun ongelma on?
että oikeassa perheessä toimitaan? Pannaan edelliset aina pihalle, kun väännetään uusia?
Se haluaa vain vaikeuttaa teidän elämää ja työntää kakarat teille juuri tuona viikonloppuna, eikä halua joustaa. Sanot miehelle, että nyt tuli loppu siitä pompottamisesta ja soittaa ex-eukolleen, että lapset eivät nyt vain tule ja piste.
Pankaa rajat, sillä katkerat exät muuten sekoittavat tahallaan teidän elämän kun ovat kateellisia miehensä uudesta onnesta.
Tsemppiä sulle ap ja pysy lujana sitä exää vastaan. Älä anna periksi.
Näin ne nyxät rakastaa niitä miehen lapsia <a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1557493/paastakseni_…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1557493/paastakseni_…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1557493/paastakseni_…;
Ja sulla on jotain näyttöä, että ap on tuohon ketjuun kirjoittanut?
Muutenhan tällä linkillä tässä ketjussa ei ole mitään tekemistä minkään asian kanssa.
En edelleenkään keksi syytä miksi lapset eivät voisi
Hän varmaan hoitaa omansa ja jos sulla tulee lähtö niin hän on siinä tapauksessa omiensa kanssa kotona sun synnytyksen ajan. Helppoa eikö totta!
Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä. --Ap.
Jos hoitajaa ei ole niin sitten se mies hoitaa ne lapset. Ei niitä yksinkään voi jättää.
Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan? Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä.. --Ap.
yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.
No en todellakaan ole tollo. Synnytys käynnistetään maanantaina, nyt on kyse tosta yhdestä ainoasta viikonlopusta... Huoohh. Se on helppo arvostella, kun ei viitsi lukea koko ketjua. ---Ap.
tavata isäänsä. sorry
juuri sinä viikonloppuna, kun oli suunnitellut...
En edelleenkään keksi syytä, miksi exä ei voisi yhtä viikonloppua joustaa, kun viimeisillään raskaana oleva nyxä nätisti kysyy. Nyxän omatkin lapset ovat poissa kotoa, joten tässä ei suosita ketään lapsista toisten kustannuksella.
Lapset voivat vallan mainiosti viettää mukavan viikonlopun kotonaankin, vai onko se joku kidutuskammio? Ja nähdä isäänsä ja uutta sisarustaan seuraavana viikonloppuna.
kun exällä on muutakin kuin pallo jalassa
No miten luulet, että oikeassa perheessä toimitaan? Pannaan edelliset aina pihalle, kun väännetään uusia?
esimerkiksi mummolaan silloin, kun synnytys on hollilla. Ai niin mutta sinulla ei ilmeisesti ole ketään, jolta pyytää apua, koska olet tuollainen paskapää inttäjä...
niin mihin ajattelit oman lapsesi piilottaa väsymyksyltä, synnytykseltä ja supisteluilta?
on synnyttänyt ilman miestään? Vai onko kaikilla mies jäänyt kotiin vanhempien lasten kanssa synnytyksen ajaksi?
Täällä palstalla on aivan sairasta touhua. Fiksu eksä kysyisi, milloin laskettu aika ja sanoisi, että ei tuo lapsia silloin teille. Näin toimii tervejärkinen ihminen.
..suhteellisuudentajuton, joustamaton ja epäinhimillinen ihminen.
56 taitaa olla katkera nyxä kun exällä on muutakin kuin pallo jalassa
Kyllä minä elän yhä sen saman siipan kanssa avioliitossa, jonka kanssa 21 vuotta sitten naimisiin menin.
Kysehän on viikonloppujen vaihtamisesta. Ap voi oikein hyvin vaihtaa sitä viikonloppua ja korvata avun myöhemmin.
Sitä paitsi puhut veikeästi itsesi kanssa ristiin. Ensin vetoat LASTEN OIKEUTEEN tavata isänsä, mutta nyt jo rehellisemmin myönsit, että suurin seikka tässä sinusta koskee haluasi olla vapaalla lapsista.
Hah...
Ja tämä ketju on taas vähään aikaan "komein" osoitus av-mammojen empatiakyvystä! Joskus mietin, että olisiko etäisesti edes mahdollista, että sattuisin tuntemaan livenä jonkun tällaisen ihmisen, joka tällaisia mielipiteitä tänne latelee....Ja päädyn onnekseni ajattelemaan, etten varmaankaan tunne.