Onko pakko jaksaa miehen alakouluikäisiä lapsia nyt?
lapsia (2 kpl) raskausviikolla 39+6, vai voinko nätisti ilmoittaa, että en ota heitä kotiini sinä viikonloppuna kun mulla on laskettu aika? Olen ollut tosi väsynyt, vähän väliä supistelee ja kyllähän se synnärille lähtökin voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Omatkin lapseni ovat ton viikonlopun mummolassa hoidossa.
Oonko ihan hirveä äitipuoli, jos sovin, että eivät sinä viikonloppuna tule meille ollenkaan?
(Normaalisti ovat joka toinen vloppu ja lomilla aika paljon, ja tykkään kyllä heistä, nyt en vaan jaksaisi yhtään mitään ja ketään)
Kommentit (134)
varmaan teidän välinen asia, mitä teette. Eli juttele miehellesi.
Hän varmaan hoitaa omansa ja jos sulla tulee lähtö niin hän on siinä tapauksessa omiensa kanssa kotona sun synnytyksen ajan. Helppoa eikö totta!
Miksei sun mies hoida sun lapsia?
Näin meillä toimittaisiin. Mies veisi lapset päiväksi Huimalaan ja minä lepäisin ja seuraavana päivänä museoon ja minä lepäisin.
Tulevat sitten sairaalaan ihastelemaan uutta tulokasta. :) Mukavaa loppuraskautta!
Hän varmaan hoitaa omansa ja jos sulla tulee lähtö niin hän on siinä tapauksessa omiensa kanssa kotona sun synnytyksen ajan. Helppoa eikö totta!
Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä.
--Ap.
Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä.
--Ap.
Joskus vaan tulee tilanteita jotka täytyy luovia eri tavalla mitä alunperin suunnitteli. Ei siitä elämä mene millään tavalla pilalle. Usko pois =)
Hänhän se isä on.
Toki hän on niiden lasten isä, ja hän niiden kanssa enemmän touhuaa silloin kun ovat täällä, mutta pointtini tässä oli, että en haluaisia tänne noita lapsia ollenkaan sinä viikonloppuna kun mulla on LA, vaan haluaisin voida vapaasti levätä röhnöttää sohvalla ja nukkua ja mikäli supistaa, niin ravata vessassa ja "kipuilla" rauhassa. Haluaisin siis, että kodissamme ei olisi ollenkaan lapsia tuona viikonloppuna, omatkin lapseni ovat mummolassa tuolloin.
Mun synnytys käynnistetään sinä maanantaina raskausviikolla 40+2, jos ei synny itsestään ennen sitä. Lisättäköön vielä, että riskiraskaus menossa.
--Ap.
--Ap.
Jos hoitajaa ei ole niin sitten se mies hoitaa ne lapset. Ei niitä yksinkään voi jättää.
--Ap.
Joskus vaan tulee tilanteita jotka täytyy luovia eri tavalla mitä alunperin suunnitteli. Ei siitä elämä mene millään tavalla pilalle. Usko pois =)
Mutta mies ei jäisi pois mistään hinnasta, ja minäkin hänet sinne haluan, että tota ei kyllä meidän perheessä tule ikimaailmassa tapahtumaan, että lähden synnärille yksin. ;))
--Ap.
lapsia (2 kpl) raskausviikolla 39+6, vai voinko nätisti ilmoittaa, että en ota heitä kotiini sinä viikonloppuna kun mulla on laskettu aika? Olen ollut tosi väsynyt, vähän väliä supistelee ja kyllähän se synnärille lähtökin voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.
Omatkin lapseni ovat ton viikonlopun mummolassa hoidossa.
Oonko ihan hirveä äitipuoli, jos sovin, että eivät sinä viikonloppuna tule meille ollenkaan?
(Normaalisti ovat joka toinen vloppu ja lomilla aika paljon, ja tykkään kyllä heistä, nyt en vaan jaksaisi yhtään mitään ja ketään)
--Ap.
Jos hoitajaa ei ole niin sitten se mies hoitaa ne lapset. Ei niitä yksinkään voi jättää.
Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan?
Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä..
--Ap.
Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä. --Ap.
Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan? Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä.. --Ap.
yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.
Miksei sun mies hoida sun lapsia?
Näin meillä toimittaisiin. Mies veisi lapset päiväksi Huimalaan ja minä lepäisin ja seuraavana päivänä museoon ja minä lepäisin.
Sanoinko jossain, ettei mun mies hoida lapsia?
Kyse on nyt siitä, että en haluaisi heitä ollenkaan sinä viikonloppuna tänne, kyse ei oo siitä, että mun täytyisi keksiä virikkeitä ja kokata ja muuta, vaan tosiaankin haluaisin levätä ihan rauhassa kotosalla sen koko viikonlopun. :)
---Ap.
tästä se siis alkaa.
Toisaalta voi miesparkaakin. Tästä se miehen pompottaminen alkaa.
Uusioperheet on kyllä perseestä. Pitäis lailla kieltää.
Tottakai sovitte miehen kanssa, että lepäätte ja hoidatte toisianne (jos lapsi ei satu syntymään ennen kuin 40+2) viimeisen kahden keskisen viikonlopun.
Meillä oli miehen lapsi sinä viikonloppuna, kun yhteinen syntyi. Taisi poika pelästyä. Olin menossa suihkuun, kun lapsivedet meni ja samantein alkoi rajut supistukset tauotta. Ähisin ja puhisin, kun 15-vuotias poika tuijotti pesuhuoneen ovella kauhistuneena, kun tuli katsomaan, mitä meteliä tulee...:)
Omat lapsesikin olet ulkoistanut mummolaan, ja hyvästä syystä. Joten nyt vaan soitat tai vielä parempi, että panet miehesi soittamaan ja sopimaan asiasta.
Jos sulla ja miehelläsi (juu, se on miehenkin oikeus olla läsnä, kun lapsi syntyy) on synnärille lähtö edessä, niin totta kai tuollaisista asioista voidaan sopia. Kyse ei siis ole mukavuudenhalusta.
Ja ihan turhaa jonkun idiootin av-yhärin mussuttaa, että elämä muuttaa olosuhteita... sama ei selvästi näytä hänen mielestään koskevan sitä exää! Miksi vain ap:n pitää joustaa millä hinnalla hyvänsä, miksei myös sen exän?
Oikeasti uskon, ettei ap:n miehen exälle ole tuo edes mikään ongelma, kaipa hän nyt järkipuhetta ymmärtää. Täällä av:lla vaan tuppaa olemaan kommentoimassa välillä ihan idioottimaista sakkia, jolle päätavoite on päästä haukkumaan aloitusten tekijät.
Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä. --Ap.
Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan? Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä.. --Ap.
yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.
No en todellakaan ole tollo. Synnytys käynnistetään maanantaina, nyt on kyse tosta yhdestä ainoasta viikonlopusta... Huoohh. Se on helppo arvostella, kun ei viitsi lukea koko ketjua.
---Ap.
Tsemppiä ap, parempi olisi jo miehesi lapset myös olisivat poissa kun LA on, TIETTY! Ihme pahveja palstalla, miettikää omasta puolestanne miten "kivaa" on jos (riski)rakaudessa mies ei pääsisi edes saattamaan synnärille!
Mulla sama kuvio menossa paitsi ei uusioperhettä ja todellakin sekä mun miehen että mun sukulaiset hälytysvalmiudessa. Huomee käynnistykseen, yikes. Tsemiä sulle!
No en todellakaan ole tollo. Synnytys käynnistetään maanantaina, nyt on kyse tosta yhdestä ainoasta viikonlopusta... Huoohh. Se on helppo arvostella, kun ei viitsi lukea koko ketjua. ---Ap.
tavata isäänsä. sorry
Hänhän se isä on.