Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko jaksaa miehen alakouluikäisiä lapsia nyt?

Vierailija
15.02.2012 |

lapsia (2 kpl) raskausviikolla 39+6, vai voinko nätisti ilmoittaa, että en ota heitä kotiini sinä viikonloppuna kun mulla on laskettu aika? Olen ollut tosi väsynyt, vähän väliä supistelee ja kyllähän se synnärille lähtökin voi tulla ihan hetkenä minä hyvänsä.

Omatkin lapseni ovat ton viikonlopun mummolassa hoidossa.

Oonko ihan hirveä äitipuoli, jos sovin, että eivät sinä viikonloppuna tule meille ollenkaan?

(Normaalisti ovat joka toinen vloppu ja lomilla aika paljon, ja tykkään kyllä heistä, nyt en vaan jaksaisi yhtään mitään ja ketään)

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosiaan enää pikkunen matka tohon H-hetkeen ja nyt jo supistelee välillä ihan kunnolla.

En myöskään haluaisi, että 7-vuotias on paikalla, kun oon kovissa supistuksissa, koska sen ikäinen ei asiaa vielä tajua. :)

Plus että jos lähtö tulee, niin kamalaa kikkailua sitten soitella miehen exää tänne noutamaan niitä lapsia tai mummoa paikalle jos on vaikka yö tms.

---Ap.

Vierailija
22/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosiaan enää pikkunen matka tohon H-hetkeen ja nyt jo supistelee välillä ihan kunnolla. En myöskään haluaisi, että 7-vuotias on paikalla, kun oon kovissa supistuksissa, koska sen ikäinen ei asiaa vielä tajua. :) Plus että jos lähtö tulee, niin kamalaa kikkailua sitten soitella miehen exää tänne noutamaan niitä lapsia tai mummoa paikalle jos on vaikka yö tms. ---Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan hoitaa omansa ja jos sulla tulee lähtö niin hän on siinä tapauksessa omiensa kanssa kotona sun synnytyksen ajan. Helppoa eikö totta!

Mitäh? Meinaat, että mun mies jäisi tänne lastensa kanssa kun minä lähden synnyttämään hänen ja minun yhteistä lasta? No ei todellakaan, kyllä mies tulee mukaan synnytykseen, ihan niin kuin on ollut mukana noiden kahden aiemmankin lapsensa synnytyksessä. --Ap.

Jos hoitajaa ei ole niin sitten se mies hoitaa ne lapset. Ei niitä yksinkään voi jättää.

Pidätkö minua ihan idioottina? Ei tietenkään niitä lapsia jätetä yksin, hoitajia kyllä löytyy. Alunperin on sovittu, että lasten äiti hakee ne pois täältä jos synnytys alkaa... Mutta sä et tainnut lukea alkuperäistä avausta lainkaan? Kyse on siis siitä, että en halua lapsia kotiini ollenkaan sinä yhtenä viikonloppuna mun elämässä.. --Ap.

yliaikaiseksi, viikkotolkullako ne meinaat pois pitää? Sinäkö et voi röhnöttää omalla sohvallasi jos miehesi pienet lapset ovat teillä? Kas kummaa kun minä voin tehdä sitä, vaikka miehen 17v lapsi on meillä, ihan koko ajan.

No en todellakaan ole tollo. Synnytys käynnistetään maanantaina, nyt on kyse tosta yhdestä ainoasta viikonlopusta... Huoohh. Se on helppo arvostella, kun ei viitsi lukea koko ketjua. ---Ap.

tavata isäänsä. sorry

Mitään tässä alkaa keksimään. :D Hassu olet. :D

---Ap.

Vierailija
24/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyxät. Nyt on kyse lapsien oikeudesta nähdä isäänsä. Jos äitipuoli alkaa keksiä kaikkia syitä, että lapset ei voi tulla nyt ja tällöin. ei kyse ole siitä, että exä ei joustaisi. Vaan se, että lapsilla ei ole oikeutta nähdä isäänsä uuden äitipuolen takia.

Ikävää lapsille kun joutuu selittämään, että isäviikonloppu peruuntuu kun iskän uus on raskaana. Sitten pitää selittää, että taas peruuntuu kun iskän uus on väsynyt.- Sitten perutaan kun iskän uus ei enää halua niitä sinne kun heillä on jo lapsia tarpeeksi jne...

Näin se kuvio menee. Kyse ei ole siis exästä vaan siitä, että lapset ei saa tavata isäänsä äitipuolen halujen takia. Niin ja isä ei saa tavata omia lapsiaan.

Omat lapsesikin olet ulkoistanut mummolaan, ja hyvästä syystä. Joten nyt vaan soitat tai vielä parempi, että panet miehesi soittamaan ja sopimaan asiasta.

Jos sulla ja miehelläsi (juu, se on miehenkin oikeus olla läsnä, kun lapsi syntyy) on synnärille lähtö edessä, niin totta kai tuollaisista asioista voidaan sopia. Kyse ei siis ole mukavuudenhalusta.

Ja ihan turhaa jonkun idiootin av-yhärin mussuttaa, että elämä muuttaa olosuhteita... sama ei selvästi näytä hänen mielestään koskevan sitä exää! Miksi vain ap:n pitää joustaa millä hinnalla hyvänsä, miksei myös sen exän?

Oikeasti uskon, ettei ap:n miehen exälle ole tuo edes mikään ongelma, kaipa hän nyt järkipuhetta ymmärtää. Täällä av:lla vaan tuppaa olemaan kommentoimassa välillä ihan idioottimaista sakkia, jolle päätavoite on päästä haukkumaan aloitusten tekijät.

Vierailija
25/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, parempi olisi jo miehesi lapset myös olisivat poissa kun LA on, TIETTY! Ihme pahveja palstalla, miettikää omasta puolestanne miten "kivaa" on jos (riski)rakaudessa mies ei pääsisi edes saattamaan synnärille!

Mulla sama kuvio menossa paitsi ei uusioperhettä ja todellakin sekä mun miehen että mun sukulaiset hälytysvalmiudessa. Huomee käynnistykseen, yikes. Tsemiä sulle!

Meillä on tää uusioperhe ja tilanteet muuttuu välillä vähän joka suuntaan ja luovia täytyy monella tapaa, ollaan eletty näin jo vuosia ja tullaan kaikki ihan hyvin toimeen keskenämme. Tää raskaus ja synnytys nyt vaan on sen verran ainutkertainen kokemus ja tapahtuma, että mielestäni tässä voidaan äitipuolellekin sallia vähän erivapauksia. :D Arvasin kyllä, että AV-asiantuntijoilta tulee paskaa niskaan, jotenkin kuulostaa katkerilta yksinhuoltajilta noi haukkujat. Onhan se ikävää, kun kaikki isät ei tapaa lapsiaan edes sitä neljää päivää kuukaudessa... Huoohh.

Mutta sulle kanssa tsemppiä käynnistykseen ja synnytykseen!! Mä toivon, että tällä kertaa mulla syntyisi lapsi spontaanisti, kaksi rankkaa käynnistystä takana edellisissä raskauksissa.

Kaikkea hyvää sinne!!

---Ap.

Vierailija
26/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetäisin kyllä kilarit jos mies makaisi viikonlopun sohvalla ja sanoisi ettei jaksa kipeän selän vuoksi katella minun lapsiani. Saisi kyllä kuulla kunniansa:kyseessä on OMAT LAPSET. Ei kiinnosta pätkääkään haluaako joku muu niitä tavata vai ei.

Vierailija
27/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies tulee synnytykseen.

Olet ap avan oikeassa!

Vierailija
28/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt maailmaa kaada, jos lapsilla jää yksi viikonloppu väliin, kun syykin on noin hyvä! Eiköhän sitä voi äitikin olla itsekäs tuon verran. Keskitytte miehen kanssa vaan tulevaan vauvaan ja sinun vointiisi! Jos olette yöllä tositoimissa, niin jaksaahan mieskin valvoa paremmin, jos ootte saanut ottaa ihan rauhassa koko viikonlopun.

Vierailija
29/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyxät. Nyt on kyse lapsien oikeudesta nähdä isäänsä. Jos äitipuoli alkaa keksiä kaikkia syitä, että lapset ei voi tulla nyt ja tällöin. ei kyse ole siitä, että exä ei joustaisi. Vaan se, että lapsilla ei ole oikeutta nähdä isäänsä uuden äitipuolen takia.

Ikävää lapsille kun joutuu selittämään, että isäviikonloppu peruuntuu kun iskän uus on raskaana. Sitten pitää selittää, että taas peruuntuu kun iskän uus on väsynyt.- Sitten perutaan kun iskän uus ei enää halua niitä sinne kun heillä on jo lapsia tarpeeksi jne...

Näin se kuvio menee. Kyse ei ole siis exästä vaan siitä, että lapset ei saa tavata isäänsä äitipuolen halujen takia. Niin ja isä ei saa tavata omia lapsiaan.

Omat lapsesikin olet ulkoistanut mummolaan, ja hyvästä syystä. Joten nyt vaan soitat tai vielä parempi, että panet miehesi soittamaan ja sopimaan asiasta.

Jos sulla ja miehelläsi (juu, se on miehenkin oikeus olla läsnä, kun lapsi syntyy) on synnärille lähtö edessä, niin totta kai tuollaisista asioista voidaan sopia. Kyse ei siis ole mukavuudenhalusta.

Ja ihan turhaa jonkun idiootin av-yhärin mussuttaa, että elämä muuttaa olosuhteita... sama ei selvästi näytä hänen mielestään koskevan sitä exää! Miksi vain ap:n pitää joustaa millä hinnalla hyvänsä, miksei myös sen exän?

Oikeasti uskon, ettei ap:n miehen exälle ole tuo edes mikään ongelma, kaipa hän nyt järkipuhetta ymmärtää. Täällä av:lla vaan tuppaa olemaan kommentoimassa välillä ihan idioottimaista sakkia, jolle päätavoite on päästä haukkumaan aloitusten tekijät.

Siis mun mies oli SAMOILLA LINJOILLA MUN KANSSA, mä en ole estänyt häntä koskaan tapaamasta lapsiaan. Hän itse oli sitä mieltä, että soittaa lastensa äidille ja ilmoittaa, että ottaa lapset jonain toisena viikonloppuna. Tässä ei ole kyse vain pahan äitipuolen haluista, vaan alunperin kun ilmaisin tän toiveen, mun mies sanoi, että ilman muuta.

Mä hain tässä nyt lähinnä sitä, että mitenköhän tuo lasten äiti suhtautuu...

Kaikki äitipuolet eivät todellakaan ole pahoja, omistushaluisia mulkkuja. Joidenkin voi olla vaikeaa uskoa, että mä ihan oikeasti pidän niistä lapsista, ne on olleet mukana kuviossa ja vuosia, ihan niin kuin minunkin lapseni ovat mukana mieheni elämässä...

---Ap.

Vierailija
30/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen muutamalta tutulta kuullut tämän kuvion. Mies löytää uuden ihanan rakkauden. Haluaa tavata toki lapsiaan ja eihän ero tule lapsista vaan vaimosta.

Sitten aletaan puuhata sitä yhteistä lasta ja melkein aina väistämättä alkaa tulla näitä viikonloppuja, ettei miehen lapset voikaan tulla.Kun äitipuoli oksentaa, synnyttää, äitipuolella on peräpukamat ja ei jaksa ja lopulta ei halua.

Niin sitten lapset jää ihmettelemään, että miten se menikään. Isi halusi erota äidistä kun ei rakastanut äitiä enää, Mutta ei silti kuulemma halunnut erota lapsista. Ja käytännössä lapset ei enää tapaa isiä kun on se uusi vauva ja uudella vaimolla väsyttää ja tilaakin on niin vähän ja elatusmaksutkin on liian suuret.

Niin surullisen tuttu kuvio.

Vierailija
31/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pysynyt sen edellisen ukkos kanssa yhdessä.

Vierailija
32/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilassa, ex ilmotti ettei ota lastaan vkonlopuksi, koska nyx voi synnyttää milloin tahansa ..

Vierailija
33/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin se tilanne että ex-mieheni nykyinen vaimo synnyttää keväällä... Yhteiset lapsemme odottavat uutta veljeään todella kovin ja itsekin olen onnellinen ex-mieheni uudesta suhteesta... Mieleeni ei ei edes tulisi että laittaisin tytöt väkipakolla isälleen jos he haluavat olla rauhassa loppuraskauden aikana. Lapset kyllä ymmärtävät kun asian heille (heidän ikänsä suomalla tavalla) kertoo.

Nyt vain tosiaan luuri käteen ja puhutte asiasta.. toki siitä olisi voinut jo aijemmin puhua ja sopia, koska nuo viikonlopputapaamiset kuitenkin ilmeisesti ovat normaalisti hoidettu hyvin, ilman tappelua.

Toivottavasti pääsette yhtisymmärrykseen asiassa ja paljon ONNEA uudesta tulevasta perheenjäsenestä

Vierailija
34/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta on aivan turha hakes ymmärrystä!

Katsos, ap, täällä kun on vain täydellisiä äitejä, jotka rakastavat koko maailmaa ja uhraavat aina oman edun/mukavuuden/mielenterveyden ja kaiken lasten vuoksi.. oli ne sitten omia, miehen tai lapsia ylipäättän.

Tosin, vaikka täydellisiä ovatkin, niin empatiakyky on harvinaisen vähässä. Se kuuluu katsos yhdeksi av-mamman luonteenpiirteeksi. Tuskin kovin moni näistä kommentoijista osaa asettua sinun asemaasi ja miettiä, miltä itsestä tuntuisi jos olisi lähdössä synnyttämään ja täytysi stressata tuollaisia asioita. Ainiin, näiden mammojen raskaudetkinhan ovat olleet täydellisiä loppuun saakka: ei ole ollut stressejä, ei hormonimyrkyjä, ei lisääntynyyttä turvallisuuden halua, eikä muutakaan.. tuskin edes raskauskiloja tullut.

Tällä palstalla äitipuolet ovat btw pannassa koska av-mammoilla on täydellisyydestään huolimatta toinen pieni pahe: he eivät näe ollenkaan harmaan sävyjä. Uusperheet ja äitipuolet ovat helvetistä näes! Itseasiassa av-mammathan ovat yrittäneet saada tälle palstalle käyttökiellon juuri muille kuin täydellisen ydinperheen äideille.. ainiin, mutta hups, sittenhän ei voisikaan nimettömänä haukkua ja arvostella toisia..!!

Tsemppiä loppuraskauteen ja uusperheäitinä oloon!!!

Vierailija
35/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen muutamalta tutulta kuullut tämän kuvion. Mies löytää uuden ihanan rakkauden. Haluaa tavata toki lapsiaan ja eihän ero tule lapsista vaan vaimosta. Sitten aletaan puuhata sitä yhteistä lasta ja melkein aina väistämättä alkaa tulla näitä viikonloppuja, ettei miehen lapset voikaan tulla.Kun äitipuoli oksentaa, synnyttää, äitipuolella on peräpukamat ja ei jaksa ja lopulta ei halua. Niin sitten lapset jää ihmettelemään, että miten se menikään. Isi halusi erota äidistä kun ei rakastanut äitiä enää, Mutta ei silti kuulemma halunnut erota lapsista. Ja käytännössä lapset ei enää tapaa isiä kun on se uusi vauva ja uudella vaimolla väsyttää ja tilaakin on niin vähän ja elatusmaksutkin on liian suuret. Niin surullisen tuttu kuvio.

Etkä ollut ainoa tässä ketjussa. Ap:han nimenomaan selittää monin tavoin, miten asiat heillä sujuvat mainiosti, ja hän oikeasti tykkää miehensä lapsista. Asiat siis mallillaan kaikin puolin.

Ja nyt kun ap haluais tämän yhden viikonlopun mielestäni aika hyvästä syystä vapaaksi, niin sitten hänet leimataan itsekkääksi kusipääksi! Hei oikeasti, miettikää nyt vähän! Eihän kyse ole siitä, etteikö ap jaksaisi/pystyisi/kykenisi lasten kanssa olemaan, totta helvetissä pystyisi. Nyt hänellä vain sattuu olemaan ihan hyvä syy esittää tällainen toive. Ja mikäli lasten oma äiti on edes jotakuinkin selväjärkinen ja yhteistyökykyinen, hän tajuaa asian samoin tein.

Mikä tässä oli niin pahaa, kertokaa kun en ymmärrä?

Vierailija
36/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa uusia ja parempia. Rajansa kai silläkin on, kuinka montaa lasta mies jaksaa rakastaa.

Vierailija
37/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei hoida asiaa näiden lasten äidin kanssa? Vai haluaako mies lapsensa teille vaikka toiset lapset joka tapauksessa menevät viikonlopuksi muualle hoitoon, että saat levätä. Pitäisi keskustella vähän enemmän sen oman miehen kanssa ja kirjoittaa vähemmän täällä. Luulisi miehenkin ymmärtävän asian, kun rautalangasta vääntää.

Vierailija
38/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se puheliemlal soittaminen niin hankalaa

Juu onhan se, mutta ei onneksi yhtä hankalaa kuin oikeinkirjoitus!

Vierailija
39/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjua, missä nämä nyxät päästeli höyryjään. Pari, kolme sivua tekstejä, missä haukuttiin miehen kakarat ja selitettiin,kuinka niitä vihataan ja inhotaan ja kuinka niitä ällötään ja halutaan niistä eroon.

Antoi kyllä aika selkeän kuvan uusperheen äideistä. Yritän kaivaa esille niiden ketjujen linkit. Oli aika mieltä avartavia ketjuja.

Tältä palstalta on aivan turha hakes ymmärrystä!

Katsos, ap, täällä kun on vain täydellisiä äitejä, jotka rakastavat koko maailmaa ja uhraavat aina oman edun/mukavuuden/mielenterveyden ja kaiken lasten vuoksi.. oli ne sitten omia, miehen tai lapsia ylipäättän.

Tosin, vaikka täydellisiä ovatkin, niin empatiakyky on harvinaisen vähässä. Se kuuluu katsos yhdeksi av-mamman luonteenpiirteeksi. Tuskin kovin moni näistä kommentoijista osaa asettua sinun asemaasi ja miettiä, miltä itsestä tuntuisi jos olisi lähdössä synnyttämään ja täytysi stressata tuollaisia asioita. Ainiin, näiden mammojen raskaudetkinhan ovat olleet täydellisiä loppuun saakka: ei ole ollut stressejä, ei hormonimyrkyjä, ei lisääntynyyttä turvallisuuden halua, eikä muutakaan.. tuskin edes raskauskiloja tullut.

Tällä palstalla äitipuolet ovat btw pannassa koska av-mammoilla on täydellisyydestään huolimatta toinen pieni pahe: he eivät näe ollenkaan harmaan sävyjä. Uusperheet ja äitipuolet ovat helvetistä näes! Itseasiassa av-mammathan ovat yrittäneet saada tälle palstalle käyttökiellon juuri muille kuin täydellisen ydinperheen äideille.. ainiin, mutta hups, sittenhän ei voisikaan nimettömänä haukkua ja arvostella toisia..!!

Tsemppiä loppuraskauteen ja uusperheäitinä oloon!!!

Vierailija
40/134 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen muutamalta tutulta kuullut tämän kuvion. Mies löytää uuden ihanan rakkauden. Haluaa tavata toki lapsiaan ja eihän ero tule lapsista vaan vaimosta.

Sitten aletaan puuhata sitä yhteistä lasta ja melkein aina väistämättä alkaa tulla näitä viikonloppuja, ettei miehen lapset voikaan tulla.Kun äitipuoli oksentaa, synnyttää, äitipuolella on peräpukamat ja ei jaksa ja lopulta ei halua.

Niin sitten lapset jää ihmettelemään, että miten se menikään. Isi halusi erota äidistä kun ei rakastanut äitiä enää, Mutta ei silti kuulemma halunnut erota lapsista. Ja käytännössä lapset ei enää tapaa isiä kun on se uusi vauva ja uudella vaimolla väsyttää ja tilaakin on niin vähän ja elatusmaksutkin on liian suuret.

Niin surullisen tuttu kuvio.

väärin,putsaa korvas hyvä nainen! Tottakai ap saat levätä OMASSA KODISSASI niin kuin parhaaksi näet.Hyvää jatkoa sulle ja onnea synnytykseen:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi