Miehelläni oli pitkän avioliittonsa aikana sivusuhteita
ja puhuu näistä naisista todella kylmään sävyyn, vaikka on tunteikkaimpia tuntemiani ihmisiä. Jokainen suhteista loppui siihen, että nainen halusi enemmän kuin mieheni (pisin suhde kesti melkein 3vuotta), muutama suhde loppui siihen, että nämä naiset ottivat avioeron ja mieheni ei ja kostoksi nämä naiset käräyttivät mieheni hänen vaimolleen. Vaimo halusi aina jatkaa, vaikka suhde oli mitä oli. Hän sanoo, että kolmeen naiseen hän oli ihastunut ja parista muusta hän vain "piti". Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D
Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D
Teitä vedätetään 6-0.
Kommentit (110)
uusille tavoille. Kohta ukkos nauraa jonku muun kaa sinusta ja sun rehellisyydestä!
Meillä on kaikki avointa. Puhelimet, s-postit, emme käy missään juhlissa tms. yksin, tämä toimii hyvin näin.
Mieheni sanaa ettei olisi ikinä ennen pystynyt elämään näin kenenkään muun naisen kanssa, mutta haluaa tehdä kaikkensa meidän eteen.
Meillä on kaikki avointa. Puhelimet, s-postit, emme käy missään juhlissa tms. yksin, tämä toimii hyvin näin. Mieheni sanaa ettei olisi ikinä ennen pystynyt elämään näin kenenkään muun naisen kanssa, mutta haluaa tehdä kaikkensa meidän eteen.
Olen sinkkuna ollessani tutustunut niin moneen varattuun mieheen, että tiedän mistä puhun.
Ainoa yhdistävä tekijä näillä varatuilla miehillä on, että ovat olleet kaikki johtavassa asemassa työelämässä.
Mieheni sanaa ettei olisi ikinä ennen pystynyt elämään näin kenenkään muun naisen kanssa, mutta haluaa tehdä kaikkensa meidän eteen.
joku parempi nainen tulee eteen. Sitten he naureskelevat yhdessä sinulle. :(
mutten itse pitäisi noin ilkeästä miehestä. Mieheni kunnioittaa muita ihmisiä, on hyväsydäminen ja rehti. Näihin ominaisuuksiin rakastuin hänessä ja näitä ominaisuuksia hänessä ihailen yli kaiken. Itse voit vapaasti nauraa miehesi kanssa muille ihmisille ja pilkata heitä ja lukea heidän viestejään, ei se ole minulta pois, mutta onneksi elän omanlaistani elämää.
Tiedän kyllä, että pettää voi missä välissä vaan. Minuakin kävi sinkkuna ollessa varatut miehet panemassa työmatkoilla (olin jopa mukana monessa paikassa), pyörälenkeillä, baari illan aikana, kauppareissulla jne. Ja jokainen näistäkin perheenisistä olisi halunnut suhteeseen kanssani.
Tiedän kyllä, että pettää voi missä välissä vaan. Minuakin kävi sinkkuna ollessa varatut miehet panemassa työmatkoilla (olin jopa mukana monessa paikassa), pyörälenkeillä, baari illan aikana, kauppareissulla jne. Ja jokainen näistäkin perheenisistä olisi halunnut suhteeseen kanssani.
Meillä on terapian avulla puitu miehen pettämistä, ja olen kuullut ihan vastaavia juttuja mieheltäni. Ihmettelee itsekin toimintaansa ja varsinkin toimintansa kohdetta, miksi sortui kyseiseen naiseen ja mitä ihmettä siinä näki. Kuvailee oloaan kuin olisi ollut jonkun uskonlahkon uhri tms. Uskon, että niinkin sekaisin voi elämässään mennä, mutta hei kakkoset, ei se rakkautta ole ;)
Aivan!
Olen itsekin pettänyt suhteessa, en pettämisen vuoksi, vaan olen etsinyt sitä suurta rakkautta. Samaa sanoi mieheni, että toivoi joka syrjähypyssä tai sivusuhteessa, että olisi rakastunut. Miehelläni tai minulla ei ole kummallakaan mitään 1 yön suhteita taustalla.
Kyllähän se on niin, että seksi kahden toisiaan rakastavan kesken on ihan muuta kuin vain seksi jonkun ihan kivan kanssa..
17# miehestäsi kertoo paljon, että katuu. Oma mieheni sanoi, että hän toivoi, että olisi jäänyt kiinni ja kun jäi kiinni, että hänet olisi jätetty.
Sinun miehesi rakastaa sinua, kun halusi tehdä töitä suhteen eteen.
onnee vain ap keräilyerin jämästä. On varmaan kiva huomata parin v päästä olevansa yks monista. En ikinä ottais noin tyhmää miestä.
Meillä on terapian avulla puitu miehen pettämistä, ja olen kuullut ihan vastaavia juttuja mieheltäni. Ihmettelee itsekin toimintaansa ja varsinkin toimintansa kohdetta, miksi sortui kyseiseen naiseen ja mitä ihmettä siinä näki. Kuvailee oloaan kuin olisi ollut jonkun uskonlahkon uhri tms. Uskon, että niinkin sekaisin voi elämässään mennä, mutta hei kakkoset, ei se rakkautta ole ;)
on itse kakkonen ja yrittää todistella kuinka mies on nyt oikeasti rakastunut... Sanoo että kakkoset on hölmöjä kun uskovat miehiä mutta itse horoillessaan on uskonut että jokainen niistä miehistä olisi halunnut hänet?
on itse kakkonen ja yrittää todistella kuinka mies on nyt oikeasti rakastunut... Sanoo että kakkoset on hölmöjä kun uskovat miehiä mutta itse horoillessaan on uskonut että jokainen niistä miehistä olisi halunnut hänet?
Jonka kohdalla miehen vaimon mitta täyttyi ja heitti viimein sen ukon pihalle.
Minustakin ap:llä on nyt kova todistelu päällä. Taitaa olla silti pieni epäilyksen siemen kaivertamassa mielessä. Hirveesti pitää selostaa, kuinka niin ja niin moni perheellinen hänet, juuri hänet, vain hänet halusi ja häntä pani ja kuinka tämä nykyinen mies on niin avoin, niin rehellinen, näyttää kaikki, kaikki mailit, kaikki tekstarit, ei salaisuuksia.
Mikä olikaan koko avauksesi pointti ap? Haluatko, että sanomme että olet onnentyttö, kun sait mieheksesi helposti kyllästyvän konkaripettäjän?
Onnea matkaan!
Mieheni on sanonut, ettei enää ikinä halua elää samanlaista elämää, enkä minäkään.
Olen niin paljon nuorempikin, kuin mieheni, että ei ainakaan nuorempaan vaihda ja meillä on läheinen ja rakastava ilmapiiri, sekä lähes päivittäin seksiä, että en pelkää muutenkaan.
Ja vaikka olen itsekin joskus sotkeutunut varattuihin miehiin ja me olemme löytäneet toisemme varattuina, niin en voi sietää näitä "salarakas"-touhuja. Jos homma on oikeasti RAKKAUS-asteella, niin ei sitä tarvitse salassa pitää, vaan silloin pitää pistää vanhat suhteet poikki ja antaa sille omalle (entisellekin) kumppanille oikeus omaan onneen ja rakkauselämään. Siinä loukataan eniten asiasta tietämättömiä osapuolia.
luultavasti panee uutta työkaveriaan juuri nyt siellä "lenkillä" ollessaan. Jotenkin ankealta kuulostaa tuo muiden ilkkumiseen ja ivaamiseen perustuva elämänne. Kunnioittaako miehesi sinua, joka perheenisän pikku lut...?
Ei tarvitse todistella mitään.
Yritän vain sanoa, että jos nämä jutut sisältävät oikeasti rakkautta, niin lähtekään niistä vanhoista suhteista!
Mieheni on sanonut, ettei enää ikinä halua elää samanlaista elämää
Kuinkahan monelle miehesi on satujaan kertoillut, milloin mitäkin? Aina tilanteen mukaan.