Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni oli pitkän avioliittonsa aikana sivusuhteita

Vierailija
14.02.2012 |

ja puhuu näistä naisista todella kylmään sävyyn, vaikka on tunteikkaimpia tuntemiani ihmisiä. Jokainen suhteista loppui siihen, että nainen halusi enemmän kuin mieheni (pisin suhde kesti melkein 3vuotta), muutama suhde loppui siihen, että nämä naiset ottivat avioeron ja mieheni ei ja kostoksi nämä naiset käräyttivät mieheni hänen vaimolleen. Vaimo halusi aina jatkaa, vaikka suhde oli mitä oli. Hän sanoo, että kolmeen naiseen hän oli ihastunut ja parista muusta hän vain "piti". Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D

Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D

Teitä vedätetään 6-0.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex-liitto kesti 25vuotta. Rakastanut on minua ennen vain ex-vaimoaan. Rakkaus lopahti n.8vuotta ennen suhteen päättymistä, parisuhdeterapia ei auttanut, koska vaimo koki ettei heillä ole mitään syytä käydä siellä, sitten jossain vaiheessa kuvioihin tuli nämä sivusuhteet. Näin itse ettei ole vannonut rakkautta näille salasuhteille.

Minä olen omat virheeni elämässäni tehnyt miesten kanssa, luojan kiitos olen muuttunut.

Mikä varatuissa viehätti? Ei tullut ollenkaan sitä ns.arkea. Kohtelivat kuinn kukkaa kämmenellä, sain kaikkeen apua ja tukea, laatuaikaa ja lahjoja. Silti se ei loppupeleissä tuntunut miltään.

Vierailija
22/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästikin yhteensopiva pari. Samasta puusta veistetty. Kivahan se on, että tällaiselle "huomattavasti vanhemmalle herrasmiehelle" ottaja löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun ja mieheni mennäisyys on paha-paha asia, mutta on ok pitää vuosikausien salasuhteita?

Ihminen saa tehdä virheitä, muta virheistä pitää oppia.

En voisi tällä hetkellä onnellisempi olla ja toivon, että onni jatkuu.

Toivon sitä myös kaikille muille.

Vierailija
24/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

31

Vierailija
25/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todellisuus vielä lävähtää naamalle.

Vierailija
26/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunnioittanut naisia. Hän ei ehkä ole maailman jännittävin, mutta tiedän, että hän ei tule koskaan satuttamaan minua todella julmalla tavalla. Ihanaa mennä viereen nukkumaan, kun on turvallinen olla.

Pöydällä todella iso kukkakimppu ystävänpäivän kunniaksi ihania punaisia kukkia.

Vierailija
27/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempaan ja sinisilmäisempään. Et taida tyttö edes tietää kuinka sua tullaan kusettamaan.

Tämä on nähty niin monta kertaa ja jonain päivänä hän nauraa sinun viestejäsi jonkun muun kanssa. Muista olla varovainen siinä mitä kirjoitat!

Hänellä ei tule olemaan mitään kunnioitusta tunteitasi tai yksityisyyttäsi kohtaan.

Minä en tuossa tilanteessa kirjoittaisi toiselle edes tekstareita.

Vierailija
28/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oiva tapa tunnistaa tuleva täydellinen paska.

Vierailija
29/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on ihmeellistä väkeä, todella pahansuopia ihmisiä..

Minä en ole luuseri, olen mielestäni onnistunut elämäni kaikilla osa-alueilla..tai ainakin itse olen tyytyväinen.

Oli todella inhottavasti sanottu, kun joku teistä totesi, että "älkää vain lapsia tehkö".

Meidän lapsilla on rakastavat ja läsnäolevat vanhemmat, turvallinen koti, meillä ei käytetä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia ja muutenkin kaikki hyvin ja elämä turvattu.

Miksi joku kokee oikeudekseen sanoa noin ilkeästi?

Vierailija
30/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin patologisesti. Leikkinyt avioliittonsa lisäksi useiden naisten elämällä ja puhuu heistä kylmästi.

Älkää todellakaan hankkiko lapsia. Miehesi on pahasti tunnevaurioinen ihminen, jolla on alentunut empatiakyky ja tunneäly.

Miehesi on käyttänyt ihmisiä hyväkseen ja sinä olet seuraava, uskot tai et.

Ilman pitkää terapiaa tuollainen ihminen ei koe ihmeparantumisia.

Ap, mun on vaikea ymmärtää, että sä et ymmärrä. HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ ei parane rakkaudesta.

Vierailija
31/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä, enkä kyllä tajua, miten olet muka itse yhtään paremmassa asemassa kuin nuo naiset, joille itse naureskelet... Ainoa ero on, että he sentään pääsivät paskiaisesta eroon ennen liittoa sen kanssa! :O

Vierailija
32/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy pettämistä, enkä kyllä tajua, miten olet muka itse yhtään paremmassa asemassa kuin nuo naiset, joille itse naureskelet... Ainoa ero on, että he sentään pääsivät paskiaisesta eroon ennen liittoa sen kanssa! :O

Vierailija
33/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää :D

Olen niin monet itkut itkenyt mieheni kanssa ja kokenut elämäni tunteellisimmat hetket, että voin kertoa, ettei ole alentunut empatiakyky ja tunneäly.

Minä rakastuin juuri mieheni herkkyyteen ja tunteellisuuteen.

Vierailija
34/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on ihmeellistä väkeä, todella pahansuopia ihmisiä..

Minä en ole luuseri, olen mielestäni onnistunut elämäni kaikilla osa-alueilla..tai ainakin itse olen tyytyväinen.

Oli todella inhottavasti sanottu, kun joku teistä totesi, että "älkää vain lapsia tehkö".

Meidän lapsilla on rakastavat ja läsnäolevat vanhemmat, turvallinen koti, meillä ei käytetä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia ja muutenkin kaikki hyvin ja elämä turvattu.

Miksi joku kokee oikeudekseen sanoa noin ilkeästi?

Lue uudestaan oma aloituksesi. Itse siellä aloitit lällättelyn. Onko viidenkympin villitys tuttu käsite? Ettei olisi tässä nyt kyse juuri siitä. No, nuorempaan se ei varmaan enää pysty 7 vuoden päästä vaihtamaan, jos ei ole poikkeuksellisen komea tai rikas.

Vierailija
35/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, että pettää voi missä välissä vaan. Minuakin kävi sinkkuna ollessa varatut miehet panemassa työmatkoilla (olin jopa mukana monessa paikassa), pyörälenkeillä, baari illan aikana, kauppareissulla jne. Ja jokainen näistäkin perheenisistä olisi halunnut suhteeseen kanssani.

Vierailija
36/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ensin miten monta ihmistä sinä, miehesi, ja te yhdessä olette loukanneet, ennen kuin vaadit muilta empatiaa ja ymmärtämistä.

Vierailija
37/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sinä voit olla niin ilkeä, että naurat miehesi kanssa hyväuskoisille naisille, vaikka teidän pitäisi omien sanojesi mukaan molempien nyt olla parempia ihmisiä?

Vierailija
38/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joku ap:ta 20 vuotta vanhempi pukki, joka on pistänyt useamman naisen pään pyörälle ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi ja nyt AP on sitä mieltä, että heidän rakkautensa on niin ainutlaatuista, että se on muuttanut lähes viiskymppisen miehen!!!

Anna mun kaikki kestää. Miksi naiset lähtee näiden Hidalgojen mukaan ja toivoo, että rakkaus voitta kaiken ja mies parannetaan sillä, että rakkaus mieheen on niin suuri.

Vierailija
39/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet, kuinka kauan?

Vierailija
40/110 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä ensin miten monta ihmistä sinä, miehesi, ja te yhdessä olette loukanneet, ennen kuin vaadit muilta empatiaa ja ymmärtämistä.

Niin juuri!

Olet pelehtinyt monien varattujen perheenisien kanssa, olet lukenut toiselle tarkoitettuja intiimejä viestejä ja nauranut niille, olet rikkonut avioliiton, olet nyt liitossa pettäjän ja kylmästi toisista naisista (jotka toioivat suhdetta mieheesi) kanssa puhuvan, 25-vuotisesta liitostaan lähteneen miehen kanssa ja luulet täällä että hellymme, kun kuulemme kuinka te hellanduudelis sentään ihan ITKITTE yhdessä. Voi kuinka liikkistä!