Miehelläni oli pitkän avioliittonsa aikana sivusuhteita
ja puhuu näistä naisista todella kylmään sävyyn, vaikka on tunteikkaimpia tuntemiani ihmisiä. Jokainen suhteista loppui siihen, että nainen halusi enemmän kuin mieheni (pisin suhde kesti melkein 3vuotta), muutama suhde loppui siihen, että nämä naiset ottivat avioeron ja mieheni ei ja kostoksi nämä naiset käräyttivät mieheni hänen vaimolleen. Vaimo halusi aina jatkaa, vaikka suhde oli mitä oli. Hän sanoo, että kolmeen naiseen hän oli ihastunut ja parista muusta hän vain "piti". Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D
Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D
Teitä vedätetään 6-0.
Kommentit (110)
valehdellut eksälleen, eikä ole välittänyt, että hänen tunteensa on tallottu useaan otteeseen, kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä ja hajottanut leikkiessään muidenkin avioliittoja ilmeisesti 2 kappaletta.
40 + patologinen valehtelija ei parane ilman terapiaa rakkauden voimalla!
Olen niin monet itkut itkenyt mieheni kanssa ja kokenut elämäni tunteellisimmat hetket, että voin kertoa, ettei ole alentunut empatiakyky ja tunneäly.
"Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D"
"Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D
Teitä vedätetään 6-0. "
"Minuakin kävi sinkkuna ollessa varatut miehet panemassa työmatkoilla (olin jopa mukana monessa paikassa), pyörälenkeillä, baari illan aikana, kauppareissulla jne. Ja jokainen näistäkin perheenisistä olisi halunnut suhteeseen kanssani."
"Olen itsekin pettänyt suhteessa"
--> "voin kertoa, ettei ole alentunut empatiakyky ja tunneäly"
Sanattomaksi vetää :O
sinua käy vähän sääliksi. Älä rakenna koko onneasi ja elämääsi tuon miehen, tai kenenkään muun miehen varaan. Ei ole hyvä, jos miehesi sattuukin sortumaan vanhoihin tapoihinsa ja sinä sitten romahdat alas pilvilinnoista. Ja tämä pätee kaikkiin muihinkin naisiin.
ja puhuu näistä naisista todella kylmään sävyyn, vaikka on tunteikkaimpia tuntemiani ihmisiä. Jokainen suhteista loppui siihen, että nainen halusi enemmän kuin mieheni (pisin suhde kesti melkein 3vuotta), muutama suhde loppui siihen, että nämä naiset ottivat avioeron ja mieheni ei ja kostoksi nämä naiset käräyttivät mieheni hänen vaimolleen. Vaimo halusi aina jatkaa, vaikka suhde oli mitä oli. Hän sanoo, että kolmeen naiseen hän oli ihastunut ja parista muusta hän vain "piti". Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D
Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D
Teitä vedätetään 6-0.
varjostan miestäni-ketju ja samoin avausviesti on vähän eri tyylinen kuin sitten myöhemmin tarinan jatkuessa, nytkin niin. Aloitetaan vähän pilkallisella provosoinnilla ja nyt nyyhkitään jo kommentoijien empatiakyvyttömyyttä. Alkaa haiskahtaa vanhalta peruukkiystävältämme Hangon hotelliviikonlopulta :)
Minä menen nyt nukkumaan herrasmieheni viereen, joka on aina kohdellut kaikkia parhaalla mahdollisella tavalla, vaikka ei olekaan maailman jännittävin alfa-uros.
Tunteellisuus ei tarkoita sitä, että on tunneälyä tai empatiakyky sitä, että näytetään nyksälle eksien meilejä ja puhutaan paskaa ja ollaan ylimielisiä tai vannotaan ikuista rakkautta.
naisiahan riittää, jotka parantavat miehensä rakkaudella ja istuvat sokean pisteensä päällä. Saattaa toki olla provokin, mutta narsistin eksänä, maailmassa tapahtuu kummempiakin asioita.
Ootko oikeesti noin tyhmä? Tietenkin se näyttää niitä viestejä ja on kylmä ja puhuu huijaamistaan naisista ilkeästi. Jos se arvostaisi tai jopa rakastaisi niitä, niin mitenköhän sinä suhtautuisit sitten kun eka syrjähyppy tulee ilmi?
Ukko manipuloi sut
1: luottamaan häneen täydellisesti, niin kuin raukka näyt tekevän.
2: pitämään toisia naisia alempiarvoisina, jottet kokisi heitä todelliseksi uhkaksi kun hän jää kiinni - eli että et jättäisi häntä kun väistämättä jää jossain vaiheessa kiinni.
Kuvitteletko oikeesti olevasi noita muita naisia parempi? SÄ OLET YKSI NIISTÄ!
Voi hyvää päivää.. :)
Minä ajattelen niin, että virheet tekevät ihmisestä inhimillisen.
Jos kompastun omaan suhteeseeni, niin omapahan on virheeni. Itse uskon onnelliseen jatkoon, ei kai tässä muuten oltaisi.
Jos joku tässä suhteessa on tossun alla, niin se on mies, en minä. Ja on siellä ihan omasta tahdostaan.
Minua ei kukaan uhkaile, kiristä, meillä ei ole henkistä eikä fyysistä väkivaltaa, kaikki on avointa ja kaikesta päätetään yhdessä.
Mieheni ei ole nartisti.
Huvittavaa av-palstalla on se, että jokaisen ex-mies tai jopa nykyinen (jos on jotain ongelmia/miehen naama ei miellytä) on narsisti :)
Varmasti joidenkin miehet/exät ihan oikeasti ovat narsisteja, mutta jokainen vastenmielinen mies ei ole narsisti.
Mitä ilkeää siinä on, jos mieheni sanoi, että ei rakastanut ketään niistä naisista (itseään ei voi pakottaa rakastamaan)?
Ei ole muuten haukkunut niitä. Ihan kivoja kaikki, ei kai muuten olisi niin kauaa tapaillutkaan. Kaikilla oli yksi yhteinen tekijä - elivät lähes seksittömissä liitoissa.
Minun alkuperäisenkin kirjoituksen pointti oli tämä:
Jos mies ei lähde suhteesta (tai nainen), ei ole olemassa mitään suurta rakkautta, vaan ehkä suurta ihastumista/seksin huumaa. Ja pitää muistaa, että eniten loukataan omia kumppaneita, jos minua petettäisiin, niin eniten loukkaisi, mikäli pettämisen takana olisi pitkäaikainen suhde, vaikka täytyy myöntää, että en antaisi anteeksi minkään sortin hölmöilyä.
Sinä tiedät miehesi suhteista vain sen mitä hän on kertonut. Hän tietää naistensa parisuhteista vain sen mitä nämä ovat kertoneet. Eli saatat kuulla asiat kaksinkertaisen valheen kautta. Sinuna en esittäisi näistä suhteista minkäänlaisia arvioita.
Mutta mitä se minua olisi haitannut, vaikka olisi ennen minua rakastanut jotain näistä naisista?
Varmasti sen olisi voinut sanoa.
Olen kysynyt ja moneen kertaan tentannut jo suhteen alussa, että mitä hait näistä suhteista avioliiton sivussa ja hän vastasi, että toivoi rakastuvansa, koska oma liitto oli täysin rakkaudeton ollut jo pitkään.
Ja on totta, että tiedän vain yhden puolen asioista, mutta ei ole mitään syytä valehdella.
viikkoa sillä yleensä kesti, että se huomasi, ettei rakastu? Koska yleensä sen tietää aika pian, mutta jos miehen pisin suhde kesti kolme vuotta, niin vieläkö se silloinkin odotti kuin kuuta nousevaa, että rakkaus iskisi?
suhteet loppui siihen, että naiset olisivat halunneet enemmän kuin miehesi, niin miksi miehesi oli niiden naisten kanssa, kun ei niitä rakastanut?
Huomasi sen muistaakseni aika pian. En muista tarkalleen.
Esimerkiksi tämän kolme vuotta kestäneen jutun mieheni lopetti moneen otteeseen, tämä nainen olisi mm.halunnut lapsen, vaikka oli naimisissa toisen miehen kanssa. Käsitin niin, että sitten tämä nainen aina tyytyi siihen, että jatketaan samallailla kuin ennenkin. Näkivät 1-3kk välein, eli eipä kovin usein. Mieheni oli moneen otteeseen samalla paikkakunnalla työreissussa, mutta ei kertonut tälle naiselle, kun ei aina huvittant nähdä.
Ei myöskään koskaan antanut omaa numeroaan kenellekään näistä naisista. Silti muutama näistä selvitti mieheni nimen ja sitä kautta vaimon.
suhteet loppui siihen, että naiset olisivat halunneet enemmän kuin miehesi, niin miksi miehesi oli niiden naisten kanssa, kun ei niitä rakastanut?
Oli kuulemma silti mukavaa yhdessäoloa.
Minä menen nyt nukkumaan herrasmieheni viereen, joka on aina kohdellut kaikkia parhaalla mahdollisella tavalla, vaikka ei olekaan maailman jännittävin alfa-uros.
Tunteellisuus ei tarkoita sitä, että on tunneälyä tai empatiakyky sitä, että näytetään nyksälle eksien meilejä ja puhutaan paskaa ja ollaan ylimielisiä tai vannotaan ikuista rakkautta.
Herrasmies ei halveksi aiempia naisiaan, olivat ne sitten rouvia tai rakastajattariaan, vaikka nykyinen kumppani olisikin se sillä hetkellä sopivin.
Tällainen mies minulla on ja kaikki tämä on sanottu ääneen ja minä kunnioitan kaikkia mieheni exiä.
Sitä paitsi jokainen ihminen, jota rakastamme, on se oikea silloin, koska ihminen muuttuu.
Oli kuulemma silti mukavaa yhdessäoloa.
varmasti olikin ja hyvää seksiä jne mitä nyt yleensäkin sivusuhteista haetaan. Miehesi ei kuulosta siltä, että olisi etsinyt noista naisista elämänsä rakkautta (ei antanut edes numeroaan??) vaan siltä mitä muutkin miehet useista sivusuhteista hakee. Eikä siinä mitään, mutta miehesi on valehdellut sinulle sivusuhteiden syistä.
Tätä olen koko ajan ihmetellyt. Ekassa, avausviestissään ap ilkkui, kuinka muita vedätetään 6-0, mutta se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Kohta olet lapsinesi jossain lähiön kaksiossa ja seuraajasi saa sitten lukea viestejäsi ja nauraa niille.