Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa törkeä viesti kaverilta ystävänpäivänä!

Vierailija
14.02.2012 |

Juteltiin eilen puhelimessa ja kerroin kuinka suren kun minulla ei oikein ole ystävää ja tunnen usein itseni yksinäiseksi. Tämän kaverin tunnen harrastuksesta ja tapaamme lähinnä treeneissä. Soitettiin ja sovittiin kyydeistä siis ja tuli puhe ystävänpäivästä. Hän sanoi ettei hänelläkään ole kuin 2 sydänystävää ja sanoi vielä heidän nimet eli minä en ole toinen heistä. Ja tänään hän laittoi viestin että hyvää ystävänpäivää. Haluaako tahallaan satuttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka loukkaantui sydänjuuriaan myöten, kun hänelle ei lähetelty hääkutsuja ulkomaille.

Ensin itse muutti ulkomaille, sitten selitti kaikille, etteivät vähään aikaan sieltä kotimaahan pääse ja sitten loukkaantui verisesti, kun heitä ei kutsuttu Suomessa pidettyihin häihin.

Kun ei se oma napa ole yhtä kuin maailmannapa.

Vierailija
22/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä loukkaannut turhasta! Juuri parhaillaan!

Hän haluaa piristää sinua ja ilmoittaa olevansa sinun ystäväsi. Ole iloinen! Ja muuten, mitä jos pyytäisit häntä joskus johonkin?? Jos päätät loukkaantua tästä viestistä on selvää, että tuhoat mahdollisuutenne ystävyyteen.

Mutta kun juuri olen kertonut että ystävänpäivä muistuttaa mua yksinäisyydestä niin toinen toivottaa hyvää ystävänpäivää vaikka tietää että päivä on minulle kaikkea muuta kuin hyvä. Ei hän halua minusta enempää kuin treenikaverin kun ei koskaan pyydä minua mihinkään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun juuri olen kertonut että ystävänpäivä muistuttaa mua yksinäisyydestä niin toinen toivottaa hyvää ystävänpäivää vaikka tietää että päivä on minulle kaikkea muuta kuin hyvä. Ei hän halua minusta enempää kuin treenikaverin kun ei koskaan pyydä minua mihinkään. ap

mutta loukkaaannuit turhasta ja treenikaverisi halusi varmasti nimenomaan ilahduttaa sinua. Etkö todella huomaa että se mitä hän sanoi sinulle oli aivan sama mitä sinä sanoit hänelle: epäsuorasti että kumpikaan ette ole toistenne sydänystäviä. Sinä jostain syystä loukkaannuit tuosta, hän ei vaan halusi vielä ilahduttaa sinua. Olen itsekin herkkä hylkäyksen tunteille mutta oppinut, että niitä vastaan pitää taistella jos ei halua karkottaa kaikkia ihmisiä ympäriltään.

Vierailija
24/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmaankaan kuulu hänen läheisiin ystäviinsä, mutta kortti ilahdutti kyllä !

Ap, älä ota kaikkea niin raskaasti!

Vierailija
25/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään enemmänkin "hyvänpäiväntutuilta" kuin tosiystäviltä, eli tunnetaan lähinnä tällä hetkellä naamakirjan kautta eikä olla edes nähty aikoihin. Mutta ihan kiva ne viestit oli saada, eikä vain lukea yleisiä kaikille suunnttajua toivotuksia fb:n kautta :)

Tuskin sua ap on tarkoituksella loukattu. On myös se mahdollisuus, että tämä tuttavasi haluaisi olla ystäväsi, mutta siitä eilisestä keskustelustanne jäi sellainen kuva, ettet koe häntä sellaiseksi ihmiseksi.

Ja ne ns.sydänystäväthän ovat usein jopa entisiä lapsuudenkavereita tai vaikka serkkuja, ja vaikkeivät olisikaan, ystävyyden rakentaminen ei käy hetkessä. Myös sulla on mahdollisuus rakentaa sitä.

Ja hei, me emme ole ystäviä emmekä koskaan nähneetkään, mutta toivotan silti hyvää (ystävän)päivänjatkoa ;)

Vierailija
26/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsin tuon niin, että hän haluaa toivottaa sulle ystävänpäivää ja näin ollen olla myös ystäväsi. Jos nyt ei ihan sydänystävä niin ystävä kuitenkin. Olisit iloinen uudesta ystävästäsi!

Vierailija
27/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää laittako näitä itsemurhaan edes huumorilla kannustavia viestejä masentuneille tai sellaisina esiintyville.

Jos joku oikeasti osaa masennuksensa keskeltä lukea ystävänpäivän toivotuksen vittuiluna, hän tarvitsee tukea. Itsemurhan partaalla oleva ei osaa nähdä viestin mustaa huumoria, tai vaikka näkee sen, lukee aivan kuin ystävällisen muistamisen lukee negatiivisena.

Vierailija
29/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sen ottaisikin todesta?

Vierailija
30/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka miten sulle väännettäis ja väännettäis, et luovu omasta kannastasi. No, ole nyt sitten loukkaantunut vittuilevasta treenikaveristasi.Miksi muuten avauduit hänelle yksinäisyydestäsi?

Vierailija
31/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteli ilahduttaa sinua sillä että saat edes yhden toivotuksen tänään!

Vierailija
32/32 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme ettei ole ystäviä...